X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - איבדה, בכל מאודם, חופש והתפארות
▪  ▪  ▪
רוסו. גורם חשוב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

טל רוסו. סוף
אלוף (מיל') טל רוסו, ח"כ טרי מאוד, הודיע, כי לא ירוץ לראשות מפלגת העבודה ואינו רוצה להיכלל ברשימתה לכנסת הבאה. בכך איבדה מפלגת העבודה גורם חשוב, שיכול היה למשוֹתהּ מן המצולה. טיפש, אמרו חז"ל, זרק אבן לנהר, וארבעים חכמים לא ימשוה. לעבודה אין ארבעים חכמים, שיצילוהּ מהשמדה עצמית (ולא ארחיק לוויכוח בין אברהם לקב"ה ערב השמדת סדום ועמורה).
לא האמנתי, שרוסו יחזיק מעמד כח"כ, ובעיקר, לא בגן-החיות הטורפות של העבודה. "אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות", כתב רוסו בהודעתו ברשתות החברתיות.
עוד על הנחיתה בנורמנדיה
לרגל 75 שנה לנחיתת בעלות-הברית בנורמנדיה, בשישה ביוני 1944, שלפתי מספרייתי את הספר 'המתים ואלה העומדים למות' לג'ון סי מקמאנוס, שמתאר את לחימת דיוויזיית החי"ר 1 'האדומה הגדולה' האמריקנית בחוף אומהה שבנורמנדיה. לוחמי דיוויזיה 1 שחו, טבעו, זחלו, נפצעו ונהרגו בדרכם אל הקרב, שהיה נקודת מפנה במלחמה, והתגברו בנחישותם על הגרמנים ועל ליקויי התכנון של מפקדיהם.
הם עשו זאת, כיוון שרצו בכל מאודם לנצח, והמשיכו ללחום למרות אבדות כבדות. יתר על כן, ללא התערבות הפיקוד הבכיר, ידעו כל לוחם וכל מפקד זוטר בדיוויזיה שמשימתם להשתלט על העמדות הגרמניות על הצוקים, ששלטו על החוף; והם עשו זאת. הלקח הזה צריך להיות לנגד מפקדינו וחיילינו, אם רצונם לנצח את האויב ולא להכילו.
כפייה
"לנגד עינינו מתפתחת תפיסה ליברלית אלימה, קיצונית ובלתי-סובלנית". כך כותב ד"ר אל"ם (מיל') יעקב חסדאי - "אשר רוצה לכפות על הזולת את אורח החיים, שנראה נכון בעיניה. אלימות זו אינה שונה מחוסר-הסובלנות ומהקיצוניות של דתות, שניסו לכפות את אמונתן על אחרים בכוח הזרוע - לכו בדרכנו, וָלא אין לכם זכות קיום".
חסדאי התייחס לקולות הזעקה של השמאל "הליבראלי" לגבי אחד החוקים, שנדון בדיונים על הקמת הקואליציה, ויאפשר כינוסים של גברים לחוד ושל נשים לחוד. "לחרדים יש זכות להתכנס, לנהל את חייהם על-פי דרכם ולנהוג על-פי אמונותיהם. זכות זו היא חלק מן החופש, שהחברה הישראלית צריכה לתת לכל מגזריה", קובע חסדאי.
איני מופתע משום שגישה פשיסטית זו, שכופה את דעותיהם של ה"ליבראלים" ואת אורח-חייהם על הזולת, אופיינית לדברי ג'ונה גולדברג, ל"ליבראלים" בכל העולם (למי קראת פשיסט? שיבולת, 2019). בשם גישה זו קיצצו פיאות וזקנים של עולים בראשית ימי המדינה, החרימו כיפות, סידורים וספרי תורה, ואסרו עליהם להתפלל.
ד. דברי רהב
שוב נשמעים דברי רהב של קצינים בכירים לגבי מה יהיה במלחמה הבאה, אם חיזבאללה תתקוף. הפעם - זה אלוף אמיר ברעם, מפקד פיקוד הצפון (פצ"ן), בכנס לרגל שלוש-עשרה שנים למלחמת לבנון השנייה, שבה הוכיח צבאנו יכולת נמוכה ביותר.
ראוי, שמפקדינו יקדישו את תשומת-לבם להכנות למלחמה, לאיכות הציוד, שמאוחסן בימ"חים ולאיכות העוצבות ולא לדברי רהב.
דברי ברעם מזכירים לי את דבר הרהב של מפקדים במלחמת ההתשה ואחריה על האפשרות הבלתי-סבירה, שהמצרים יחצו את התעלה, ואת דברי רב-אלוף דוד אלעזר, הרמטכ"ל, בכנס הצנחנים ביום חמישי - יומיים לפני פרוץ מלחמת יום הכיפורים.

תאריך:  17/06/2019   |   עודכן:  17/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גן החיות הטורפות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חיסדאי הקדים את זמנו -בחכמתו
שמעון מהצפון  |  19/06/19 15:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עמוס שנער
במפלגת העבודה נזכרים בערגה בפרס וברבין מנהיגיה הדגולים מבלי להבין שדווקא הם היו אלו שריסקו אותה    אהוד ברק פורר את המפלגה סופית אך עיקר האשמה היא על מי שהחל בהריסה    אבי גבאי לעומת זאת לא כשל יותר מהאחרים    הוא רק עבר שם במקרה בזמן הכי פחות מתאים
איציק וולף
מקורבו של ראש הממשלה ומי שניהל מטעמו את המו"מ הקואליציוני קורא לימין להקים גשר אל החברה הערבית בישראל על בסיס נושאי כלכלה, חינוך וביטחון פנים    "עלינו לקשור את גורלנו עם ערביי ישראל, להניח בצד נושאים ללא פתרון בטווח הנראה לעין"    קורא לבלוק טכני במפלגות הימין
עידן יוסף
רשימת הימין החילוני בראשותו מתחייבת להילחם למען גיוס חרדים, ביטול חוק המרכולים ולמען תחבורה ציבורית בשבת
איציק וולף
שרת המשפטים לשעבר קוראת לממשלת ישראל שלא לפספס את חלון ההזדמנויות הנדיר שנוצר לקביעת עובדות בשטח    "אסור לעשות כל ויתור מדיני או ויתור על שטח. ישראל צריכה ליישם את החוק הישראלי באזור סי"
איציק וולף
יו"ר סיעת ישראל ביתנו פנה ליו"ר הכנסת וביקש לקיים דיון מיוחד של מליאת הכנסת במשבר התקציבי החמור שאליו נקלעה מדינת ישראל    "אי-אפשר להתמודד עם בעיה כשמסתירים אותה מתחת לשטיח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il