X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: נותנים סיכוי לבעלי מוגבלויות מתכון להצלחה - משליכים חכה במקום דג ולקינוח למה לי בוטיליקה
▪  ▪  ▪
קורס בישול [צילום: פלאש 90]

מגמה מבורכת
המגמה הרוֹוחת, במיוחד בעשור האחרון, היא לשלב בעלי מוגבלויות במסגרת הקהילה הנורמטיבית, כשהדגש הוא על פיתוח יכולותיהם היצירתיים, הספורטיביים והמדעיים.
לכן יש לברך על השתתפותם הפעם בתחרות ספורט עולמית, ועל היוזמה העיתונאית היפה להפגישם עם מדריכים, שחקנים וּמאמני ספורט המחכימים אותם. כל הכבוד!
מתכון מבורך
כל הכבוד לעמותת "באר שובע" על המיזם היפהפה "מתכון להצלחה", שבו העמותה פתחה קורס לבישול לנשים נזקקות, שגם מועסקות בשכר אחר כך כמבשלות בעמותה.
אם עד כה העמותה סיפקה רק סלי מזון וּבית תמחוי לנצרכים בעיר באר שבע, מעתה היא השתדרגה בדאגה לתעסוקה לנצרכות. על כך כבר נֶאמר, וּמוּמלץ במקורותינו כדרגה הגבוהה ביותר במתן צדקה: "במקום לתת דג, הַשלך חכָּה!".
והפעם בקורס לבישול. כמה פופולרי ואופנתי, פרקטי ושימושי, כמה יצירתי, מסַפק וּמועיל, וגם ריפוי בעיסוק לגוף ולנפש.
ראוי שהקרן לידידות, התומכת במיזם, תרחיב אותו גם לערים אחרות, ו'מתכון להצלחה' ישמש מודל לאחרים, שירוויחו את לחמם בכבוד, באושר, בסיפוק וּבהצלחה. וּבא לעניי ציון גואל.
למה לי בוליטיקה? - תגובה
בחוש ההומור האנין שלה שואלת במדורה במוסף של המדינה העיתונאית דניאלה לונדון דקל (1.2.) "למה לי פוליטיקה"?. שאלה לגיטימית בהחלט. בשעה שכל גנרל עונד כנפיים וכל עיתונאי זב חוטם, האוחז במקלדת, רצים-עָטים על הפוליטיקה כמוצאי שלל רב (תרתי משמע) - השאלה המתבקשת היא מדוע דניאלה, בניגוד לרבים מחבריה בברנז'ה התקשורתית, בחוץ?
ואכן, זוּ לא הכריזמה ולא כושר השכנוע המכריעים בסוגיה כִבְדַת משקל זו. אכן השחיתות, שזכתה לכינוי 'בוטוליטיקה', שלפיה כל האמצעים המושחתים כשֵרים כדי להיבחר, ושבאה לידי ביטוי גם ברמה הפרלמנטרית הירודה' היא שצריכה להדיר כל אידיאולוג אמיתי מהבִיצה הפוליטית העכורה. כאשר האידיאולוגיה, שהייתה בעבר הרחוק נחלת הכנסת פינתה, כידוע, את מקומה לכיסאולוגיה.
על כך כבר הצביעו חז"ל לפני כאלפיים(!) שנה בפרקי אבות כשהתריעו בפני תופעה זו: "הֱווּ זהירים ברָשוּת, שאין מקרבים לו לאדם אלא לצורך עצמם. נראים כאוהבים בשעת הנאתם, ואין עומדים לו לאדם בשעת דָחֳקוֹ".

תאריך:  06/02/2019   |   עודכן:  06/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איציק וולף
שקד החלה בקדנציה הנוכחית בחקיקת תקנות שיחייבו את ההסתדרות לחשוף את התקציב העצום שלה בפני הציבור    בשל הקדמת הבחירות לא הושלמה חקיקת התקנות    שקד: רוב המפלגות כורתות ברית עם ההסתדרות, אנחנו מובילים לשקיפות מרבית בארגון
עידן יוסף
בימין תקפו בחריפות את דבריו של יו"ר חוסן לישראל בראיון לידיעות אחרונות, שלפיהם ההינתקות הייתה "מהלך חוקי שבוצע בצורה כואבת, אבל טובה"    הליכוד: "גנץ יקים ממשלת שמאל"    בחוסן לישראל הגיבו: "נתניהו הצביע בעד המהלך ורגב דיבררה אותו"
ראובן לייב
אין מקום לפקולטה לרפואה בשטחים הכבושים, והיא רק מעוררת התנגדות עזה מצד מרבית החוקרים והמרצים במוסדות להשכלה גבוהה במדינה
איתמר לוין
המועמד השותק בחר בעיתון שהוא העוין ביותר לנתניהו, וקיבל מראיינים שאינם בקיאים בעבודה העיתונאית בכלל ובתחום הפוליטי בפרט. התוצאה איננה יכולה להיות ראיון עיתונאי ראוי
עידן יוסף, איתמר לוין
במקומות הבאים בחמישייה: סער ורגב    התברגו למקומות גבוהים: גלנט, לוין, ברקת, גמליאל ודיכטר    מסתמן: קרא, חזן, גליק, מזוז, בוקר וקורן מחוץ לרשימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il