X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צרפת: 60 קברים חוללו ביום חג הפסחא בבית קברות נוצרי במחוז גארד, הצלבים שעליהם נעקרו והופלו ממקומם המשטרה מנסה לאתר את זהות האחראים למעשה (גדעון קוץ/כאן חדשות/22.4.19)
▪  ▪  ▪
מקרון. שיבח [צילום: AP]

לאור המחאה הציבורית שהחלה לתסוס בעקבות ניתוץ הקברים, משטרת המחוז הנמצא בדרום צרפת עשתה מאמצים כבירים, ואפילו הביאה שוטרים מיוחדים מפריז שיסייעו לפצח את הפשע הנורא הזה, ולאתר את זהות האחראים למעשים הללו.
ואכן, בתוך פחות מיום משטרת צרפת איתרה את הפושעים, שמונה במספר, ושמה אותם במעצר בית הכלא המחוזי, והם מצפים עתה למשפט!
העיתונות והתקשורת חגגו וגמרו את ההלל על השוטרים האמיצים. הם הכתירו את משטרת צרפת כמשטרה היעילה והטובה ביותר מכל המשטרות בתבל. עמיתים מכל מדינות אירופה שלחו למשטרת צרפת מברקי ברכה על הפיצוח המהיר. נשיא צרפת, עמנואל מיקרון, טלפן באופן אישי לכל אחד מהשוטרים שסייעו בחשיפת הפשע ובירך אותו. ראש משטרת צרפת ושר הפנים, מתיאס פקל, העניק דרגה לכל אחד מהחבר'ה האמיצים הללו.
לא חלפו שעות מספר והתקשורת התגייסה להתקפה חריפה ביותר על הפושעים:
שבועון "הבדו" פרסם בדף הפתיחה קריקטורה שלהם המתארת אותם כשמונה אנשים מכוערים שידיהם נוטפות דם.
"לה פיגארו" ו"לה מונד" התחרו ביניהם מי יביא את הידיעות העדכניות ביותר על העבריינים והמניעים למעשיהם. "לה מונד" היה הראשון שפרסם שמדובר באשה פושעת ומכוערת שהניעה שבעה צעירים לחולל את הפשע הוונדליסטי הנורא הזה.
פרשנים בחדשות הטלוויזיה דיברו בלי סוף על רשעותם של שמונת הפושעים והקרינו פעם אחר פעם את המצבות ההרוסות ואת הצלבים שנוצתו, כולל ראיונות עם הכומר המקומי שהיטיב לתאר בצבעים קודרים את האנשים הזדוניים הללו שאינם מכבדים מתים וחיים.
ובכלא הצרפתי בגארד נמקו בבית המעצר שלגיה ושבעת הגמדים. הם לא הבינו על מה ולמה נעצרו על-ידי משטרת צרפת ונאסרו לאלתר בלי שיעלה בידם להסביר דבר וחצי דבר. איש לא היה מוכן להקשיב לאליבי שלהם: ששהו ביער ושמרו על שלגיה שנרדמה אחרי שאכלה תפוח.
לא הותר להם להיפגש עם עורכי דינם, ומחוץ לכלא כבר החלו להיאסף אזרחים זועמים שקראו לבצע בפושעים האשמים פוגרום.
ואם לא די בכך, משטרת צרפת הבטיחה שתגיע לשורש העניין. היא הודיעה שיש בידה את שמות מפעיליהם, והיא תעצור אותם בקרוב. לכל היודע דבר על מקום הימצאם - אנא טלפנו למשטרת צרפת והודיעו להם היכן נמצאים האחים גרים.

תאריך:  24/04/2019   |   עודכן:  24/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - סוער, תיקונים, חוצפה ונבחר    בניסן נגאלו ובניסן עתידין ליגאל - רבי יהושע (ראש השנה, דף י', עמוד ב')    מועדים לשמחה
הלל פריש
האמרה הנדושה "שלאחר כל סבב לחימה אנו חוזרים לאותו מקום" ולפיכך יש צורך בוויתורים אינה נכונה בעליל. בעקבות כל סבב לחימה פחתה במידה ניכרת כמות הטילים ששיגר חמאס, עד להפסקה מוחלטת לאחר הסבב השלישי והארוך ביותר. הצורך בסבב רביעי לא נועד להביא למיגורו של חמאס אלא לאלצו לנטוש את דרך האלימות בעקבות כאב מצטבר כפי שמדינות ערב ופתח/הרשות הפלשתינית חדלו להילחם בישראל בעבר
עליס בליטנטל
המצב של ישראל כיום מזכיר את תקופת כיבוש הארץ בימי קדם    יהושע חילק את הארץ לשבטים, שעדיין לא הכילו את היותם עם חופשי בארצו    המלחמות והמריבות בין השבטים הותירו סיפורים מכוערים בספר התנ"ך
ציפורה בראבי
יש כאלה שהחגים רק מעצימים את קשייהם ומזכירים להם אותם... את הלבד, את קושי הבדידות, את קושי הממון, את קושי השמחה    קשה להם בימי שפע ומשפחתיות אלה והם היו מעדיפים להירדם לכמה ימים עד יעברו החגים    חוגגים ומועדים    וגם שיר של המשוררת לאה צבי דובז'ינסקי
ד"ר רון בריימן
תוצאות הבחירות מאפשרות לבטל משרדי ממשלה מיותרים ולצמצם את מספר השרים, אם המפתח יהיה שר לכל ארבעה חברי כנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il