X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה את השלב השני בקמפיין קיץ 2007, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 24 וערוץ 10, לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
מסע הפרסום, מבוסס על סדרת סרטונים, הכוללת 2 סרטים, המאפשרים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית, הממחישים את התחושה שעוברת על כולנו כשחם לנו......בשילוב אפקטים מיוחדים של צילום וסאונד.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "השלב השני בפעילות הפרסומית, מהווה חלק מקמפיין הקיץ של החברה, שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן "Carrier ויצירת שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים חדשניים, בשוק מיזוג האוויר".
הקמפיין, חושף קו מוצרים עדכני וחדשני, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית, החל ממזגני "טושיבה" עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר.
עוד מוסיף בן דוד: "תדיראן Carrier, מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, נבחר כקונספט מוביל".
לדבריו: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל הקיץ, המבליט את המסרים של המותג בצורה ייחודית ועונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד".
קרדיטים:
גיא אורן - סופרוויזר
עטרה בילר - סמנכ"ל אסטרטגיה
דוד אביטל - מנהל קריאטיב
מיכאל גורי - קופירייטר
מיכל מנגוט - ארטדיירקטור
אסנת אבן איתן - מפיקה
צלם במאי - בני מלע
דוגמנית - אלנה שלינקובה
דוגמן - סביל דורפמן

תאריך:  15/07/2007   |   עודכן:  15/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il