X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
באתר האינטרנט של הרשות השופטת מתוארים קורות חייו של השופט עאטף עילבוני, כשמו כן הוא, יליד הכפר הערבי עלבון את לימודיו התיכוניים סיים בתיכון הגלילי הנוצרי ואת השכלתו המשפטית רכש באוניברסיטה העברית צבר, ערבי, נוצרי, אקדמאי, שופט, איש שהקונפליקט זורם בדמו
▪  ▪  ▪
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
סימון ביילס, גרסת השופט
איתמר לוין
השופט עאטף עילבוני צודק לחלוטין בפסק דינו בנושא ההפרדה המגדרית במופע בעפולה, ובדיון גם נחשף הפרצוף האמיתי של שדולת הנשים. אך הנזק מהדרך בה הגיע להחלטה, עלול להיות הרבה יותר משמעותי מאשר המקרה הנקודתי
לרשימה המלאה

לא שמעתי את השם עאטף עילבוני עד היום, והוא צדיק. מהצדיקים האחרונים שיש בסדום שלנו. הוא השופט בבית המשפט המחוזי נצרת, אשר הורה לעיריית עפולה לאפשר אירוע במרחב הציבורי, עם הפרדה מגדרית.
עאטף עילבוני - יציר כפיו של הסכסוך
עאטף עילבוני הוא יציר כפיו של הסכסוך כאן על אדמות ארץ ישראל. מחד-גיסא, איננו מוסלמי, כל עניין אל-אקצה לא מעניין אותו, אצלו "באש ובדם נפדה את אל-אקצה" נשמע כמו עבודה זרה, ומאידך סביבתו היא סביבה סוג ז' כמעט בכל פרמטר אפשרי.
עאטף עילבוני, משפחתו וחבריו חווים את הקונפליקט בכל עוצמתו. הם אינם אויבים, אבל היותם ערבים תופס אותם כמקשה אחת עם המוסלמים, והאיסלאם בעולם היום הוא איסלאם רצחני, וקורבנות האיסלאם הרצחני הזה הם אנחנו ואחרים.
גם המוסלמים כאן לא ראויים להכללה הזו, אך לצערי רובם הגדול לא נלחם בדימוי הרצחני, משלים עמו בשתיקה וב-under statement, לפחות באמצעות נציגיהם בכנסת ולכן לקהל המוסלמי אין אלא לבוא בטענות לעצמו בלבד.
שופט ערבי עם מסורת דורות, נגד רשעויות השלטון
וכשופט נוצרי ערבי במדינה יהודית, חורץ הוא גורלות, וכאשר בית המשפט דן בנושאים ערכיים כי רשויות, או נכון יותר רשעויות, המינהל פשטו רגל, הוא דן כמו כל שופט אחר. המטען של מסורת אביו ואמו, סביו וסבתו על כתפיו, והמסורת הזו, מקרבת אותו אל כיבוד הזולת, כיבוד מאווייו, של "חיה ותן לחיות", רק באווירה כזו יכולה משפחה מעילבון לחיות בתוך ים יהודי, מאוד עוין ומנוכר, להתפתח, לפרוח, ולהביא שופט לבית המשפט המחוזי בנצרת.
כאשר התפרק חבר כנסת מוסלמי על חבריו בכנסת הוא ציין לטובה דווקא חכי"ם מהימין אשר משיבים לשלום ולבוקר טוב, או מקדימים שלום ובוקר טוב, והוא ציין לרעה את סתיו שפיר, אשר איננה מביטה כלל בערבים, סתיו שפיר הדמוקרטית אלעק, אשר שופט עליון זרק אותה היום מדיון אותו היא ניהל עקב פרובוקציות חוזרות ונשנות על ידה, לא שופט מחוזי, שופט עליון!!
עאטף הוא מהדמוקרטים האחרונים שיש לנו כאן, עאטף אינו אכול בכל מיני רעיונות חולים וממאירים של שוויון מטומטם ושל ליברליזם אובדני.
תמות נפשי עם הפלישתים
אני בטוח שעאטף ידע לאן הוא הולך, הוא ידע שיהיה ערעור דחוף, טענות הערעור נשמעו כבר בהליך עצמן, הוא ידע שהוא נכנס ראש בראש ביועץ המשפטי לממשלה, והיועץ המשפטי לממשלה לא נוהג להפסיד בעליון, ועאטף, כמו שמשון הגיבור, הציל את כבוד החברה בישראל, תמות נפשי עם הפלישתים, כן, תמות נפשי עם הפלישתים.
עאטף יקירי, אין כמעט צדיקים בסדום שלנו, אתה מהבודדים אשר רשאי לשאת את התואר הזה בגאון, היום הוכחת שאת הדברים החשובים בחייך למדת בבית, למדת בבית ספר התיכון, ואפילו הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה עברית בירושלים, לא הצליחה לקלקל אותך.
חזק ואמץ, יטחנו אותך עד דק, לעליון בכל מקרה לא תגיע, יש תור ארוך של ערבים לעליון, ויש רק מקום אחד, רק כיסא אחד שמור עם פתק "עבור הערבי התורן" בבית המשפט העליון, לא נעים להיות מיעוט, היינו פעם, אנו יודעים כמה זה חמוץ בפה.
המשך להגן על זכויות האזרחים, שמור על דור ההורים שלך, אפילו אם הדעות שלהם קצת שונות מהדעות של סתיו שפיר, גם לדעות שלהם יש מקום בחברה פלורליסטית, אבל השנאה העצמית, שורפת את הפלורליזם בתוך מדורה ענקית של ליברליזם שקרי.
ולמה אין שופטים חרדים?
עאטף, כל עוד רשעויות השלטון מודרכות בכל מיני תורות חולות וממאירות, וכל עוד לא ניטלת מהשופטים הזכות לקבוע בנושאים ערכיים, הגן עלינו מפני תורות חולות אלה, עם ישראל מתרוקן מערכיו, מזל שיש כאן עוד כמה ערבים שמחוברים לקרקע, מחוברים לשורשים. ורק חבל, חבל מאוד שהקהילה החרדית לא מיוצגת כמעט בכלל בעולם המשפט, המנהיגים החרדים הם ממש פושעים במנעם מילדיהם השכלה כללית, ונזקקים לחיילים היהודים להגנתם, ולשופטים ערבים בשביל לשמור על זכויותיהם הבסיסיות, חבורת מנהגים נרפים, גם הפוליטיים וגם הרוחניים, הם את עוקדים את ילדיהם, ואלוהים לא אומר כלום, הוא כבר התייאש מהם.
נ.ב: ואין לי טענות לבית המשפט העליון שביטל את החלטתו של עאטף היקר, לאחר שהמופע התקיים עם הפרדה מגדרית, ומבלי שבית המשפט העליון התייחס כלל לנושא המגדר. כפי שהסביר כאן באתר כתב המשפט איתמר לוין, הכשל הפרוצדורלי של ההליך הוא משהו שלא ניתן לעבור עליו לסדר יום, בסכנו את כל מערכת המשפט כתקדים להליך פסול.

תאריך:  15/08/2019   |   עודכן:  15/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש צדיק אחד בסדום - והוא ערבי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה נאה על השופט עאטף -
אלי נמט  |  18/08/19 02:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שני קטינים פלשתינים דקרו שוטר סמוך לשערי הר-הבית    שוטרים נוספים ירו בהם וניטרלו אותם    השוטר פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק    פלשתיני נוסף נפצע מירי תועה
איתן קלינסקי
כמטחווי קשת מבית הנבחרים של ישראל מתרחשת תופעה מדאיגה של התעללות בתושבים במסווה של שמירה על ביטחון המדינה
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס מזהיר את ישראל באמצעות המתווכים כי לא ימנע חדירות בודדים מהרצועה לישראל וכי הוא "עלול לאבד את השליטה על הגבול". חמאס מנסה להפעיל לחץ על ישראל לזרז את ישום הבנות הרגיעה והוא עלול לעבור לסוג חדש של מלחמת התשה באמצעות ניסיונות חדירה יומיים לישראל
יוני בן-מנחם
אירן מתווכת בין הנהגת חמאס לנשיא בשאר אסד כדי להשיג פיוס ביניהן לגיבוש ציר נגד ישראל וארה"ב. גורמים סורים אומרים כי אין פריצת דרך בתיווך וכי בשאר אסד מסרב לסלוח לחמאס על בגידתה בסוריה
אריה גל
השמאל, שלמרות מסע הדליגיטימציה נגדו הוא ציוני נלהב המאמין כי הדרך האחת והיחידה לשמור על המשך קיומה של מדינת היהודים היא "ערבים שם ויהודים כאן", לעולם לא יוכל להשיג זאת "בהסכמה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il