X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: נועה על הגל - רק לא ביבי קוד לבוש? - הבגד הוא האדם ולקינוח כלי חינוכי
▪  ▪  ▪
רוטמן. שנאה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

לא מאהבת ברק
נועה רוטמן, נכדתו של יצחק רבין ז"ל, הצטרפה למפלגה החדשה, נטולת השם. לא מאהבת הראש ברק, שאליו כידוע אינה רוחשת סימפתיה מיוחדת, אלא משנאת נתניהו. את השנאה לראש הממשלה היא נוטרת ללא הרף מאז רצח סבה, שאותו היא מאשימה, שלא בצדק, כמנהיג מחנה הימין, בהשפעה על הרצח. מאז היא אינה מחמיצה כל הזדמנות להשמיץ את נתניהו ולהכפישו.
אפילו באזכרה ממלכתית לסבה, ראש הממשלה לשעבר, היא עשתה זאת בנאמנות רבה, והפכה את ההספד שלה לנאום פוליטי מובהק, איך לא, נגד נתניהו. אז מה הפלא שאת חבירתה למפלגת ברק היא הפכה כדרכה להצהרת שטנה נגד ביבי, ובכך היא רכבה על גל המסיתים להפיל את ביבי בכל מחיר.
ולשם כך ממש לא היה צריך את כתב החשדות נגדו. כי השנאה נגד ביבי כבר הפכה לסמל המסחרי של רוטמן.
קוד לבוש מכבד
משום מה רווחת בציבור סטיגמה הקושרת לבוש צנוע לדת ולחרדיוּת. אולם עובדה היא כי במקומות עבודה רבים, בכנסים ואף בבתי ספר מקפידים על קוד לבוש ללא כל קשר לדת.
בכנסת, במקומות ממלכתיים ובאירועים רשמיים אין להופיע בסנדלים ובמכנסיים קצרים. הוא הדין לבתי הספר שעם כל הכבוד עדיין הם אינם חוף ים. ולכן הופעה במכנסונים ובחולצות בטן שם אינה ראוייה. ובכלל בואו נכבד, גברים כנשים, את המרחב הציבורי בלבוש הולם.
ראוי לזכור שארגונים פמיניסטיים, שאין לחשוד בחרדיותם, מתנגדים לטקס מלכות יופי בגלל ההתערטלות ההופכת את הבנות לאוביקט גופני. אז מי אמר שצניעות היא מילה גסה ומגזרית?
כלי חינוכי
ארז גאון, הסובל ממחלת עור נדירה, אוהב את עצמו ואת ה'נקודות בגופו'. האם רותי גאה בבנה האוהב את עצמו ובאהבת בנה היקר. ובאמת אין לה מה להתבייש בו ולהסתיר אותו. שניהם מתמודדים בגישה ובדרך נכונה - בקבלה עצמית ובקבלת הבן כמו גם בהנחה שהמוגבלות אינה מגדירה את האדם ואת אישיותו.
מי שצריכה להתבייש זו החברה שאינה יודעת לקבל את האחר ולועגת לנכויות שונות, פיזיות או נפשיות, שבני אדם למרבה הצער נולדו עימן או סובלים מהן. ובכך גם המבוגרים משמשים מודל חינוכי שלילי לילדים שינהגו כמותם. צריך לחנך כבר מהגיל הרך, בגן ובבית ספר, לקבלת האחר, לגילוי חמלה, אהדה ועזרה. אולי אז השינוי המיוחל בגישה לנכים ולשונים בחברה יגיע דווקא מהדור הצעיר שישפיע על ההורים ועל המבוגרים, שלאיש מהם אין תעודת ביטוח שלו או לבני משפחתו זה לא יקרה.
נכון עשתה האם שהוציאה ספר המגולל את סיפורה האישי. זאת לא רק ככלי הבעה למצוקתה. אלא לא פחות כדי להעלות את הנושא הכאוב לתודעת הציבור ולהביא לשינוי גישתו. כמו גם לשמש מודל למתמודדים אחרים עם מצוקות דומות כאלו ואחרות.

תאריך:  04/07/2019   |   עודכן:  04/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק לא ביבי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נועה רוטמן וודאי ראתה את זה
עמוס שנער  |  4/07/19 12:40
2
לפני כשנה או יותר היתה הפגנה
מכנסים קצרים  |  4/07/19 19:49
3
נועה רויטמן רודפת בצע ו שררה
ישע .  |  7/07/19 13:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
ארגוני השמאל ניצלו ניצול ציני את הכאב של האתיופים על הרג הבחור שכל חטאו היה צבע עורו    וזה נובע לא מתוך אמפטיה לבני העדה הדוויה והכואבת    השמאל כיוון, והשיג שתי מטרות: לערער את אמון העם בממשלה שבחר    וכן, לגרום לעדה לחשוב שהשמאל עומד לצידם, ולכן - בבחירות המתקרבות הם יצביעו עבור השמאל
אפרים הלפרין
מסיבת עיתונאים, אהוד ברק יוצא עם ידיעה מרעישה, ממשלתו תשחרר את החרדים מהצבא, ותפתח בפניהם את שוק העבודה
פעת גרתי-אלון
אם נצרף לקו הירוק גם את הקו הסגול שהעבודות עליו החלו בעצם ימים אלה, ועתיד לחבר את "מערב תל אביב" עם "השכונות המזרחיות", דוגמת התקווה וכפר שלם, יהפכו קווי הרכבת הקלה שיקודמו בשנים הקרובות ל"מנוע נדל"ני" מהמעלה הראשונה
יורי מור
האם קיים מנהיג אתיופי אחד, אשר בימים הטעונים האלה פנה לבני עדתו לא כדי להלהיב אותם עוד יותר, לא כדי להניע אותם לצאת להפגנות אלימות וסגירת כבישים, שבירת חלונות ושריפת מכוניות' אלא כדי לקרוא להם להסתכל במבט ביקורתי יותר על ההתנהגות יום-יומית שלהם עצמם, לנסות ולהשתנות?
מנחם רהט
הרמטכ"ל כוכבי תיקן השבוע חלק מהעוולות שחולל איזנקוט    אם להודות על האמת, היו לא מעטים שהגיבו באנחת רווחה על תום עידן ההשתבללות וההכלה, ההבלגה והסובלנות, שהנהיג איזנקוט, לצד מרגליות שהפיק פיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il