סוכרזית עולה בקמפיין טלוויזיה למותג 'סוכרלייט' - ממתיק חדשני על בסיס סוכרלוז המיוצר בתהליך מיוחד ששומר על טעמו המקורי של הסוכר תוך נטרול ערכו הקלורי. 'סוכרלייט' מתאים להמתקת משקאות חמים או קרים, לאפיה ובישול, יעלה באמצעות משרד הפרסום ג. יפית וילווה בסיסמא: הטעם נשאר, הקלוריות לא !. הקמפיין בהשקעה של 500 אלף שקלים.
לדברי ליאור לוי מנכ"ל חברת ביסקול, יצרנית סוכרזית, הקמפיין מציג את 'סוכרלייט' כפתרון האולטימטיבי להמתקת משקאות חמים או קרים ללא שינוי בטעם. האסטרטגיה הפרסומית נשענת על קישור הממתיק 'סוכרלייט' כאמצעי ישיר להפחתת ערכים קלוריים והפחתה בצריכת הסוכר תחת המסר של "אותו הטעם למשקה והקלוריות נשארות בחוץ".
סוכרלייט הנו ממתיק על בסיס סוכרלוז - סוכרלוז הנו חומר הגלם הבריא והבטיחותי ביותר כיום בשוק הממתיקים המלאכותיים! סוכרלוז מיוצר בתהליך מיוחד השומר על טעמו המקורי של הסוכר תוך נטרול ערכו הקלורי. אינו נספג בגוף ואינו משפיע על רמת הסוכרים בדם. שקית סוכרלייט שווה במתיקותה לכפית וחצי סוכר ומכילה 3.9 קלוריות בלבד, בעוד שכפית וחצי סוכר מכילה 30 קלוריות.