חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה את השלב השני בקמפיין קיץ 2007, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 24 וערוץ 10, לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
מסע הפרסום, מבוסס על סדרת סרטונים, הכוללת 2 סרטים, המאפשרים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית, הממחישים את התחושה שעוברת על כולנו כשחם לנו......בשילוב אפקטים מיוחדים של צילום וסאונד.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "השלב השני בפעילות הפרסומית, מהווה חלק מקמפיין הקיץ של החברה, שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן "Carrier ויצירת שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים חדשניים, בשוק מיזוג האוויר".
הקמפיין, חושף קו מוצרים עדכני וחדשני, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית, החל ממזגני "טושיבה" עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר.
עוד מוסיף בן דוד: "תדיראן Carrier, מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, נבחר כקונספט מוביל".
לדבריו: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל הקיץ, המבליט את המסרים של המותג בצורה ייחודית ועונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד".
קרדיטים:
גיא אורן - סופרוויזר
עטרה בילר - סמנכ"ל אסטרטגיה
דוד אביטל - מנהל קריאטיב
מיכאל גורי - קופירייטר
מיכל מנגוט - ארטדיירקטור
אסנת אבן איתן - מפיקה
צלם במאי - בני מלע
דוגמנית - אלנה שלינקובה
דוגמן - סביל דורפמן