X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשמע נורא? יותר נורא שמחבלים רוצחים ומתכנני פיגועים יושבים בקייטנות בתי הסוהר, ומשם, הודות לעצימת העין של שלטונות השב"ס, הם ממשיכי בעזרת הטלפונים הניידים שלהם להיות המאסטר-מיינד של מתכנני הפיגועים הבאים ואנו - אלה שמשלמים בדם עבור התנאים המופרכים והמופרזים המוענקים להם בבתי הסוהר
▪  ▪  ▪
מעשי טבח [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]

יש לקוות שלאחר הבחירות, יתעשתו נבחרי העם לשנות את החוקים, ויחוקקו את חוק דין המוות למחבלים, למתכננים ולעוזריהם ויישמו אותו. כמו-כן, להורות שבעת פיגוע - חובה לחסל במיידי את המפגע. אין לחמול עליו כי רק נפצע ולטפל בו בבי"ח, שזו טעות פטאלית בהוראות לחיילים. אין לחזור על פרשת אלאור אזריה: שמי שישב בכלא יהיה זה שהופקד על ביטחון ישראל, ועשה את המתחייב בעת מלחמה. החוק שחוקק כלפי הנאצים ועוזריהם, חייב לחול גם על אלה שיומם וליל חורשים את רעתנו, ויוצאים ל"פעולה" שיזמו מנהיגיהם היושבים בכלא, והעבירו להם את ההוראות בטלפונים הניידים. טלפונים המועברים להם בצורה לא חוקית גם על-ידי חברי כנסת ערביים. המתיימרים להיות אזרחים ישראלים מכובדים ומכבדי חוק.
לו היה מדובר בסכסוכי שכנים רגילים, שניתן היה לפתור בבתי המשפט, ניחא. אך הערבים אינם כלל וכלל מוכנים להסכין עם התישבותנו בארץ השייכת לנו מזה ארבעת אלפים שנה. הארץ שהובטחה (לאברהם אבינו ואביהם המשותף של הערבים בני ישמעאל), שתהיה לעד שלנו, אם נשמור עליה. פיתחו את ספר בראשית וקראו את הבטחתו של האל לאברהם. מי שזה לא מקובל עליו - הדרך פתוחה בפניו לעבור לארץ אחרת. בין אם הוא יהודי ובין אם הוא ערבי. אנו, המאמינים בתורה, ובזכותה אנו קיימים אלפי שנים חרף כל הטעויות שעשינו, הוגלינו מארצנו וסבלנו פרעות - אנו לא נסכים שבארץ אבותינו יחללו את צוואת האל לנו לרשת את הארץ.
לכן, ההתנהלות הצדקנית של נבחרינו, שלא טרחו לשמור על כוח השלטון שניתן להם, ומטעמי צדקנות, ו"מה יגידו בגויים" העבירו את זכות שלטונם לפקידים שלא נבחרו על-ידי העם, הרי נטייתם הרופסת המוטה לטובת שונאינו היא הממיטה עלינו את התעצמות החוצפה של האסירים החבלנים. אלה המעזים לדרוש דרישות להיטיב עוד יותר את תנאי כליאתם.
והיה אם שר ביטחון הפנים ייענה לדרישותיהם לבטל את מיסוך הטלפונים שלהם, ובכך ייאפשר את המשך תכנון והוצאת הפיגועים בכל רחבי יהודה שומרון ועזה, הרי שזוהי פשיטת הרגל המוסרית שלו. ושיסיק את המסקנות, ומי שיטול את מקומו אחרי הבחירות שיסיק את המסקנות.
"חייבר"
ישראל חייבת להתעשת. להפסיק להתנהג כמו היהודים בגולה ובגיטאות. השואה שהתרחשה במלחמת העולם השנייה לא תחזור עוד. כי זה מה שהערבים מתכננים לנו. וזוהי מצוות נביאם מוחמד, שלא יכול היה לסלוח במאה השביעית ליהודים תושבי חצי האי ערב שלא הסכימו להתאסלם. ועל כך שילמו בהשמדתם תוך הערים עליהם שהוא מוכן לעשות עמם שלום. אך בדרך אליו כדי לחתום על הסכם השלום, נערפו ראשיהם והוצבו על חומות העיר היהודית שסרבה להיכנע. וכשהערבים צועקים "חייבר" לזה כוונתם.
מלחמת הערבים הכוללת על ישראל ועל היהודים אינה סוף פסוק. תוכניתם של הערבים לאסלם את כל העולם תוך שימוש הן בטרור והן בכיבוש הזוחל שכבר רבע אירופה הפכה בזכותו למוסלמית - תוכניתם זו מכוונת הן לנוצרים והן אל היהודים. כולם אינם ראויים להתקיים מבחינתם.
על צורות ההשמדה החייתית שהם מיישמים כבר בישראל - רצח תינוקות, אונס ילדות ונערות ואחר התעללות בגופות הנרצחות - אלו רק דוגמאות בודדות למעשי הטבח שהם עשו וירבו לעשותם, באם יחדלו שלטונות השב"ס לסכך את קליטת הטלפונים הלא חוקיים. המהווים אמצעי שליטה פנומנלי לביצוע תוכניות הרצח.
רק החלת חוק גזר דין המוות למחבלים, לעוזריהם ולמתכנני הפיגועים הוא שישנה את מפת הפיגועים והרציחות ברחבי ארץ ישראל. ודי לביזיון של "הודעות למשפחות הרוצחים שביתם עומד להיהרס" על-מנת לאפשר להם לבטל את ההוראה בעזרת בג"ץ, המוטה לטובת הרוצחים, אך בה בעת מעניש את החיילים הנפלאים שלנו. אותם אלה שבגלל ההוראות שלא להרוג מחבלים בעת פיגוע - התרככו והפכו לנמושות. די לביזיון. הגיע העת שנהפוך לעם היושב לבטח בארצו, ללא רתע וללא פחדים מכל פגעי הערבים שבתוכנו ומסביבנו.

תאריך:  08/04/2019   |   עודכן:  08/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפתרון לבעיה: עונש המוות למחבלים ועוזריהם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
עליס "פותרת הבעיות"
שלמה המגיב  |  9/04/19 11:34
 
- מתי יהיו לך ביצים לחתום בשמך?
alice  |  9/04/19 15:45
 
- התייחסות נוספת לעליס
שלמה המגיב  |  9/04/19 20:49
 
- מול טיפשים שכמוך אין צורך
צורי  |  14/04/19 03:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
איתמר לוין
ארבעת ילדיו של העיתונאי שנרצח קיבלו בתים בשווי 16 מיליון דולר, מקבלים 40,000 דולר לחודש ועשויים לקבל עוד עשרות מיליונים אם יחונו את הרוצחים
איתמר לוין
חצרו של המלך סלמאן הורתה לבדוק עשרות אסירים ואסירות, וכמעט בכל המקרים המליצו הרופאים לאשפזם מיד לאחר שגילו סימני התעללות, עינויים ותת-תזונה
שאול מנשה
אוכלוסיית היהודים פחות מ-21 מיליון, זכו ב-180 פרסי נובל    המוסלמים 1.5 מיליארד, זכו רק ב-3 פרסי נובל
עמוס גלבוע
הישג מדיני-אסטרטגי ישראלי מהמעלה הראשונה    הוא יוצק טונות של בטון מזוין לישיבה שלנו ברמת הגולן ומשליך לפח האשפה את הסיסמה "שטחים תמורת שלום"    עכשיו תורנו להכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן
עמוס גלבוע
מגלומניה וחלומות באספמיה    ישראל תעצב את עתיד המזרח התיכון, תוביל את המדינות הערביות "שואפות היציבות", תציג לפני טראמפ את חזון המזרח התיכון של בעלות בריתו ותחזירו אחר כבוד לאזור שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il