X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"פיצוי היסטורי אחד ויחיד בא בחשבון לאחר ים הדמים היהודיים שנשפך הוא מדינה יהודית בלתי תלויה ודמוקרטית בה יהיו לעם היהודי המעונה אפשרויות בלתי מוגבלות לקיום יהודי עצמאי"
▪  ▪  ▪
נס של ממש [צילום: מיכל זיו]

אודה ואף אבוש. עד ליום הזיכרון ליום השואה והגבורה האחרון לא הכרתי ציטטה זו. היא פורסמה בעלון בשם "קול ממעמקים" שהוציא הוועד היהודי הלאומי בפולין המחתרתי במלאת שנתיים לחיסול גטו ורשה בעת שמחנות ההשמדה הגרמניים (ובשום פנים ואופן לא ה"נאציים" !) המשיכו בקצב מוגבר להפוך יהודים מורעבים ומושפלים לעשן בארובות.
העלון הופץ במחתרת על-ידי לוחמי גטו ורשה ששרדו את המרד ביום 22.8.1944 בתקווה חסרת תכלית לעצור את הרצח הגרמני שבאותה עת עמד על כחמישה מיליון יהודים. בתאריך זה היה ברור לכל כי גרמניה עומדת בפני תבוסה. העם הגרמני ברובו, למרות זאת ואף אולי בגלל זאת, נרתם במרץ חולני להוכיח כי הבטחתו של מנהיגם למחות מעל פני אדמת אירופה את כל יהודיה תקוים. שאר העולם המשיך להתעלם, ובתירוצים של "פגיעה במאמץ המלחמתי" סרבו בנות הברית לוותר ולו על פצצה אחת שתחסל את תאי הגזים באושוויץ, זאת למרות שידעו את המיקום המדויק שאף נשקף ממטוסיהם. אלה חלפו שם בגלים בדרכם למאמץ המלחמתי של כתישת ערי גרמניה על אזרחיה כולם, זקנים נשים וטף, לאפר ואבק.
ציטוט זה מעלון "קול ממעמקים" הוקרא לראשונה במשפט אייכמן על-ידי גיבור יהודי יוצא דופן יצחק צוקרמן (אנטק) שהיה מראשי המרד בגטו ורשה וזעקתו מצמררת (ניתן לצפות בו במשפט אייכמן ישיבה 25 ביוטיוב). לאחר פחות מארבע שנים קמה מדינת ישראל כפי שדרשו כותביו בעיצומו של ההשמד הגרמני. המדינה היהודית העצמאית התפנתה רק לאחר שבעים שנה לעשות את מה שנדרש ממנה לעשות כבר ביום הקמתה והוא חקיקת חוק הלאום כחוק יסוד ברזל בלתי ניתן לערעור והקובע בפשטות את שנדרש בעלון ואת שדורש ההיגיון והצדק ההיסטורי: מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי ושל העם היהודי בלבד. מיעוטים הרוצים לחיות במדינה היהודית ייהנו משוויון מלא כמיעוט החי במדינת היהודים.
באופן תמוה דווקא יהודים בדור התקומה, שלכל אחד מהם אישית מדינת היהודים היא נס של ממש "מתנגדים" לנס המופלא שפקד אותם ורואים במדינת ישראל דבר מובן מאליו. בטענות שונות עד לכדי מוזרות הם נחלצים להגן על לא יהודיים ולטעון שישראל היא גם מדינת הלאום שלהם. טענת "אי שוויון" נטולת כל בסיס ושקרית שהרי היא מעוגנת היטב במגילת העצמאות ובחוק יסוד אחר של כבוד האדם וחרותו הם מבקשים לקבוע כי מדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי אך לא רק היהודי. גם העובדה כי המיעוטים במדינת היהודים הדמוקרטית זוכים למה שכל מיעוט ברחבי העולם הערבי והמוסלמי יכול רק לחלום עליו, אינה מפריעה להתנגדותם.
הנאורים בשם הגנה על הדמוקרטיה המתפוררת שלנו כטענתם האווילית והשקרית (ולראיה על-פי חשיבתם המעוותת, ניצחון נוסף של הימין שניתן בטיפשות על-ידי העם שבחר שוב במנהיג שבהם מעורר בחילה) מבקשים לשנות ואף לבטל חוק זה מהיותו "גזעני".
למעלה מאלפיים שנות פרעות, רדיפות, גירוש, דיכוי ורציחות שהגיעו לשיאם בשואה שביצע העם הגרמני (ויתר עוזריו) לא מספיקים ל"מתנגדים" לחוק הלאום מלהשפיל ראש ולבקש סליחה מהנרצחים על סירובם לקיים את צוואתם: מדינה יהודית ויהודית בלבד! מדינה בה "כוחנות" וצבא חזק אינה קללה אלא ברכה לעם היהודי והדרך היחידה להבטיח כי למרות שנאת היהודים החולנית תתקל הפעם ביהודים מורמי ראש המחויבים כלפי העולם כולו כי לעולם לא עוד יובלו היהודים כצאן לטבח באין מושיע ובאין גואל.

תאריך:  08/05/2019   |   עודכן:  08/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
אדם קדם
כיצד הפך המסע לפולין לתוכנית אנטי חינוכית, פוגענית, עולבת ומדירה תלמידי ביה"ס מאוכלוסיות חלשות
יוסי אחימאיר
אם לא בימים הנוראים ההם, כי אז בימינו, לנוכח המאבקים שעוד נכונו למדינה, נדרשת לנו האחדות כאוויר לנשימה - ולא רק בבתי העלמין הצבאיים. אולי גם בממשלה שעומדת לקום
משה ניסנבוים
עמדותיו באשר להתפתחויות הרות האסון באירופה ערב מלחמת העולם השנייה    אלברט איינשטיין - 'הרבה יותר טוב היה אילו הבריטים היו מתערבים לפני שלוש שנים...', מכתב בו מביע איינשטיין את עמדותיו באשר להתפתחויות הרות האסון באירופה ערב מלחמת העולם השנייה
משה ניסנבוים
הגעתו של האדמו"ר לארץ ישראל סימנה את תחילת תחייתה של חסידות בעלז; האדמו"ר ואחיו הניחו את היסודות לצמיחתה מחדש של החסידות, שהפכה לאחת החסידויות החשובות בארץ ישראל
שמחה סיאני
בווינה היפה ועתירת התרבות, נרצחו כ-65 אלף יהודים, ובאוסטריה כולה, נרצחו כ-200 אלף יהודים
רשימות נוספות
"היהודים זממו לסכסך בין הנוצרים"   /  עידן יוסף
מצעד החיים הגיע לבירקנאו  /  איציק וולף
ישראל מתייחדת עם זכר ששת המיליונים  /  מירב ארד
השועל והזרזיר  /  ציפי לידר
נדיר ביותר: מפת גטו ווארשא   /  משה ניסנבוים
מונח שגוי  /  אביתר בן-צדף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il