X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בתקשורת השנאה היוקדת לנתניהו היא כרטיס הכניסה היא מגדירה אותך, מסמנת אותך לטוב ולרע
▪  ▪  ▪
נתניהו. שנאה ושטיפת מוח [צילום: מרק ישראל סלם]

הקנאה, התאווה, והכבוד מוציאים את האדם מן העולם! כך נכתב בפרקי אבות, וכאשר עוסקים אלה, ששקר הפך בפיהם לאמת ואמת לשקר, בכך, מבינים כמה המצפן שלהם לקוי. הקנאה בנתניהו ובימין בכלל, הפכה אותם למה שהם. התאווה להגיע לשלטון למרות שכל הכוח נמצא בידיהם, והרדיפה אחר הכבוד, אינה מותירה בהם חיות, ולא נשמה, כי מה עוד נותר כבר בעולמם (ראו בן כספית, אמנון אברמוביץ, דרוקר, גיא פלג)?
אם נתניהו דורש מצלמות בקלפיות, הרי זה משום שעדים היינו לזיופים בעיקר במגזר הערבי, ועדים היינו ל'קונץ' של העברת מנדט מהליכוד לבל"ד, אז מה כל כך נורא במצלמות? היום הרי הכל מצולם! חנויות, מסעדות, רחובות, בתי ספר, מקומות עבודה, אז איך הגיעו אלה בחכמתם כי איננה רבה, לאקסיומה "נתניהו מכין את הקרקע שלא לקבל את תוצאות הבחירות"...? הרי אם הכל יהיה מצולם, אי-אפשר יהיה להתכחש לתוצאות. אולי אלה שמתגעגעים לימי סטלין, מנסים כבר לעשות קומבינות בהנחה שלא יהיו צילומים ומצלמות לכך? פרץ כבר הוריד את השפם, נועה רוטמן עדיין לא גידלה אותו, אבל סטלין הוא המאור והדרך לכול דבר ועניין.
הציוץ של יאיר נתניהו בעניין רבין... נא לקרוא בספרו של יצחק רבין 'ילקוט שירות', עמוד 568, על הסיפור האישי שלו בעניין אלטלנה. וכך כותב רבין: "דפקנו אותם גם במים". הוא מתפאר על הירי והרצח באנשים שעל האונייה ואלה שקפצו למים, והכול כי בן-גוריון רצה במותו של מנחם בגין. נרצחו באלטלנה שמונה עשר בני אדם ניצולי שואה, שבאו להילחם על ארץ ישראל. מדוע דברי יאיר נתניהו הם הסתה? לרצוח זה בסדר, אבל לומר את האמת, זו הסתה? ולמה זה מסית? כדי לרצוח שוב את רבין?
בתקשורת השנאה היוקדת לנתניהו היא כרטיס הכניסה. היא מגדירה אותך, מסמנת אותך לטוב (אז קבלת תו כשרות) ולרע (שי גולדן העיתונאי שנפגש עם נתניהו והעז לספר בשבחו שהוא בעל אינטליגנציה מדהימה, הפר את הכללים ולבת אש נשפכה עליו). השטנה נמצאת בתוך כל ידיעה - היא התחקירנית, המסננת, העורכת. הקנאה הזו היא ממאירה, אין בה כל אתיות, יושר, הגינות, פלורליזם, הם אפילו אינם יודעים שקיים דבר כזה.
דן שילון, שכתב "מקווה להיות עדיין בסביבה ביום שנקיא מקרבנו את הטריאומווירט המסואב, הדורסן, הקמצן והמושחת שמדרדר אותנו לתהום תחתיות - הוא היא והפרזיט ההולל"... הוא חבר בברנג'ה המאיימת, האם אדם כזה ודומיו לא עברו מן העולם? מה נותר לדן שילון מלבד חירוף וחתן ערבי? מה נותר בחבריו אם אין בהם כבר כל קורטוב של צלם אנוש? איזו אלימות מילולית מפיק פיהם, איזו שפת ביבים מסיתה. התבטאות כזאת כלפי ראש ממשלה? לספר על מעשי רבין שהוא עצמו מתפאר בהם, אסור, אבל לחרף במילים שאין הדעת סובלת את נתניהו ומשפחתו, אפשר?
משטמה לא רציונלית
מדי יום עולות נגד נתניהו מילים כמו צורר, מאוס, ריקבון, ואף אחד בעדר ההוא לא מעז לגנות. כי שבועת התקשורת שלהם, היא, לנתניהו אין חזקת חפות! התקשורת מנפחת כל עדות שמשרתת אותה, מטמיעה בכל רגע ושנייה את המסר שנתניהו אשם, מטביעה זאת כדי לפגוע בליכוד, וכדי לערוך לנתניהו שימוע ציבורי כדי ללחוץ על מנדלבליט (בבית הכנסת, בסופר, בחנות הנעליים) ללחוץ לפני השימוע.
השנאה עובדת על מוחות שמאלניים ושטיפת המוח מביאה אותם למחוזות אימתניים. הם אינם יודעים להסביר את גודל השנאה, על מה ולמה? לא טוב לכם, אל תבחרו בו בקלפי, אבל מה העניין עם אשתו? מה המשטמה הלא רציונלית הזו? לעולם לא ידעו להסביר שאלות אידיאולוגיות, לעולם לא יתנו איזה קרדיט זעיר לנתניהו על הישג, על עבודה טובה, על ייצוג בכבוד...
השנאה הזו נשלחת לכל עבר כדי להשפיע על מערכות אכיפת החוק (לא שצריך להשפיע על חבר ברנג'אי כמו שי ניצן אבל שיהיה). לתקשורת יש כוח רב, וכשהכול נמדד במדד יחידי, מדד נתניהו, אין מי שיקרא אותה לסדר, כולם מפחדים! רוני אלשיך הגיע לתפקיד מפכ"ל המשטרה והבין עם מי יש לו עסק! הבין שאם אינו רוצה להיות מבוזה ונלעג, עליו לצאת נגד נתניהו, וכך נוהג גם מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה (אם לא ינהג כך, לא ישב בעליון).
וה'ראייה' החדשה שהובאה על חטאיו של נתניהו היא היותו בעד ערוץ 20... סוף, סוף, שמעתי שראש הממשלה עושה משהו למען הימין. אבל לחבורה הזאת זה לא בא טוב. הם חיו בשלום עם סגירת ערוץ 7, עם ניסיון הפגיעה בישראל היום, עם עתירות שהוגשו מטעם ארגוני שמאל נגד רדיו 'גלי ישראל' כאשר נולד זה, עם עתירת ערוץ 10 נגד ערוץ 20, אז מה פתאום שראש הממשלה יגלה סולידריות לערוץ זה? חופש עיתונות? הצחקתם אותם! כל מה שלא מקדם את התפיסות הפוליטיות שלהם, 'היאורה השליכוהו'.
וכך כל עניין שיש בו קשר לנתניהו, הופך מיד למסה והשמצה. לצערם יש לנתניהו עוד כמה שנים טובות בשלטון, הם ימשיכו לקרוא על "קץ הדמוקרטיה", ואנו נזהירם שהקנאה והשנאה, "יאיצו צאתם מן העולם".

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מוציא אדם מן העולם
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
גרה ברמת גן
נופשת באילת  |  9/09/19 15:31
2
זו שינאה לשמה
מוטי הקרייתי  |  9/09/19 15:42
3
השמאל איבד את הצפון
השתלכויות חסרות ר  |  9/09/19 17:45
4
מדוייק וקולע
אלי נמט  |  9/09/19 21:07
 
- "מדוייקת להפליא" , אדון נמט ?
שלמה המגיב  |  9/09/19 22:36
5
אמת ועובדות בנוסח אסתר
שלמה המגיב  |  9/09/19 21:42
 
- רצח חיילי צהל
הירונימוס  |  10/09/19 22:28
 
- אתה צודק , הירונימוס
שלמה המגיב  |  10/09/19 23:43
6
שלמה והירונימוס
רעשי עולם  |  12/09/19 09:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
ציפי לידר
בשולי הכותרות: קמפיין הקנאה - רק לא ביבי מכירים?    הכיסא של גנץ    ולקינוח בקטנה
איתן קלינסקי
בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"
מירב ארד
12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים    היועמ"ש ינון: "הצעת חוק המצלמות לא חוקתית"    ח"כ טיבי: "החוק הוא אמירה אנטישמית שהערבים מזייפים בבחירות". השר אמיר אוחנה: "מי שמצביע נגד הוא זייפן או קבלן זיופים"
מירב ארד
בניגוד להצהרותיו מותח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת על חוק ומבהיר: "הפיקוח חייב להיות ממלכתי ולא בידי מיליציה פרטית של נתניהו"    "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן"    "נדרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית"
מירב ארד
דוחה את טענות בכירי כחול לבן לפיהן נתניהו והליכוד מתכוונים שלא להכיר בתוצאות הבחירות אם יפסידו    הבהיר: "לפיד ורשימה המשותפת מנסים לסכל את טוהר הביחרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il