X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מי שבאמת ובתמים רוצה למנוע את הקמתה של מדינה פלשתינית, אסור לו לפצל את הכוחות ולתקוע מקל בגלגליה של איילת השקד, שסוד כוחה הוא היכולת לפנות אל כל הציבור הימני, חילוניים ודתיים כאחד אם יאפשרו לה להוביל למטרה האחת, יש לה סיכוי להגיע ל-15 ח"כים של הימין המאוחד אם ימשיכו לפצל את המאמץ ולהעלות מן האוב נושאים אחרים ומיותרים, הימין המאוחד לא ימנה יותר מ-8 ח"כים ראו הוזהרנו!
▪  ▪  ▪
שקד. לתמוך בה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תפקידו של הימין המאוחד ותכלית קיומו, וחבל שאיננו נקרא בפשטות "ימינה!", הם לשמש כתובת להצבעתם של חילוניים ודתיים הדוגלים בעיקרון המובלע בין עקרונות הימין המאוחד: "אנו הרשימה היחידה שמתנגדת להקמת מדינה פלשתינית ולנסיגה כלשהי משטחי ארץ ישראל המערבית ונפעל לפתח את ההתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל המערבית". על עיקרון זה יש להחתים את הח"כים של הליכוד, וכך לדעת מי מהם הוא באמת ימין.
עיקרון זה ודגל זה אסור שייבלעו וייעלמו בין עקרונות אחרים ודגלים אחרים, חשובים ככל שיהיו למי שמנפנף בהם, כי מה שחשוב הוא לעסוק היום בעיקר, ולא בנושאים שניתן לדון בהם בעת אחרת. עיקרון זה צריך להיות העיקרון היחיד ולא אחד מני רבים. כל דיבור על "מדינת הלכה", או על "המרה", או על נושא אחר בתחום דת ומדינה, הוא סטייה מן העיקר - ריכוז עם ישראל בארץ ישראל - ועל כן אסור לעסוק בהם ולהתווכח עליהם בין מועמדי הימין המאוחד. כך גם אין להציג את איילת שקד כמי שמנהיגה את הציונות הדתית, אלא כמי שעומדת בראש הימין המאוחד, חילוניים ודתיים. כל הצגה של הימין המאוחד כמפלגת הציונות הדתית וכל דיבור על נושאי דת ומדינה הם כאמור סטייה מן העיקר ומשחק לידיהם של היריבים הפוליטיים, וכל עיסוק בהם מרחיק מצביעים פוטנציאליים ודוחק אותם אל הליכוד ואף לזרועותיו של ליברמן.
במשך כשלושים שנים פעלתי להקמתו של ימין אמיתי מימין לליכוד, ימין שיהיה כתובת להצבעתם של חילוניים ודתיים שהמכנה המשותף שלהם הוא העיקרון שהופיע בפיסקה הראשונה לעיל. אם גם הפעם יבליטו המרכיבים הדתיים של הימין המאוחד את הפן הדתי - הכישלון מובטח וארץ ישראל תאבד. מי שבאמת ובתמים חרד לגורלה של ארץ ישראל, נכון יעשה אם יתמקד בעיקרון האחד הנ"ל. לאחיי הדתיים אשוב ואומר: אל תגידו לי, ממילא החילוניים אינם באים להצביע, אבל זו התוצאה. החילוניים אינם מסוגלים להצביע בעד מדינת הלכה, שהיא בעיניהם איום לא פחות חמור מאשר מדינה פלשתינית.
אני כבר שומע את הסתייגותם של מי שבמהלך כשלושים שנות פעילותי התעקשו לא להבין שהנושא הקיומי שעליו אנו נאבקים הוא גורלה ועתידה של ארץ ישראל, והוא בלבד, אבל אם הם ימשיכו להטיח את ראשיהם וראשינו בקיר, הם במו ידיהם ימסרו את ארץ ישראל לידיהם של האוסלואידים, חסידי מדינה פלשתינית לצד מדינת ישראל בתחילה ועל חורבותיה בהמשך.
מי שבאמת ובתמים רוצה למנוע את הקמתה של מדינה פלשתינית, אסור לו לפצל את הכוחות ולתקוע מקל בגלגליה של איילת שקד, שסוד כוחה הוא היכולת לפנות אל כל הציבור הימני, חילוניים ודתיים כאחד. אם יאפשרו לה להוביל למטרה האחת, יש לה סיכוי להגיע ל-15 ח"כים של הימין המאוחד. אם ימשיכו לפצל את המאמץ ולהעלות מן האוב נושאים אחרים ומיותרים, הימין המאוחד לא ימנה יותר מ-8 ח"כים, ואיילת שקד לא תהיה אפילו ראש האופוזיציה. ראו הוזהרנו!

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  11/08/2019   |   עודכן:  11/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ימין מאוחד - עיקרון אחד
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אסור לתמוך באיילת ובבנט
כתבה מטעה   |  11/08/19 11:49
2
מסכים לחלוטין עם ד"ר בריימן אך
אילן ילין  |  11/08/19 11:49
 
- סמוטריץ מחזק את השמאל
תל-אביבי  |  11/08/19 12:12
3
לבחירות התמקדו במפותף
פרופ' אלישע האס  |  11/08/19 18:22
 
- ועל כן חשוב שסמוטריץ, הסייען ש
תל-אביבי  |  12/08/19 06:18
4
בנט ושקד עוסקים בהשמצת ביבי
גלית פתח תקוה   |  11/08/19 22:27
5
כל הכבוד =יישר כח!! ל"ת
דניאל סבלדי  |  12/08/19 08:33
6
צודק! צודק! צודק! ל"ת
יהודי מפוכח  |  14/08/19 22:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
צ'לו רוזנברג
אם אזרחי ישראל יבחנו את מה שקרה מאז הסכמי אוסלו ועד היום, ימצאו שממשלות ישראל, משמאל ומימין בעיקר, אימצו את הפתרון של שתי המדינות כפתרון היחידי המבשר חיים טובים ושקטים יותר מאשר ללא הפתרון
איתמר לוין
דוח מחלקת ייעוץ וחקיקה פורס שורה של יוזמות חשובות הנכללות בתוכנית העבודה של 2019 - אך לא ניתן לקדם אותן, בשל האיסור של מנדלבליט על פעולות כאלו בזמן בחירות
אליקים העצני
את נקודת המחלוקת היחידה שלשמה קם 'הימין החדש' וממנה, רק ממנה, זכות קיומו - הוא אינו מציב במוקד הקמפיין
איציק וולף
ח"כ שפיר תקפה את תוכנית מפלגת הימין לסיפוח שטחי סי שביהודה ובשומרון    "שראל תאבד את הביטחון שלה, את הרוב היהודי שלה ואת הדמוקרטיה שלה"
עידן יוסף
על-פי חוות דעת משפטית של יועמ"ש הכנסת, עשוי עמית הלוי להיכנס על חשבון יצחק פינדרוס מיהדות התורה    הלוי: חשוב לעשות צדק    ההכרעה - בסוף החודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il