X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם מדגמי הטלויזה מבוססים או שמא אינם
▪  ▪  ▪
לא אמינים [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

בבחירות של אפריל, היה הפרופסור קמיל פוקס הכי מדויק, בבחירות של ספטמבר היה הכי פחות מדויק, אז האם בסקרים האלה יש משהו או שתוצאות הסקרים יוצאים לסוקרים האלה די בפוקס?
למה שיקרו לה
"אני לא מבין את הטענה של מינה ששיקרו לה במדגם. למה שאנשים ישקרו רק לה ולא לי"? שאל הפרופסור קמיל פוקס האחראי על המדגם של ערוץ 13 במוצאי הבחירות לכנסת ה-21, בהם דייק מדגם הטלוויזיה שלו (ערוץ 13) ודמה לתוצאות האמת באורח מפתיע, בעוד שמדגמים אחרים דייקו פחות, חלקם הרבה פחות.
ועל זה אומרים "כולי _____ ביג'י יומו", מי שעובד במקצוע שהנסתר בו רב על הנגלה, ושואל כאלה שאלות חייב לצפות שהשאלות האלה תחזורנה אליו כמו בומרנג, הפרופסור פוקס כנראה לא ידע עד כמה הבחירות לכנסת ה-22 קרובות ולכן היה מאוד לא זהיר בלשונו כלפי קולגה שכשלה, והוא, במקום לגלות לויאליות מסויגת שלף ישר את הסכין.
6:6 או 53:59
תוצאות הבחירות נכון להיום בתמונת הגושים הן 6:6 או נכון יותר 56:56. ערוץ 11 טעה באחד, ודאי טעות סבירה, ערוץ 12 טעה ב-1 ודאי טעות סבירה, ערוץ 13, ערוץ הבית של קמיל פוקס טעה ב-6 מנדטים בפער בין הגושים. 3 מנדטים הוא העביר במדגם שלו מהימין לשמאל ובכך הוא יצר פער שלא היה ולא נברא בין הגושים, פער שיש לו משמעות פוליטית עצומה, במקום שוויון בפועל.
על-פי הסקר של הפרופסור קמיל פוקס כ-110 אלף אנשים מצביעים הלכו לקלפי עם פתק י' - ימין ובפועל שמו פתק ש' - שמאל, והאמת הפשוטה היא שמצביעי ימין הצביעו לימין ומצביעי שמאל הצביעו לשמאל. 110 אלף איש זה למעלה מפי 3 מכמות בעלי זכות הבחירה בעירי הרצליה, ולמעלה מפי 5 מכמות הקולות הכשרים בעירי. זו טעות עצומה, זו לא טעות סטטיסטית.
להפסיק עם החרטא של המדגמים
חובה לחדול לאלתר עם החרטה של המדגמים האלה. היו שמועות על כך שתוצאות המדגמים מודלפות טרם נסגרו הקלפיות, והיו שמועות על הטיה מכוונת של קלפיות המדגם לצרכים מניפולטיביים תוך הסתמכות בהפוך על הפוך על ההדלפות האלה (גוואלד).
המדגמים האלה הפכו למופע הריאליטי החם ביותר בעיר, המזין לפחות בפעם השנייה את הציבור במידע לגמרי לא אמתי, בכל פעם נופל מדגם אחר, אך בשורה התחתונה המדגמים האלה פוגעים מאוד באמינות של האולפנים האלה, מבזים אותם, ומשפילים אותם. הפרשנים מברברים בלי סוף על בסיסים רעועים, ודי שאור אחד המחמיץ את כל העיסה. די בערוץ אחד תורן שחירטט ללא גבולות די בפאנל מעונב ומחויט שחפר לנו ללא גבולות על סמך מידע חסר אחיזה במציאות - על-מנת להוריד לעמקי הקרקע את המוניטין של העיתונות בישראל. די, שחררו אתונו מהמדגמים האלה.

תאריך:  28/09/2019   |   עודכן:  28/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם יצא להם בפוקס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רצינות יתרה לקישקוש סטטיסטי
אוליבר וונדל   |  1/10/19 03:31
 
- הם הורסים את העיתונות ל"ת
ה.א  |  1/10/19 08:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
שבוע של חוסר יציבות פוליטי בישראל, ארה"ב ובריטניה מדגיש תופעות מדאיגות ומעורר שאלות מדאיגות עוד יותר - במיוחד כאשר רואים מה קורה כיום ברוסיה ובטורקיה, ומה קרה בעבר בגרמניה
עידן יוסף
כחול לבן לא מסרבת לכהונת נתניהו ולקואליציה עם גוש הימין-חרדים    אלקין: "להקים ממשלת אחדות רחבה עם כל המפלגות שהעיקרון של מדינה יהודית ודמוקרטית יקר להן"    הפגישה הבאה תתקיים רק ביום ראשון ולא במוצ"ש
עידן יוסף
34.5% מהציבור סבור שנתניהו אשם אם תהיה מערכת בחירות שלישית    מעל ל-50% בעד ממשלת אחדות    פער של אחוז אחד בלבד בין נתניהו לגנץ, בשאלה מי צריך לכהן ראשון כראש ממשלה ברוטציה    29% מעדיפים ממשלת אחדות חילונית
עידן יוסף
חסר לאיתנו ומצבו יציב    באירוע לקראת ראש השנה, הזהיר נתניהו כי "בצד השני חושבים שיצליחו לפרק את הליכוד...אתם תתנו להם להדיח את יו"ר הליכוד?"    בהתייחסו למצב הביטחוני אמר: "בקרוב מאוד נצטרך כנראה לקבל החלטות קשות מאוד"
עידן יוסף
עיבוד נתוני הבחירות שנערך ע"י מועצת יש"ע מגלה שבהתיישבות שיעור הצבעה גבוה מאשר יתר הארץ, אך חלה ירידה לעומת הבחירות הקודמות    בסלעית שיעור גבוה של מצביעי כחול לבן וביצהר למצביעי עוצמה יהודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il