X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דבריו של דב הלברטל, איש פרובוקציה בחזות "חרדית", נגד מזרחיים, חרדים ונשים, עוברים ללא תגובה נאותה מצד החוק והוא אפילו מוזמן יותר ויותר לומר את דבריו הגזעניים והארסיים בתקשורת
▪  ▪  ▪
ישראל - מדינה מניפולטיבית? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בעשור האחרון מסתובב גזען תורן - שמציג את עצמו כ"חרדי", ותוקף מכיוון גזעני נטו את כל מה שמייצג כמזרחי או כחרדי. יתרה מכך, האיש שאמצעי התקשורת מביאים אותו כ"מסביר חרדי", מופיע שוב ושוב וכמובן תוקף את ה...חרדים! האיש הוא פרובוקאטור שמדיף ומטיף לשנאה לכל דבר מזרחי וחרדי באשר הוא כזה, ומנגד הוא מהלל את האויב מספר אחד של המזרחיים והחרדים, מאז ההתיישבות הציונית, ובמיוחד מאז הקמת המדינה: את מפלגת העבודה - בימים שהייתה לדבריו "לבנה", ואת הסמל ההיסטורי שלה, את דוד בן-גוריון.
ביהדות החרדית הוא אינו משפיע ואיננו מוכר לחיוב, איש לא שלח אותו להסביר יהדות מהי וכמו תמיד בתקשורת הישראלית, הרי שהחילוני האנטי דתי הוא זה שקובע לדתיים, ובמיוחד לחרדים, מי ייצג אותם, כשהסיבות הכמוסות לכך נעוצות באינטרס החילוני האנטי דתי לשבור את חומת היהדות. ישנם לא מעטים ש"כיכבו" על משבצת הפרובוקאטור הזו וישנם כאלה שעדיין "מככבים" עליה, מטעם ובלי טעם. במקרה שלנו קוראים לגזען הזה דב הלברטל.

האיש הזה והמסתורין שלו

זו באמת חידה קשה כיצד אדם כזה - גזען מוצהר, מופיע בכל פינה תקשורתית כאשר הוא עצמו מייצג בקושי את עצמו. זה מה שמוכיח לנו שמי שמופיע בתקשורת הישראלית - ובמיוחד כזה שמייצג רק את הכלום ואת הפרובוקציה, הריהו מופיע בשירות אלה שמעוניינים להשפיע על החברה הישראלית באופן מלאכותי, מעצם כוחם הפוליטי והרעיוני.
לדב הלברטל יש רק תאום תקשורת הזוי כמותו - ברמת הגזענות והפרובוקציה, ושמו אמיר חצרוני, אבל זה כבר סיפור לזמן אחר, שבעבר כבר נגעתי בו. בשבועיים האחרונים ירה הלברטל שתי "רקטות" גזעניות לא פשוטות, כשלאחר הראשונה שבהן הוגשה נגדו תלונה פלילית על-ידי מפלגת העבודה.
במאמר באתר "אקטואליק" הוא קרא למצביעים האשכנזים של מפלגת העבודה לא להצביע לה בבחירות הקרובות "משום שהמרוקאים השתלטו על מפלגת העבודה". במאמר הבכייני והגזעני הזה הטיב הגזען לבכות את ריבויים של בני עדות המזרח ברשימת העבודה לפרלמנט, ובעיקר הדגיש שם כי שלישיית הפתיחה של המפלגה לפרלמנט הישראלי היא על טהרת ה"מרוקאים" (אצלו "מרוקאים" - כסמל השלילה בעיני גזענים כמותו, הם חד מינה לכל עדות המזרח, שהרי שאיציק שמולי הוא בכלל יוצא עירק...). האיש קונן על כך שעל המפלגה שהקימה את המדינה ועשתה טובה למזרחיים שקלטה אותם (!), השתלטו המזרחיים, ב"רוב חוצפתם".
השקיפות זועקת על כך שהגזען הזה איננו חרדי באמת - שהרי שום חרדי, ואפילו ה"לייטים" ביותר, לא יהללו את מפלגת העבודה, ובמיוחד את "קליטת העולים" שלה, שהייתה לדראון עולם בעיני כל יהודי דתי וחרדי. אבל גזענותו של האיש - במאמרו הלה, איננה נעצרת במפלגת העבודה אלא ממשיכה ל"ימין המאוחד", ובמיוחד הוא קיבל, כיו"ר ה"משמרת הצעירה העולמית" בעבר, של הכיפות הסרוגות, על כך שבמקום הנהגתה ה"לבנה" של ה"מזרחי", השתלטו שני מזרחיים כשקד ופרץ.
במדינה נורמלית איש כזה היה מודר מזמן מאמצעי התקשורת - ובמיוחד בעצם היותו מייצג כלום ועוד פעם כלום. ביריית ה"בליסטרה" השנייה שלו - השבוע, הוא מתגרה ביהדות החרדית וטוען, כי אם החילוניים יעזבו את הארץ, הרי שהחרדים יברחו ממנה לחו"ל מאחר שהם יהיו חוטבי העצים ואבי המים של הפלשתינים, שהרי גם מחשב הם אינם יודעים להפעיל.
כאן אני שואל כיצד ייתכן שרק עו"ד ללום, מהציבור החרדי, יוצא למלחמה בגזען העלוב הזה ואילו דרעי וש"ס פתאום נמצאים ב"דום שתיקה" ?! הרי דברי הבלע של האיש הזה גרועים ושקריים פי כמה ממה שלפיד וליברמן ביחד פולטים ללא הכרה! והאיש הזה עוד יורה את דברי השקר והבלע האלה בתחפושת "חרדית", כביכול.
גפני, ליצמן ופרוש, הנלחמים בשצף קצף בלפיד, מתעלמים מפרי הבאושים הזה, המכה אותם גם באתרי האינטרנט ה"חרדים" המפוקפקים ובערוצי הרדיו ה"חרדים" מטעם. מסתמא שמי שעומד מאחורי הרצת הפרובוקאטור הזה חזק דיו כדי שהעסקנים החרדים לא יעזו לצאת נגד גזען הקש הזה.
בעבר הוא גם לא חסך את גזענותו מש"ס ומעצם הקמתה. מה שלא העיז אפילו טומי לפיד לומר הוא ביטא בשנאה וטען כי הקמת ש"ס הייתה ככפיות טובה לעצם היותם של הספרדים בני טיפוחים לאשכנזים, שבלעדי האחרונים לספרדים לא הייתה זכות קיום, ושבעצם האשכנזים הם אלה שבכלל העלו את יוצאי המזרח לארץ ישראל. אבל מסתבר שלא רק המזרחיים והחרדים שותקים לאיש הבלע הזה, אלא גם ארגוני "זכויות האישה".
פגיעותיו בנשים וכוונתו להדרן קשה יותר מכל מי שאותן "שדולות נשים" נלחמות כנגדו. האיש איננו בוחל בהעלבת נשים באשר הן ומגמדן בברוטאליות. כנראה שהאיש הזה נוח לממסד הישראלי הבכיר במלחמה הממסדית נגד שינויים דמוגרפים, דתיים ופוליטיים בישראל ולכן הוא מגובה במסתורין.

החצר האחורית של הרב אלישיב

הנסיקה של הגזען הזה החלה לאחר מותו של הגרי"ש אלישיב. לטענתו של הדב הזה, הרי שהוא היה מבאי ביתו של הגרי"ש אלישיב ובזכות העמדה הזו הוא כיום הגזען התורן ומזהם היהדות המזרחית והחרדית גם יחד. אבל רק למי שרחוק באמת מהמציאות החרדית, יראה כי לאיש הזה יש לו זכויות על בזכות היותו קרוב לגרי"ש אלישיב.
מי שמכיר ויודע את האמת, הרי שהוא גם יודע כי להשתחל לסביבתו של הרב אלישיב, ואחר-כך להפוך ל"סוס טרויאני", הרי שלא היה הדבר קשה במיוחד. על חתימותיו של הרב אלישיב לא היה הרב עצמו אחראי אלא שלושה אחרים: נכדו, הרב יוסף אפרתי וצבי פרנק (ששימש גם כעוזרו של הרב מאיר לאו ב"רבנות הראשית").
השלישייה הזו לא פעם הכניסה למעגל הקרוב של הרב אלישיב כאלה שהיו "אנשי דלא מעלי". כך הפך דרכם יונה מצגר ל"רב ראשי", שהרב אלישיב עמד מאחורי בחירתו. כך הצליח חילוני מהממסד הישראלי, בשם אודי כהן, להפוך את דודי זילברשלג מטעמו ל"משפיע" אצל הרב אלישיב, וכך גם הצליח אותו אודי כהן להסית את הרב אלישיב נגד הרב דוד שמידל ונגד "אתרא קדישא". פרנק ואפרתי היו ה"סוסים הטרויאנים" של הממסד הישראלי בסביבת הרב אלישיב. ולכן לא פלא הוא בעיני שגזען כהלברטל הצליח גם הוא לחדור לחצרו של הרב אלישיב, כעוד "סוס טרויאני" של הממסד הישראלי, ולקבל לגיטימציה כ"חרדי על", כדי שאחר-כך ישרת את הממסד האנטי דתי ב"כתר" זה נגד היהדות החרדית, ונגד כל שינוי דמוגרפי בהנהגה הפוליטית בישראל.

הגזען שנלחם בקדושי שראל

לאיש הקטן והאומלל הזה אין לדעתי שום שורשים תורתיים, או אפילו מעין זיקה יהודית מינימלית. יציאתו של עלה נידף זה נגד עדות המזרח התורתיים - ועוד התייצבותו לצד רשעי תנועת העבודה האנטי דתיים, היא בעצם הודאה רעיונית כי הלה איננו יכול להיקרא אפילו בגדר "דתי". ארץ ישראל היא קודש הקודשים של שומרי התורה והמצוות ואילו אנשי תנועת העבודה הם החצר האחורית של עם ישראל.
כאשר הלברטל מתייצב לטובת פוקרים כבן גוריון, בן צבי, חיים ויצמן וממשיכי דרכם, הוא בעצם מתייצב לטובת הכפירה ונגד פריחת התורה. כאשר הלברטל - המתלהם והגזען, יוצא נגד הקמתה של ש"ס ומקטלג את בני עדות המזרח כנחותים מול כופרי ופוקרי אירופה, הרי שהוא מתייצב נגד אריות כה"בן איש חי", הרמב"ם, הרי"ף וה"אור החיים" הקדוש.
שלושת האחרונים היו יוצאי מרוקו, שבאמת "השתלטו" על ההלכה, ההשקפה וההוראה היהודית-דתית, שלהלברטל אין לו חלק בה. האיש הזה - הלברטל שמו, איננו מייצג את יהדות אשכנז המפוארת של רבני אירופה, אלא את אלה שחפצו לגדוע את היהדות הזו, באירופה.
אין לי ספק שבמקרה שלנו הרי שהקול שלו הוא קולו של עשיו ואילו רק הביגוד שלו הוא של יעקב. את האיש הזה צריך לא רק להחרים בתקשורת, אלא להחרימו חברתית ואישית. בגרמניה, בצרפת, בבריטניה, ואפילו ברומניה, הוא לא היה מוזמן אפילו לטאטא את מדרגות בנייני הטלוויזיה שם. עלייתו של האיש על גלי האתר והמרקע, מחייבת אותנו יותר מלחשוד כי ישראל היא מדינה מניפולטיבית יותר ממדינות אחרות ביחס להתערבות השלטון החיים החברתיים, מאחורי הקלעים ושלא בדרך הדמוקרטיה, כשהתקשורת היא הכלי שביד יוצר המניפולציה.

תאריך:  19/08/2019   |   עודכן:  19/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרות דוב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מעניינת. ל"ת
אלי נמט  |  20/08/19 05:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
מפלגת ימינה: הודעת הנשיא עוסקות בשאלה האם גוש-דן תהפוך לעוטף יו�ש או לא"    הנשיא טראמפ הודיע כי יפרסם את עיקרי תוכנית המאה רק אחרי הבחירות בישראל
מיכאל מירו
אני מציע בבחירות הקרובות לזכור את עקרןנות השיט בקיאק, לבחור באחת משתי המפלגות המובילות, כשהרעיון ךהצביע רק למי שמציג בסקרים יותר מעשרים מנדטים
עידן יוסף
גנץ: "לא היה ולא יהיו פיצולים. אנחנו בסך-הכל עושים צעדים מאוד נורמליים שאין בהם שום סנסציות תקשורתיות"    אנשי לפיד מאשימים: גנץ מנסה לנקות את עומר ינקלביץ    החברה שנשכרה לחקור עוסקת בריגול עסקי ולא באבטחת מידע
איציק וולף
שרת התרבות התייחסה לאפשרות שאביגדור ליברמן יהיה הגורם שיקבע את זהות מרכיב הממשלה וטענה: אני עוד לא יודעת שאנשים מחליטים מי יהיה ראש הממשלה
איציק וולף
השר ישראל כ"ץ טען כי הצהרה שהעניק שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר, מהמקורבים ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו, ביחס לאישור שתעניק ישראל לחברות הקונגרס אילהאן עומר ורשידה טליב להיכנס לשטחה נאמרו ללא תיאום עם ראש הממשלה ועם שר החוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il