X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הדיבור הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו-זמנית כמה דברים יחד, כרגע נמצא במזל שלכם ויש לו את היכולת למצות עבורכם את מקסימום היכולות
▪  ▪  ▪
בשורות טובות [צילום: סאנג טאן/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!
מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!
מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!
מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!
מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.
מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.
מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!
מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.
מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.
מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!
מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.
מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות לתאריך
טיפ לילידי השבוע - בשורות טובות מחכות לכם בתחום הכלכלי בגלל מעבר כוכב העשייה מארס לבית הכספים שלכם הוא זה אשר יביא לכם את הרצון והיכולת לפעול בצורה מעשית, עבור שיפור מצבכם הכספי
▪  ▪  ▪

טלה
בשבוע הקרוב ימשיך להיות כוכב ונוס המזוהה עם כספים בבית הכספים שלכם ועובדה זו מלמדת על כך כי בתחום הזה מחכות לכם בשורות משמחות ויכולת לבנות את התוכניות שלכם בצורה נכונה וטובה. גם היחסים שלכם עם הצד שכנגד יהיו טובים יותר בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא בבית המתאים לו הוא בית התקשורת עם הסביבה הקרובה ובשל כך, תוכלו ליהנות מהתחלות חדשות ומשמחות בנושאים אלה.
שור
הכוכב סטורן שמביא אתו התייחסות רצינית נמצא כבר תקופה ארוכה במקום המקושר עם לימודים ונסיעות לחו"ל, ולכן זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק תחומים אלה וגם את ההיבטים הכלכליים הנובעים מכך. שילוב שני הדברים גם יחד יביא לכך שנושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים במהלך כל החודש הקרוב בגלל העובדה שגם השמש בשמיים בבית הכספים ונראה שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שנוגע לתחום זה.
תאומים
הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הדיבור הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו-זמנית כמה דברים יחד, כרגע נמצא במזל שלכם ויש לו את היכולת למצות עבורכם את מקסימום היכולות. לעומת זאת הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים חמות וטובות נמצא בבית שבו יש לכם הבנה שמומלץ לכם להסתיר את כוונותיכם האמיתיות בנוגע לתחושותיכם האישיות עם חברים קרובים.
סרטן
הכוכב מרקורי האחראי על תקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת-המודע ולכן נראה שאתם נוטים לשמור על סודיות בנושאים אלה ולא משתפים אנשים קרובים אחרים על-מנת לא להדאיג אותם. נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם. ובכל זאת, החודש כוכב העשייה במזל שלכם, כך שאל חשש מעשייה ופריצה קדימה.
אריה
אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה מבחינה מקצועית כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן להחלטה אישית לאיזה דרך לפנות, אך איכשהו עדיין אין לכם את הרצון לעשות זאת ועובדה זו מגיעה בעקבות הידע הפנימי שלכם, שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכל נראה כרגיל. המחירים שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם, הינה יקרה למדי והגיע הזמן לעשות מה שאתם באמת רוצים.
בתולה
הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המקושר אתכם נמצא במקום המאפיין את בית הקריירה שלכם ולכן השבוע יהיה זה העיסוק העיקרי שלכם מבחינת החשיבה, כיצד אתם רוצים להמשיך ולבנות את עצמכם. ייתכנו ניגודי אינטרסים ואתם תשאלו את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לפעול בעתיד הקרוב בנושא הזה. אתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שקשור לתכנון העיסוקים שלכם וכיצד אתם מביאים את הידע שלכם אל אלה שמהם אתם מצפים לשיתוף פעולה.
מאזניים
הכוכב מארס שאחראי על עשייה, נמצא במקום בו אתם לומדים איך להתנהל מבחינה אישית עם אנשים, בכל הקשור לנושאי שיתופי פעולה. זוהי תקופה מצוינת לתכנון חופשה קצרה בחו"ל ולא להרשות לנושאים שונים שמטרידים את מנוחתכם להסב את תשומת לבכם מהמטרה העיקרית והיא להצליח בכל תוכניותיכם. עתידכם המקצועי תלוי ביכולת שלכם לתקשר בדרך נעימה ומתחשבת עם סביבת העבודה שלכם.
עקרב
כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית הכספים בנסיגה, אך למרות ההשפעה השלילית הוא יכול לעזור לכם לקחת הכל בפרופורציות ולהצליח להגיע למקומות חשובים אליהם אתם שואפים. נכון שאתם מוטרדים מדרך העשייה שלכם, אך זהו בדיוק הזמן לקחת הזדמנויות שונות הנקרות על דרככם ולבדוק אותן שוב ושוב. אל תהססו במידה ותצטרכו לעזוב מקום קיים, עבור משהו חדש. זה בדיוק הזמן הנכון ועדיף מקומות שיעניקו לכם יציבות וביטחון לאורך זמן.
קשת
הכוכב שלכם יופיטר נמצא במזל שלכם ובנסיגה ולכן זוהי תקופה שבה יש בה הרבה מאוד הוצאות כלכליות בלתי צפויות ומהלך זה יסתיים רק בחודש ספטמבר זמן בו הכוכב יתיישר. גם הכוכב סטורן שגורם לתחושת אחריות וקושי נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עובדים קשה על-מנת להרוויח כסף ומעמיסים על עצמכם אחריות על-מנת לעמוד בכל החובות והמשימות שלקחתם על עצמכם. אחריות זו גורמת לכם להרגיש שאתם מותשים מהיום יום.
גדי
הכוכב סטורן המביא איתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, דרך קשיים שונים שהוא יוצר בדרככם, עדיין נמצא בשלב הזה ובשנה הזו במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על חייכם ולהבין שכדי להצליח עליכם להיות יותר ענייניים בתוכניות ובכוונות שלכם. רק התנהלות כזו תביא אתכם להצלחה אליה אתם מכוונים את עצמכם. זה גם הזמן להקשיב לצרכי הנשמה העמוקים והכמוסים שלכם ולהגיב אליה בחיוב, על-ידי התייחסות מתאימה.
דלי
הכוכב ונוס שמביא איתו מערכות יחסים טובות ובונות נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן אתם עסוקים יותר מתמיד עם הצורך שלכם ב"יחד" ובחיזוקים מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם בהתמודדות בתחום זה. השתדלו לא להגיע להחלטות בנוגע לצעירים מכם במשפחה בכל התקופה הקרובה, גם אם אתם חייבים להחליט וגם כיוון שאתם נתונים ללחצים מאוד אינטנסיביים ואפילו לסחיטות רגשיות מהקרובים לכם, כך שההחלטות שלכם בשלב זה, לא אוביקטיביות.
דגים
השמש בשמיים בלווית כוכב התקשורת מרקורי נמצאת השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב בבית המשפחה שלכם, כך שנושאים שונים על-רקע משפחתי יצופו ויעלו ואתם מתלבטים כיצד לנהוג האם לשמר את זיכרונות הכעס שלכם ולהתנהל בהתאם, או ללמוד לשחרר ולא להיות תקועים במקומות רגשיים קשים מהעבר שלא מאפשרים לכם לצעוד קדימה. מומלץ לכם להקשיב למה שיש לקרובים לכם להגיד לכם, ולסגור איתם מעגלים.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. בברכת התאמה זוגית מוצלחת. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/05/2019   |   עודכן:  26/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל בר-זאב
הפסקת עישון לא בהכרח גורמת להשמנה, חלק מאנשים שנגמלים אפילו יורדים במשקל    אין דבר כזה תקופה טובה להפסיק לעשן
איתמר לוין
יש מה לתקן בהתנהלותו של בית המשפט העליון. אפשר לדון על דרך בחירת השופטים. אלא שגורמים לא-מעטים בימין עושים זאת תוך הפצת שקרים ותוך הסתה ברורה. לא זו הדרך לנהל דיון כה חשוב. זו הדרך לזרוע פלגנות ושנאה, להפיץ כזבים ושטנה. הצורה הזאת מלמדת שלא מדובר ברצון לתקן, אלא בשאיפה להשתלטות פוליטית על בית המשפט - שמשמעותה הרס הדמוקרטיה
יואב יצחק
ליברמן מונע מאינטרסים הסמויים מן העין    מחד-גיסא, הוא מתבטא פומבית ואומר כי נתניהו הוא מועמדו היחיד לראשות הממשלה; ומאידך-גיסא, הוא מסכן הקמת ממשלה בראשות הליכוד-נתניהו    התובנה הרווחת בבית ראש המשלה: עם חמישה מנדטים - "ליברמן גנב לנו את הבחירות"; ליברמן רוצה בחירות חדשות כדי לחזק את כוחו
עליס בליטנטל
הרבה יותר טוב מהאירו-ביזיון שהיה בת"א ב-2019    בסטודיו יורם לוינשטיין מעלים (חבל שרק עד ה-9.6) את מיטב השירים ממהלך שנות האירוויזיון בביצוע מבריק, מעולה ומלהיב
איתמר לוין
מאמר פרי עטו של היועץ המשפטי לממשלה מתפרסם בעיתון של נוני מוזס - ערב ההכרעה בתיק 2000. זה פסול מבחינה ציבורית, ולכל הפחות מעורר תהיות מבחינה אתית ואולי גם מבחינה פלילית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il