X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם גנץ יזכה? אביר המטות יש לו סיכויים טובים להיות בממשלה אם יהיה זהיר ויחשוב בצורה מעשית אסור לו לדבר יותר מדי, אלא לצאת לפעולה בסיום ספירת הקולות
▪  ▪  ▪
הקלפים צדקו [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

אתמול התקיימו הבחירות והתוצאות הינם כאלה ששום מפלגה לא יכולה להקים ממשלה ללא חיבור למפלגה אחרת ועל כן, דרושה ממשלת אחדות. מוקדם יותר, אתמול בשעות הצהריים, ניתחתי את המצב בעזרת קלפים והרי התוצאות לפניכם.
הקלפים צדקו... ספירת תוצאות האמת מוכיחה כך. נשאלו כמה שאלות. א. האם תהייה ממשלת אחדות? קלף אס הגביעים + 8 מטות מדבר על כך שממשלת אחדות היא הפוטנציאל הנכון והטוב ויהיו על כך שיחות. כדי ליישם זאת. ב. האם גנץ יזכה? אביר המטות. יש לו סיכויים טובים להיות בממשלה אם יהיה זהיר ויחשוב בצורה מעשית. אסור לו לדבר יותר מדי, אלא לצאת לפעולה בסיום ספירת הקולות. ג. האם ביבי יזכה? 10 מטות + צדק. ביבי מרגיש וירגיש שמכלול הבעיות שהיו לו עד היום, הן אלה שמנעו ממנו את הנצחון המוחץ שקיווה לו. גם בתקופה הקרובה ימשיך להיות לו קשה מאוד ומסע היסורים שלו עדיין לא תם. כמו-כן, היחסים המשפחתיים הצליחו להרוס לו את התדמית הציבורית וקולות רבים עברו ממנו אל גנץ. ד. האם גדעון סער יהיה מועמד פוטנציאלי להקמת ממשלה לאחר פרישתו של ביבי נתניהו? התשובה של קלף העולם מדברת על כך שהעולם נפתח עכשיו אל גדעון סער ותחושת רווחה אופפת אותו לאור הנתונים הקיימים. כל תרחיש שיהיה שונה ממה שהציעו וקבעו הקלפים - יהיה טעות.
בואו נבחן מחדש את אופיים ויכולותיהם של השולטים במערכה ובמשחק השחמט של המדינה
בניימין גנץ ראש מפלגת כחול לבן
בני גנץ יליד מזל תאומים ונולד בתאריך 9.6.1959. בנומרולוגיה מספר המזל שלו 3 ומספר שנת הגורל 9. בנימין גנץ הינו איש של כבוד, איש שמכבד הסכמים וניתן לסמוך עליו שיעמוד במילים ובהבטחות שלו.
בני גנץ נולד ביום לידה מספר 9 שמצביע על יכולת שינוי והשתנות עד כדי להתאים את עצמו לנסיבות הקיימות. מספר יום לידה זה מעיד על עשייה רבה ויכולת להפעיל כוחות פיזיים וגם נפשיים, על-מנת לעמוד במטרות שלו עצמו ובמטרות שהבטיח לזולת. העובדה שנולד ביום 9 מחזקת את העובדה שבשנה זו הוא מסיים מסלול חיים שהביא אותו להחלטות של סגירת מעגל חיים קודמים והוא בשל עכשיו להתחיל מחזוריות חדשה בחיים.
מספר המזל שלו הינו 3, מספר שמביא איתו תפיסה שונה מהרגיל לגבי התנהלות אירועים וביצועם, כך שתהייה לו תפיסה פילוסופית ומיוחדת ולא מתפשרת. קשה להגיד לו מה לעשות ומכל בעיה וקושי, תמיד יקרה משהו שיעמיד אותו מחדש על הרגליים. מספר 3 תמיד ייחשב למספר הממוזל ביותר בגלגל המזלות.
הינו בן מזל תאומים המאופיין ביכולת ורבלית גבוהה מאוד, כפל קשב ויכולת מצד אחד להקשיב לבן שיחו תוך כדי שהוא שומע אדם נוסף מדבר אליו. להסיק מסקנות מיידות ולדעת מה לענות. כמובן אם צריך, הרי שבאותה העת יהיה מוכן גם לצאת לפעולת נגד.
הוא משומן היטב מבחינת יכולותיו האישיות והאינטלקטואליות, יודע להעביר את דעותיו בדרך מעניינת וחכמה ולא נבהל מקשיים. תכונות אלה איפשרו לו במשך שרותו הצבאי להגיע לתפקידי פיקוד עד אשר הגיע לדרגה העליונה ביותר - היא דרגת הרמטכ"ל.
יש בו רגישות טבעית להבין את מצוקות הזולת ויש בו משהו מעודן שלא ירשה לעצמו לרמוס גוויות בדרך להנהגה. אין בו את הדורסנות המקובלת על מנהיגים בעולם ובטעות יהיו כאלה שיפרשו אותו כעדין מדי או לא יכול להנהיג מדינה שהמצב בה כל כך מורכב. אולם דווקא העובדה שהיה גנרל בצבא תאפשר לו לנווט את המדינה ביד נכונה ואם צריך גם ביד רמה ולעמוד בלחצים, ביעדים ובהתחייבויות.
פעילות רבה של בני גנץ תהייה מאחורי הקלעים כדרך שהורגל בה מימי הצבא ואולם התוצאות שיביא איתו תהיינה טובות עבור העם שבדיוק בזמן הזה ובשלב הזה צמא למנהיג חדש, חם וכרזימטי, עם טוהר מידות שלא נדבק בו רבב. שילוב המפה בין בני גנץ למפת המדינה מלמדת על כך שלבני גנץ תהייה היכולת להעלות את קרנה בעיני העולם ונראה שתהייה כימיה בין העם לבין המנהיג החדש שהפציע זה מקרוב.
זה הזמן לאפשר לו את ימי החסד המקובלים כדי לבדוק עד כמה הוא יכול להוכיח את עצמו בזמן אמת. אומנם נראה שדרכו לא תהייה קלה בפילוס דרכו בין שועלי מלחמה ותיקים, אך נראה שפועלו והקרדיט שניתן לו בשלב הזה, מסמנים את דרכו להצלחה.
בנימין נתניהו - יו"ר הליכוד וראש הממשלה, 21.10.1949
בן מזל מאזניים. מספר המזל שלו הינו 9 עובדה המאפשרת לו להתגמש ולהשתנות בהתאם לצורך. השנה הנומרולוגית שלו מתקרבת למספר 7, עובדה המלמדת על כך שבשנה זו הוא ירגיש בדידות יותר מהרגיל ויתכנס בתוך עצמו, מבלי לשתף את האחרים בתוכניותיו.
השנה הקרובה תהייה שנת מבחן קשה ביותר עבורו שכן כוכבים כמו סטורן המעכב ומקשה ופלוטו שגורם לשינוי משמעותי משפיעים עליו ויגרמו לו לסיים את הקדנציה שלו מהר מן המצופה. כוכבים אלה יושבים זמן רב במפתו של אדם ולכן נראה שהשנתיים הקרובות עומדות להיות משמעותיות ביותר לגבי היכולת שלו להמשיך ולתפקד כראש ממשלה.
מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, תמיד מתכנן את הדרך חזרה לפסגה ולא יוותר, אלא בהשפעת כוח עליון כלשהו. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו להמשיך ולכהן כראש הממשלה.
את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית. לעיתים בגלל העובדה שהוא בן מזל מאזניים עם תלותיות מסוימת בזוגיות, יש לרחם עליו לגבי הימצאותו במצבים קשים ברמה המשפחתית. אין לו דרך לפרוץ את המעגל הקיים מלבד להתנהג ולשדר "הכל בסדר".
ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלק ולא אמין.
ואולם, הוא מבחינתו מתכוון לדבריו, שלצערו אינם מתפרשים נכונה. הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד, פוליטיקאי מבריק, חכם, כריזמטי ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים. יחסי החוץ שלו הם דוגמה וסמל שעוד ילמדו בספרי ההיסטוריה גם כראש הממשלה שהחזיק הכי הרבה זמן במדינת ישראל.
יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

תאריך:  18/09/2019   |   עודכן:  18/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
דן מרגלית
הוא רצה מלחמה בלי דיון בקבינט, ואם ד"ר אביחי מנדלבליט כפה עליו דיון בקבינט הוא היה מספיק עז מצח (ואולי אפילו לא הקפיד על החוק היבש) כשהדיר את צה"ל מלחוות את דעתו המקצועית באוזני השרים המחליטים
מרדכי ליפמן
מספר הח"כים ה'ציוניים', העומדים בפועל לרשותו של גנץ הוא 43 (להוציא את המשותפת)    גם אם יצטרפו קולותיו של ליברמן (8) לגנץ, מה בדיוק יעשה יו"ר כחול לבן עם 51 מנדטים?
גד פניני
מרבית הציבור היהודי רוצה בבנימין נתניהו כראש הממשלה. התוצאה מצביעה בעקיפין, אולי, גם על אי-אמון שרוכש רוב הציבור היהודי למערכות אכיפת החוק, למשטרה, לפרקליטות, ליועץ המשפטי ולמערכת המשפט
איתן קלינסקי
בפרהסיה הכתיר המלך אלכסנדר ינאי את מערכת אוכפי החוק, במיוחד את הרשות השופטת ושופט בית המשפט העליון כמכלים זמן יקר בחקירות על התרחשויות שלא היו, כי לא השכילה להבין
ציפי לידר
בשולי הכותרות: השמאל מציג שק חבטות חרדי לכל דורש    גנץ ואשכנזי מציגים - השחצנים    גזית מציג - הבריחה    ולקינוח בקטנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il