X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יש לה זכרון מעולה וניתן לסמוך עליה שתדע לשלוף תשובות גם מארועי העבר הרחוק באופן מדויק כזה, שירתיע את מכריה ויוכיח שוב ושוב את כישוריה הרבים
▪  ▪  ▪
לוי-אבקסיס. לאן פניה מועדות [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

בימים של טרום בחירות, חשוב שנכיר את כל המועמדים לכנסת ישראל. והפעם - אורלי לוי אבקסיס, מפלגת העבודה. 11.11.1973, בת מזל עקרב. אורלי לוי נולדה ביום נומרולוגי שמספרו 11, מספר המעיד על אנשים בעלי אינטילגנציה גבוהה מאוד, ואכן חריפות שכלה הינה מעל הממוצע.
בשנה האחרונה נאלצה להתבודד פעמים רבות ולשאול את עצמה לאן פניה מועדות, מאחר שלא הייתה מוכנה לוותר או להתפשר על האג'נדה שלה. לאחרונה, חברה אורלי לוי אל מפלגת העבודה ועל כן חשוב לבדוק את מהימנותה וכישוריה לקראת הבחירות הקרבות.
מפתה האישית של אורלי לוי מעידה על אישיות חזקה, כריזמתית, אמינה ונאמנה. יש לה יכולת דיבור מרשימה מאוד. חכמה ויודעת לרדת לפרטים של כל נושא. כמו-כן, יש לה זכרון מעולה וניתן לסמוך עליה שתדע לשלוף תשובות גם מארועי העבר הרחוק באופן מדויק כזה, שירתיע את מכריה ויוכיח שוב ושוב את כישוריה הרבים.
כשהיא רוצה משהו ומאמינה בו היא תלך על הפרויקט המתאים עד הסוף ללא היסוס. אין לה בעיה לרוץ בראש המחנה ואין לה בעיה ללכת אחרי האני מאמין שלה. היא כל כך עניינית ותכליתית שבשם האמונה שלה תעדיף לסגת לאחור, אך לא "תמכור" את האמונות שלה בעבור בצע כסף או פרסום. ניתן לסמוך עליה במאת האחוזים שכאשר היא מבטיחה, חשוב לה מאוד לקיים.
בחייה האישיים היא מאוד נאמנה ולרוב תיתן יותר מאשר תקבל, בשל העובדה שכך נולדה וחונכה. חשוב מאוד שתלמד יותר להחצין רגש כדי לעזור לה במערכות היחסים האישיות שלה ואולם מי שנכנס אל לבה, נשאר שם ולא יוצא למשך שנים רבות.
חשוב לה להיות במצב רגשי יציב ואינה אוהבת סערות משמעותיות. היא תהייה מעולה ליישם את האג'נדה אותה היא בוחרת להציג וקהל בוחריה שנאמן לה, יכול להמשיך ללכת אחריה בעיניים עצומות, כיוון שהוא יודע שהיא לא תאכזב אותו. היא מצדה חשוב לה מאוד להפגין יציבות וערכיות, כך שהיא תוכל להמשיך וליהנות מדעת ואהדת הקהל.
ייתכן שמפתה מראה כי היא עדינה מדי כדי לעמוד בראש המדינה כראש ממשלה, אך אין ספק שמי שחשובה לו צמיחה אישית, הטבות סוציאליות, דאגה לפרט וכל מה שהיא מציעה במסגרת מפלגת העבודה - לא יתאכזב. בהצלחה!

טיפ לילדי השבוע
גם השבוע עוברים עליכם ימים נעימים של פינוק בגלל קרבת כוכב וונוס הידוע בכך שהוא מביא רצון להתפנק ולפנק ואכן שבוע זה יהיה מלא בילויים ושמחות
▪  ▪  ▪

טלה
לאחר התיישרותו של כוכב התקשורת בבית המשפחה שלכם, נראה שהוא גרם לכם להכרח לטפל בנושאים אישיים לא פתורים במעגל המשפחתי. השבוע לאחר שהכוכב עבר לבית הבילויים שלכם, נראה שהיכולת המילולית שלכם תהיה טובה עבורכם כך שתוכלו לבטא את עצמכם ומטרותיכם בכל מקום שתבחרו. השבוע יהיה גם הזמן המתאים לבלות בחוג המשפחה ולהשלים פערים.
שור
נושאי משפחה ממשיכים להטריד אתכם וביתר שאת בגלל העובדה שמחצית מהכוכבים המשפיעים על המזל שלכם בשמים משפיעים עליכם בזוית מאתגרת המאפשרת קונפליקט במעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות משמעותיות, כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ולהקשיב גם למה שאחרים אומרים לכם.
תאומים
זוהי תקופה טובה לטיפוח סביבת המגורים שלכם גם אם אינכם חיים בביתכם שלכם. זה בדיוק הזמן שבו יש לכם צורך פנימי לשפר את צורת חייכם וסביבת חייכם היומיומית. מבחינה כספית עכשיו שכוכב התקשורת יצא מבית הכספים שלכם, נראה שאתם מתחילים להרגיש בהקלה. שימו לב שבכל נסיגת כוכב מרקורי אתם מופעלים בדרך אינטנסיבית ומלחיצה.
סרטן
הנושאים הכלכליים תופסים את עיקר מחשבותיכם, כיוון שבהתנהלות החדשה של חייכם, אתם עלולים להיכנס להוצאות שהן גבוהות מכפי יכולותיכם. זה בדיוק הזמן לקחת לעצמכם פסק זמן לחשיבה כדי להיות בטוחים שאתם פועלים בכיוון הנכון. בני המשפחה מצפים מכם באופן טבעי שתעזרו להם ומאחר שהם קרובים אליכם מאוד רגשית ומבחינתכם, זה הזמן הנכון להראות מעורבות.
אריה
כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי יצא מנסיגה ונכנס השבוע למזל שלכם ומצטרף לטיפ שציינתי שאתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית, רגשית ואף כלכלית נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל זאת, על-מנת להשיג את המטרות שלכם. מומלץ השבוע להכניס קצת יותר התייחסות רגשית לקרובים אליכם.
בתולה
גם בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים הנמצאים במקום קשה להחצנה ולמימוש ולאנשים כמוכם שתמיד מנסים להוכיח את יעילותכם, עובדה זו גורמת להתלבטויות ואף לחוסר ביטחון. נראה שבתחומים של מערכות יחסים אישיות ומקצועיות, עדיין אין זה הזמן לגלות את תוכניותיכם ובהחלט מומלץ לחכות עוד חודש עד לעשייה בשטח.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות דרך חיי החברה שלכם. נראה שאתם בוחנים את כל האפשרויות הקיימות מולכם ומנסים לממש את מקסימום האפשרויות הקיימות. זה הזמן לנצל קשרים קיימים על-מנת לחזק את מעמדכם, כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאכן אתם במקום הנכון מבחינה אישית וחברתית ועובדה זו מאוד מציקה לכם.
עקרב
התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים עדיין מרובים בגלל נסיגת כוכב השפע בבית הכספים שלכם. חכו עם הוצאת כספים שאינם הכרחיים בשלב זה. נראה שאתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים, כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות.
קשת
נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו עיכובים וקשיים כלכליים. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר אלה הבריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. מחודש ספטמבר תחוו התחלות חדשות בגלל התיישרות הכוכב שלכם יופיטר, מהילוכו האחורי והוא גם הכוכב שלאחרונה עיכב אתכם משמעותית. חשבו בצורה אופטימית, על-מנת שתוכלו לייצר הצלחה.
גדי
כוכב השפע יופיטר שנמצא בנסיגה בבית תת-ההכרה שלכם גורם לכך שאתם מחוברים לתת ההכרה באופן מאוד אינטואיטיבי. נצלו פוטנציאל זה כדי להעשיר את היכולות שלכם בגביית כספים מאנשים שמושכים אתכם זמן רב, אך אינם עומדים בהבטחותיכם. זו ההזדמנות לפנות אליהם בדרכי נועם ולהסביר להם עד כמה חשוב לכם לפתור את הקשיים.
דלי
אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה, כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על-מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. ייתכן שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.
דגים
כוכב השפע עדיין בנסיגה בבית הקריירה שלכם ולכן אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם. נראה שהפעם אתם במקום הנכון על-מנת לסגור קצוות וגם לפתח קשרים על-רקע מקצועי שיעזרו לכם בהמשך לעלות על דרך המלך.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  11/08/2019   |   עודכן:  11/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
יוסף אליעז
ביבי חרד מאוד לבל יצמח לצדו מנהיג אחר שיוכל אי-פעם להחליפו    לאחרונה, משבקעה או זרחה האפשרות שמא אַחֵר ייקרא להרכיב ממשלה ולא ניתן יהא להביא עלינו בחירות זו הפעם השלישית, מיהר לקקנו [המועמד לשר!] דוד ביתן להחתים את 40 המועמדים בראש רשימת הליכוד לכנסת על הצהרה כי לא יתמכו באף מועמד אחר, שאינו ביבי, לראשות הממשלה
רון בריימן
מי שבאמת ובתמים רוצה למנוע את הקמתה של מדינה פלשתינית, אסור לו לפצל את הכוחות ולתקוע מקל בגלגליה של איילת השקד, שסוד כוחה הוא היכולת לפנות אל כל הציבור הימני, חילוניים ודתיים כאחד    אם יאפשרו לה להוביל למטרה האחת, יש לה סיכוי להגיע ל-15 ח"כים של הימין המאוחד    אם ימשיכו לפצל את המאמץ ולהעלות מן האוב נושאים אחרים ומיותרים, הימין המאוחד לא ימנה יותר מ-8 ח"כים    ראו הוזהרנו!
צ'לו רוזנברג
אם אזרחי ישראל יבחנו את מה שקרה מאז הסכמי אוסלו ועד היום, ימצאו שממשלות ישראל, משמאל ומימין בעיקר, אימצו את הפתרון של שתי המדינות כפתרון היחידי המבשר חיים טובים ושקטים יותר מאשר ללא הפתרון
איתמר לוין
דוח מחלקת ייעוץ וחקיקה פורס שורה של יוזמות חשובות הנכללות בתוכנית העבודה של 2019 - אך לא ניתן לקדם אותן, בשל האיסור של מנדלבליט על פעולות כאלו בזמן בחירות
אליקים העצני
את נקודת המחלוקת היחידה שלשמה קם 'הימין החדש' וממנה, רק ממנה, זכות קיומו - הוא אינו מציב במוקד הקמפיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il