X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שוו בנפשותיכם שמצליחים היינו להסב את תשומת הלב ולמקד את תשומת הלב של הרוב היהודי המאמין, המסורתי, עם הלב היהודי החם ועם הקרבה לתורת ישראל, לחגי ישראל ולנצח ישראל - בשלט הנ"ל שהוזכר בפתיח - "ממשלת אחדות חילונית"
▪  ▪  ▪
מסר של שנאה לדת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

שלט אחד גדול צד את העין עת הילכתי בסמוך לגשר המיתרים בעיר הקודש ירושלים. תמונתו של בני גנץ כשמתחתיה הכיתוב "ממשלת אחדות חילונית". אם להודות על האמת, ככל שזו מצערת, הרי שכוונת המכוון של ההיגד הנ"ל היא לפרוט על אותם מיתרים מתוחים של שנאה לדת, לדתיים וליהדות.
למרבה הצער ולגודל האסון המסר של שנאה לדת משה ולאנשי אמונה, לתורה וללומדיה, לאוהבי הארץ ולנאמנים למסורת היהודית הוא מסר אותו הצליחה התקשורת הכוחנית והעוינת להאדיר ולהטמיע עד כי נדמה לרגע שרוב הציבור מחזיק בדעות המקולקלות האלה. ולא היא!
נכון, תמצאו בבני עמנו כאלה שהתמסרו לשקר הזה. אלה בתקשורת שהוזכרו לעיל, אלה הספונים בעולם של חומר, אנשי בלייעל המפיצים פריצות ותועבה בערינו, ה"נאורים" הדרים במגדל השן של תרבות המערב, אנשי ה"משפט" שמוסר הגויים הוא המנחה אותם, אנשי ההון בכלוב הזהב הוא היכלם ועוד תינוקות שנשבו.
אלא שכל אלה גם יחד הם עדיין מיעוט בעמנו, ברוך השם יש לומר. הרוב המכריע של היהודים בארצנו אוהב את עמנו ואת ארצנו, חש שהנו חלק מנצח ישראל, אוהב את מורשתנו ומרגיש קשר חזק לתורתנו הקדושה. פילוח האוכלוסייה בהקשר זה מלמד על כך שבאם יחברו יחדיו החרדים, הכיפות הסרוגות וכל עמך ישראל המסורתיים הרי שאת השלטון "ייקחו בהליכה" שכן מדובר ברוב מוחץ! בוודאי הרבה מעל למחצית מהאוכלוסייה היהודית, כמדומני שמתקרב אפילו לשמונים אחוז.
ניסים גלויים
אלא שהנושאים שעל סדר היום הם ביטחון, ערבים, "הדתה" רחמנא ליצלן, עתיד יהודה ושומרון וכיוצא באלה. ומעל כולם ביבי, איך לא? "חסינות לביבי", "שכרון כוח לביבי", "הסתה של ביבי", "כלא לביבי" וכתב אישום גם.
שוו בנפשותיכם שמצליחים היינו להסב את תשומת הלב ולמקד את תשומת הלב של הרוב היהודי המאמין, המסורתי, עם הלב היהודי החם ועם הקרבה לתורת ישראל, לחגי ישראל ולנצח ישראל - בשלט הנ"ל שהוזכר בפתיח - "ממשלת אחדות חילונית". שימת דגש על המשמעות העמוקה של המסר הנ"ל עשויה לעורר את הלבבות ולגרום לרבים להבין את גודל הסכנה שבכינון ממשלה כזו, שהדגל אותו היא מניפה הוא יחס זר ומנוכר לעבר של עמנו, לייעודו בעולם, למורשתו לזהותו ולמקורותיו.
ליברמן בגלגולו הנוכחי, אומן ההסתה ריקא לפיד הזורע שנאה ופירוד בתוך העם, ההזויים ממרץ והגיס החמישי במפלגה הערבית המאוחדת (מאוחדת בשנאתה למדינת היהודים) - כל אלה חותרים לאובדן הזהות היהודית של כולנו. לפיכך - היזהרו יהודים יקרים מפני נפילה למלכודת המסוכנת של גורמי שמאל אנטי יהודיים!
מחילה על הקלישאה ובכל זאת, זכרו את בית אבא ואמא, את סבא וסבתא, את אבות האומה, את חגי ישראל ומועדיו, את ארצנו הקדושה, את הנס הגדול של הקמת מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו, את דבר היות המדינה בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. העלו על נס את מי שמסרו נפשם על קידוש השם בהגנה על המולדת והעם ואל תשכחו לרגע את הניסים הגלויים המלווים אותנו. ובהכירכם בכל אלה גשו אל הקלפיות באמונה ובשמחה וחזקו את כל מי שיכול להבטיח את קיומנו כאן בארץ המובטחת כיהודים גאים בארצם.
נעשה ונצליח בעזרת השם!

תאריך:  12/09/2019   |   עודכן:  12/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הניצוץ היהודי יכול להציל הבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סבי וסבתותי,וגם הורי
הירונימוס  |  14/09/19 13:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
הרשימה שמבקשת לעבור את אחוז החסימה מודיעה כי דרישותיה יתמקדו בתיקון הפרות הסטטוס-קוו שפגעו בזהותה היהודית של המדינה ובראשות ועדת החינוך    על החשש לשלטון הימין: "אין על הפרק תוכנית לפינוי יהודה והשומרון, כי אין פרטנר"
עו"ד אברהם פכטר
הרצים לבחירות נכנסים לאצטדיון להקפה האחרונה, והמצלמות יקבעו מי המנצח    הקמפיין שלפני הבחירות - מוציאים מהמתחרים את כל האלמנטים הקיצוניים והרעים שיש בהם ושיש במועמדים    השנאה הנוטפת מחלק מהמתחרים לראש הממשלה עוברת קווים לאורך ולרוחב ובכל הצבעים
איתן קלינסקי
ההיסטריה של בנימין נתניהו, המתכננת לנו יום של פרובקציות אלימות ליד הקלפיות ביום הבחירות, מוסיפה לנו לפני הבחירות תכנים של שיח הנגוע באנטישמיות וביצירת דפוסי דה-לגיטמיציה של חמישית מהאוכלוסייה של מדינת ישראל
אפרים הלפרין
כאשר בני בגין אומר שהוא לא יצביע לליכוד, השאלה היא למי כן יצביע
דן מרגלית
"יום יבוא וייפתחו הסטנוגרמות מהדיונים הללו שעסקו בנושאים הכמוסים ביותר    אז תתגלה תמונה אמיתית וחזקה, מוכרת לי היטב ושאינה גלויה לפי שעה לציבורשל רמטכ"ל, נחוש שיודע לעמוד על שלו, חרף לחצים מורכבים..."
רשימות נוספות
"כנראה שלא תהיה ברירה אלא לצאת למערכה רחבה בעזה"  /  מירב ארד
השר לשעבר מיכאל איתן: "לא אצביע לליכוד"  /  מירב ארד
רוסיה: הצהרת הסיפוח עלולה להוביל להסלמה  /  איציק וולף
מצלמות  /  אברהם בנמלך
הח"כ ה-61  /  אליהו קאופמן
הרהורים ליום הבוחר  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il