X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בסקר האחרון התקרבה עצמה יהודית בצורה משמעותית לאחוז החסימה, אלי ישי יכול להשלים להם את הפאזל אם יבין שהצלת 4 מנדטים של עצמה יהודית תועיל לימין יותר מהצלת מנדט בודד ליהדות התורה ברגע שאחוז החסימה יהיה יותר ויותר מוחשי, יתעוררו לחיים עוד המון תומכים של עצמה יהודית המשתוקקים להצביע להם אך מפחדים לזרוק את קולותיהם לפח האשפה
▪  ▪  ▪
ישי. ניסיון פוליטי [צילום: יהודה חיים/פלאש 90]

בסקר האחרון התקרבה עצמה יהודית בצורה משמעותית לאחוז החסימה ומה שחסר להם עתה, זה רק עשרת אלפים קולות. סביר להניח שפרישתו של פייגלין סייעה להם להתקרב לייעד הנכסף, אך העבודה עוד רבה והמטרה עדיין לא הושגה.
צריך להבין שללא עצמה יהודית אין ממשלה ימנית כיוון שכל מנדט הוא קריטי ורבים ממצביעי מפלגה זו הם גרעין קשה שבחיים לא יצביע לליכוד או לימינה תמורת כיבודים כאלו ואחרים (הליכוד רחוק מהם יותר מדי ולגבי ימינה שהיא סוג של ליכוד ב' אין בכלל על מה לדבר, בייחוד לאחר היחס שהם העניקו לבן גביר וחבריו). אם עצמה יהודית לא תקבל ייצוג בכנסת, לפחות שלושה מנדטים יילכו לפח האשפה. ללא עצמה יהודית, אין ממשלה ימנית.
כרגע צריך לעשות הכל שעצמה יהודית תהיה בכנסת ולאלי ישי הנתמך ברב מזוז יש את חתיכת הפאזל הקטנה שחסרה להם להשלמת משימתם. הוא יכול לבחור בין הבטחה לתפקיד שר מטעם יהדות התורה לשליחות הרבה יותר משמעותית וחשובה כי ליהדות התורה הוא אולי יציל מנדט שישרת אותה באופוזיציה, אך לעצמה יהודית הוא יציל 4 מנדטים שיבטיחו גם ליהדות התורה את מקומה בממשלה.
לאלי ישי יש ניסיון פוליטי עשיר והוא שימש בעבר כשר פנים מוצלח שנלחם במסתננים והביא להישגים משמעותיים היקרים גם למצביעי עצמה יהודית. נתניהו אולי יתקשה למנות את בן גביר לשר אך הוא יוכל להשתמש באלי ישי כדי להמתיק מבחינתו את הגלולה המרה ולמנות אותו לשר כנציג עצמה יהודית. כדי להשביע את רצונם של תומכי עצמה יהודית רצוי שהוא ימנה אותו לתפקיד שר הפנים למרות שדרעי טיפה יכעס. את בן גביר יהיה אפשר למנות לסגן שר לצד תפקידים אחרים ההולמים את כישוריו כמו חברות בוועדה למינוי שופטים שתעזור לו לקדם עשרה יורם שפטלים לעליון כפי שהוא רצה.
סיסמה מעולה
עושה רושם שבמוקדם או במאוחר תפרוש גם מפלגת "נעם" מהמרוץ ולמרות המגעים שלהם עם יהדות התורה, סביר להניח שרבים מתומכיהם יצביעו דווקא ל"עצמה יהודית" בייחוד אם אלי ישי יצטרף אליהם, שהרי זה אותו אלי ישי שיצא בעבר תחת הסיסמא: "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא" המבטאת גם את שאיפתם.
ברגע שהסיכוי לעבור את אחוז החסימה יהיה יותר ויותר מוחשי יקומו לתחיה עוד מלא תומכי עצמה יהודית המשתוקקים להצביע להם אך פוחדים לזרוק את קולותיהם לפח האשפה. להם יצטרפו רבים מתומכי האיחוד הלאומי המאוכזבים מסמוטריץ' ומהשותפים שהוא בחר לעצמו המביישים את היהדות ואת אידאולוגיית הימין.
אם כל אלו שמשתפים בפייסבוק סרטונים של בנצי גופשטיין וחבריו יצביעו למפלגתם (וזה יקרה רק אם יתבטל החשש מאחוז החסימה), הם יטפסו במנדטים בצורה מפתיעה. במקרה כזה תינתן להם ההזדמנות לבוז להכרעה המשפטית נגד גופשטיין ולהכניס לכנסת את רוחו במקום את גופו. (סיסמה מעולה שכדאי לעצמה יהודית להשתמש בה).
בקשה אחת ממני לבנימין נתניהו. אם אתה רוצה ממשלה, אל תכליל את עצמה יהודית בקמפיין הגוועלד. תדגיש שוב ושוב שהם צריכים לעבור את אחוז החסימה וזה יקרה רק אם תומכיהם יצביעו עבורם.

תאריך:  03/09/2019   |   עודכן:  03/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלי ישי לעצמה יהודית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יש בעיה אחת
הבוחן  |  3/09/19 08:28
 
- תודה על ההערה החשובה שלך
עמוס שנער  |  3/09/19 12:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
סבור שפרסום חומרי החקירה בפרשה 4000 אינו תעמולה אלא ידיעה חדשותית, ולפיכך ליו"ר ועדת הבחירות כלל אין סמכות להורות שלא לפרסם אותם
עידן יוסף
ראשי מפלגת ימינה: "נתניהו אומר שיחיל ריבונות רק על היישובים ביו"ש. היישובים הם רק 5% מהשטח. מה יקרה עם כל יתר ה-95%? הוא יכפיל את עזה פי 20 ויקים מדינה פלשתינית ממערב לירדן"
יצחק מאיר
אתה שואל מה הייתי מציב בראש הכל הבעיות הזקוקות לפתרון ועליהן הייתי הולך לבחירות? אומר לך - "החינוך"!    "אתה רואה מישהו הולך לקלפי בישראל על חינוך? בחירות זקוקות לתשוקה
מנחם רהט
כל הזכויות לפסילתם הלא מוצדקת בבג"ץ של מרזל וגופשטיין, לעומת התרת מירוצה של מעריצת השהידים, שמורות לליכוד אבל יש עדיין עיוורים שקוראים להצביע ליכוד כדי... לחסום את הבג"ץ
אליקים העצני
לו ידע העם לבטח שלא תעשה לו 'מעשה שרון', לא תהפוך את 'המחנה הלאומי' לקבלן ביצוע של מדיניות מרץ, אין ספק שהיה בוחר רק בך, והיה עושה הכל כדי לגרום מפלה אלקטורלית "לצמד הזה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il