X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הקיץ הזה היה חם מתמיד, הבחירות האלה נוטפות זיעת קיץ ושנאת חינם
▪  ▪  ▪
שיהיה כבר מאחורינו [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

הבחירות האלה מוציאות מכולם דברים רעים, מימין ומשמאל, אני שומעת את המועמדים ומתפלצת מעוצמת השנאה, היהירות, זילות הדעת והכבוד. יד כולם בכולם, וכבר איני יודעת מה מימיני ומה משמאלי.
הקיץ הזה היה חם מאוד. גלים כאלה של שנאה לא שטפו אותנו מזה זמן רב. צונאמי אמיתי ומאיים להטביע. קוראת ומאזינה ולא מאמינה לדברים. האלה האנשים שרוצים להנהיג? כנראה נכשל מאוד החינוך בארץ אם לא הצלחנו לגדל פה מנהיגים אמיתיים, כאלה שיובילו לדרך חדשה וטובה. כאלה שיאמרו לנו דברים נפלאים, כאלה שידעו לנווט את המדינה ואת העם לחוף מבטחים. לא כאלה שרומסים כל חלקה טובה עד שאיננו יודעים אם אפשר לגדל פה משהו.
והקיץ היה חם מאוד לא בגלל מזג האוויר. דווקא הטמפרטורות היו די רגילות לעונה. חום נסבל, קיץ סביר. אבל החום הכללי עלה מקיטור לוהט של שנאה, מקיטורים של השמצות והכפשות. אין ספק שהכל היה נראה אחרת, לו השכיל המחוקק להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות ואז היו שלום ותודה שהייתם. אבל כשזה נמשך ונמשך זה כנראה מתסכל ויוצר בועות כאלה של כעס וטינה. מאבדים את התחושה של דמוקרטיה, של שוויון הזדמנויות ולא משנה איך תפקד ראש הממשלה הממשיך וממשיך..
לו היה לנו חוק שמגביל ראש ממשלה לשתי קדנציות, מאמינה שהכל היה נראה אחרת. במקום להתקיף את נתניהו, היינו זוכים לשמוע מצעים והצעות לסדר יום לתיקון עוולות לשיפור חיינו.
היינו זוכים לדלת פתוחה אצל פוליטיקאים שיש להם מה להציע. אולי היינו רואים מנהיגים חדשים צומחים.
מה שאנו רואים בינתיים אלו אנשים קטנים וקנטרנים השקועים בעצמם ואין להם באמת מה להציע. כולם קופצים על כפות המאזניים מנסים להפגין שליטה וכוח משפיע. איך אפשר להחליט ככה? מעולם לא הייתה מערכת בחירות כה ספוגה בשנאה ובהשמצות במקום הצעות לסדר יום ותיקון. מעולם לא חוויתי בלבול שכזה וכל שאני רוצה עכשיו זה שיעבור כבר הצונאמי הזה.
אינני יודעת מה יהיה ב-18 בספטמבר. אינני יודעת לאן תוטה כף המאזניים. אני רק מקווה שיום לאחר הבחירות ננשום אוויר נקי יותר מזוהמת השנאה והכיעור שאנו חווים בימים אלו.
שנשכח ונסלח זה לזה על מלים. שננשום אויר צח של אחדות ותקווה גדולה.

תאריך:  15/09/2019   |   עודכן:  15/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
נוכח התקיימות רכיב הדחיפות המיוחדת קבע מנדלבליט כי ניתן להכריז על יישוב בבקעה    רה"מ על הברית ההגנה עם ארה"ב: "נשמור על חופש הפעולה. זהו נדבך עצום של הרתעה לאויבנו"
מירב ארד
תכנס אחה"צ כינוס פעילים בירושלים וצפויה להודיע על פרישה    תגובת המפלגה: "הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים"
דן מרגלית
לא צפיתי בך, אך נדמה לי שגם אתה מרגיש שזה כבר לא זה, שאתה כבר לא מה שהיית    כתבי האישום ומלחמת הבחירות הכפולה שכפית על האומה ובתוך כך גם על עצמך - כל אלה מכבידים
צ'לו רוזנברג
ישראל אינה שוויץ או ארה"ב ולא בלגיה    ההכרעות שמוסדות המדינה הנבחרים צריכים להכריע הן הרות גורל    האם לא מן הראוי שכל אזרח הגון יאמר לעצמו שיום הבוחר הוא היום בו מכריעים לאן פניה של המדינה?
מירב ארד
שקד ובנט חושפים את״ת כנית האיים״ שמתכנן נתניהו כחלק מדיל המאה    בנט: "נתניהו דיבר על ריבונות ״בישובים״ אך בכוונה נמנע לומר ״ריבונות על שטחי סי״"    הוסיף: נתניהו הציג רק את הסוכריה - ריבונות בבקעת הירדן    שקד: נתניהו רוצה אותנו קטנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il