X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מציע תגבור לרשימת הימין היחידה והערכית ביותר שרצה לכנסת תגבור של שלושה מועמדים איכותיים וערכיים, אשר שילמו מחיר יקר למען המדינה ולמען עקרונותיהם מועמדים אלו בעלי פוטנציאל לסחוף אחריהם קהל גדול של מצביעים
▪  ▪  ▪
חזן. קהל מעריצים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
אזריה. אדם איכותי [צילום: יוסי גוזלן]

חברי הליכוד לא תמכו באורן חזן ולכן הוא לא שובץ במקום ריאלי ברשימה, אבל אורן חזן לא נכשל, הוא פשוט לא התמודד במפלגה הנכונה. אורן חזן הוא ימני אמיתי ואילו מפלגת הליכוד היא מפלגת מרכז בעוד ששאר מפלגות המרכז הן בעצם מפלגות שמאל בתחפושת. הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו (או יותר נכון, לילדים בשמם).
לאורן חזן יש קהל של מעריצים ויש לו יותר ממנדט ואין שום סיבה שלא ייצג את תומכיו בכנסת הבאה ואילו מפלגת 'עצמה יהודית' (מקומו האמיתי של אורן חזן) זקוקה לכוכבים כי היא מורכבת מאנשים איכותיים אך לא כריזמטיים ואורן חזן יכול למלא לה את המשבצת הזו בנוסף להיותו אדם ערכי וטוב. אם חזן יבחר לכנסת באמצעות מפלגת 'עצמה' הוא יוכל גם לומר את המילה האחרונה לאביב גפן בבחינת צוחק מי שצוחק אחרון ולהתרברב בכך שבזכותו 'עצמה' עברה את אחוז החסימה והפכה את הכנסת ליותר ימנית.
אלאור אזריה
אלאור אזריה האהוד על רבים יכול לתרום גם הוא לפופולריות של המפלגה ולסגור חשבון עם כל הפוליטיקאים, אנשי הצבא ואנשי התקשורת שיצאו נגדו ולהפוך את המקרה הטראגי שלו לניצחון גדול ולקבל כפוליטיקאי במה להציג שוב ושוב את הגרסה שלו על דוכן הכנסת ולדרוש רפורמות בצבא ובמערכת המשפט. אלאור אזריה אדם איכותי ואיש עקרונות שהתעקש לא להתנצל ולא להתחרט על מעשיו שהובילו אותו לכלא ולמרות הסטירה שחטף, המשיך להביע אהדה למדינה וקרא לציבור להמשיך להתגייס לצבא ולשרת את המדינה למרות משבר האמון שנוצר בלב אזרחים רבים בעקבות היחס אליו ובעקבות מחדלים נוספים של מערכת הביטחון שמותירה חיילים רבים חסרי אונים מול האויבים.
פניו של אלאור אזריה מוכרות לציבור הרחב וגם לשונאיו המחבלים החפצים לחסלו ולנקום את דמו של המחבל שהרג, ולמרות זאת, מערכת המשפט החליטה להפקיר את ביטחונו של אזריה ומנעה ממנו את הרישיון לשאת נשק. כניסתו של אזריה לכנסת ישראל, תחייב הפעם את מערכת הביטחון להעניק לו את הביטחון הראוי לו והפעם באמצעות הצמדת שומרי ראש.
פולארד
לקינוח, הנה לכם יוזמה שכבר עלתה בעבר ומסיבה שאינה ברורה לי, לא התממשה. הרעיון הוא להריץ את פולארד לכנסת. אם פולארד יבחר בבחירות דמוקרטיות לכנסת ישראל זה יגרום למבוכה בארצות הברית והם יאלצו לשחררו לאחר שכבר ריצה את כל עונשו והוטל עליו עונש נוסף של הגבלת חרותו מחוץ לכותלי הכלא. האמנתי שטראמפ, הנשיא הידידותי לישראל ישחרר את פולארד, אך כנראה מופעלים עליו לחצים רבים (להערכתי גם, ואולי בעיקר מגורמים עוינים לפולארד, דווקא מישראל).
כותרות העיתונים בדבר הגבלת חרותו של נבחר ציבור ישראלי (לפולארד ישנה אזרחות ישראלית), עשויות לתת דחיפה נוספת למהלך שחרורו של יהונתן ולא משנה מי הוא הגורם שמנע עד כה את שחרורו. במידה ו'עוצמה יהודית' תעבור את אחוז החסימה ופולארד יתמודד באחד מהמקומות המבטיחים ייצוג בכנסת, יהיה כאן גם מצווה לפדיון שבויים והמפלגה תוכל להשתמש בזכות המצווה העצומה הזאת כגורם מדרבן להצביע עבורם, וכסיבה לקריאת רבנים גדולים להצביע להם וכסיבה לקרוא לאלו שאינם מתלהבים להצביע בכלל, להגיע בכל זאת לקלפי ולסייע ליהונתן. תהיה כאן גם סגירת מעגל מרגשת, כשנראה את פולארד במעמד של כבוד בכנסת ישראל. ואם לא יתאים לו לכהן שם בשל גילו ומצב בריאותו, הוא תמיד יוכל להתפטר ולפנות את מקומו לאחר כמה שבועות.
בקיצור - אני מציע תגבור לרשימת הימין היחידה והערכית ביותר שרצה לכנסת. תגבור של שלושה מועמדים איכותיים וערכיים, אשר שילמו מחיר יקר למען המדינה ולמען עקרונותיהם. מועמדים אלו בעלי פוטנציאל לסחוף אחריהם קהל גדול של מצביעים.

תאריך:  14/02/2019   |   עודכן:  14/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חזן ואזריה לעצמה יהודית!
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מהפורענות של שנער ומשיחיו ל"ת
השם ישמור אותנו  |  14/02/19 09:32
2
מאד נהניתי לקרא את המערכון
רמי המקורי  |  14/02/19 15:02
3
מועמדי"איכותיים וערכיים",שנער?
שלמה המגיב  |  14/02/19 16:32
4
איזה מחיר שילם חזן וההוא עזריה
שמעון הצדיק  |  14/02/19 17:08
5
שכחת את יגאל עמיר ל"ת
ייחודי  |  14/02/19 18:24
6
לכל הלועגים
עמוס שנער  |  15/02/19 12:26
 
- תובנות והסברים בנוסח שנער
שלמה המגיב  |  15/02/19 14:22
 
- ועוד "ייעוץ פוליטי" בנוסח שנער
שלמה המגיב  |  15/02/19 16:25
 
- המאמר לא נכתב בשבילך שלמה
עמוס שנער  |  17/02/19 16:06
 
- בדיוק על כך אני מלין , שנער
שלמה המגיב  |  17/02/19 17:10
 
- זכותך לחשוב שאני אספסוף
עמוס שנער  |  17/02/19 17:54
7
לשלמה המגיב
לא לפייסבוק  |  16/02/19 23:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי ביקר את בני משפחתה של אורי אנסבכר שנרצחה בעין יעל שבירושלים    "הפרקליטות הצבאית חייבת לדרוש ולהפעיל את חוק עונש המוות הקיים היום"
איציק וולף
עם סיום הספירה המחודשת של הקולות בפריימריז הליכוד ולאחר ערעורים על כמה הצבעות הצליח השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לעקוף את גדעון סער בשבעה קולות ולהתייצב במקום השלישי ברשימת הפריימריז
מירב ארד
בפריימריז ישתתפו כ-21 אלף מתפקדים    ההצבעה תפתח החל מהשעה 14:00 ותסגר בשעה 22:00    ההצבעה הינה הצבעה אלקטרונית - תוצאות כשעה לאחר סיום מועד ההצבעה
מרדכי ליפמן
מעל לתהליך, שהיה דמוקרטי לעילא, מרחפת, כעננה קודרת וכבדה, השאלה, מדוע ולמה מצויה המפלגה הגדולה הזו לשעבר, על-פי חלק מהסקרים, בתהליך מואץ של התדרדרות אל מתחת לקו האדום של אחוז החסימה (ארבעה מנדטים)
איתמר לוין
הח"כ מן המפלגה מאשים את בנט בכך שביצע "אקזיט על מפלגת-האם" והותיר אותה בחובות של מיליונים    העיתונאית יפעת ארליך - במקום השלישי בבית היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il