X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יש כאלה שבטוחים שאף פעם לא יקרה להם שום דבר, והם בטוחים שאף פעם לא יזדקקו לעזרת הזולת אפילו כאשר הגיל יטפח להם בפרצוף לכן הם לא חושבים שהם חייבים לחנך את הילדים שלהם לכבד ולסייע לקשיש או לנכה...
▪  ▪  ▪
תיאטרון הקאמרי [צילום: משה שי/פלאש 90]

ערב יום שני קיצי וחם, אני בלובי של תיאטרון הקאמרי לקראת אחת ההצגות הפופולריות. בלובי התיאטרון יש כמה עשרות כסאות לישיבה, חלקם ליד שולחנות וחלקם מפוזרים. כחצי שעה לפני זמן תחילת ההצגה מגיעים עוד ועוד אנשים, חלקם מבוגרים, חלקם נכים המתמודדים עם הליכונים או אמצעי עזר אחרים. מיד עם כניסתם ללובי עיניהם תרות בתקווה אחרי מקום ישיבה זמין למנוחה לאחר ההליכה המתישה מהחנייה ללובי התיאטרון, מחפשים לנוח אך לשווא.
בכסאות יושבים בין השאר צעירים וגם ילדים, לתדהמתי הרבה איש מהם לא קם, איש לא חושב לרגע לפנות את מקומו לקשישה או לנכה. במיוחד צדה את עיני קבוצה של ארבעה, ככל הנראה אימא עם שלושת ילדיה הצעירים שישבו מסביב לשולחן ממש ליד המעבר. קשישים ונכים עוברים בהליכה רווית ייסורים ממש סנטימטרים בודדים מהם, אך הם מתעלמים. הם מעסיקים את עצמם בצפייה במסכי הפלאפונים שלהם, בכוונה או בתום לב זה כבר לא חשוב. אפילו האמא שישבה איתם לא חשבה לרגע קט להטיף לילדים חינוך ומוסר בסיסי: "והדרת פני זקן".
אני מתבונן ופשוט מתפוצץ בקירבי, נמנע מלגשת ולהטיף מוסר שמה זה יוביל להרמת קול ותוצאות פחות נעימות.
לא רחוק ממני אני שומע אישה מתלוננת בפני אחד הסדרנים הצעירים על כך שאין מספיק מקומות בלובי, אך לפי טון הדיבור שלה אני יכול להבין שדבריה נופלים על אוזניים ערלות.
כל אותו הערב לא מצאתי מנוח ולכן בבוקר החלטתי להתקשר לתיאטרון הקאמרי ולבקש איזו שהיא התייחסות. התקשרתי והופתעתי, לא ניתן להשיג אף אחד מהנהלת התיאטרון או שירות לקוחות חוץ מאשר את קופת הכרטיסים, שם נאמר לי על-ידי נציגה חסרת סבלנות שניתן לדבר עם מישהו רק באמצעות המייל... לדעתי חוצפה. נציגת המכירות הואילה לנסות ולהעביר אותי למרכזיה אך הטלפון במרכזייה צלצל דקות ארוכות וללא מענה.
יש כאלה שבטוחים שאף פעם לא יקרה להם שום דבר, הם בטוחים שאף פעם לא יזדקקו לעזרת הזולת אפילו כאשר הגיל יטפח להם בפרצוף. לכן הם לא חושבים שהם חייבים לחנך את הילדים שלהם לכבד ולסייע לקשיש או לנכה, הם אפילו לא חושבים שהם צריכים קודם כל לתת דוגמה אישית כיצד צריך לכבד קשיש או מוגבל. לכן אל יתפלאו אותם הורים אם הילדים שלהם ינהגו בהם באותה צורה.
לאותם הורים יש לי הפתעה, גם אתם עלולים חלילה להיות נכים או מוגבלים (החיים מלאים בהפתעות, מהן טובות מהן פחות), גם אתם יכולים להגיע לשיבה טובה ומגבילה וגם אתם עלולים "ליהנות" מהפירות הרעילים של חינוך קלוקל, שלכם או של אחרים.
והמסר שלי לתיאטרון הקאמרי הוא אחד וחד: אתם, נציגי התרבות מתנהגים בתת תרבות, הסדרנים שלכם מסתובבים בתוך הקהל יום יום, רואים כל יום את מה שאני ראיתי באותו ערב ולא עושים מאומה. לכן אני חושב שאתם, הסדרנים ובמיוחד ההנהלה צריכים להתבייש על כך שאינכם חושבים שצריך להסדיר מקומות ישיבה למוגבלים. אני חושב שזה מביך ומביש שלא ניתן להתלונן או לפחות להעניק לכם עצה והארה בטלפון.

תאריך:  11/08/2019   |   עודכן:  11/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והדרת פני זקן - לא בתיאטרון הקאמרי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יפה כתבת, אבל מדובר בישראלים ל"ת
אין ציפיות  |  11/08/19 20:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
יש לה זכרון מעולה וניתן לסמוך עליה שתדע לשלוף תשובות גם מארועי העבר הרחוק באופן מדויק כזה, שירתיע את מכריה ויוכיח שוב ושוב את כישוריה הרבים
יוסף אליעז
ביבי חרד מאוד לבל יצמח לצדו מנהיג אחר שיוכל אי-פעם להחליפו    לאחרונה, משבקעה או זרחה האפשרות שמא אַחֵר ייקרא להרכיב ממשלה ולא ניתן יהא להביא עלינו בחירות זו הפעם השלישית, מיהר לקקנו [המועמד לשר!] דוד ביתן להחתים את 40 המועמדים בראש רשימת הליכוד לכנסת על הצהרה כי לא יתמכו באף מועמד אחר, שאינו ביבי, לראשות הממשלה
איתן קלינסקי
הרב רפי פרץ הביע בגלוי דרישה לספח לישראל את כל שטחי יהודה ושמרון, דרישה לה יש גיבוי של שגריר ארה"ב בישראל
יצחק מאיר
תכלית כל אבל איננה לבכות על שהיה ואיננו עוד    התכלית היא לזכור כדי לקומם עיי הריסות, כדי לקיים תקוות לבניין עתיד
דן מרגלית
אמרתי שהיות ורבים מהליכודניקים אינם עשירים, בניהם ישל הליכודניקים יצאו בסוף התיכון מקופחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il