X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
למרות כל התלונות על שרה נמצאה רק קלטת בודדה אחת מלפני קרוב לעשר שנים שבו היא איבדה את שלוותה וצעקה (פסי...כו...לוגית) אין לי ספק שמיטב המוחות היו עושים הכל אבל הכל הכל הכל כדי להשיג קלטות נוספות המפלילות אותה ואין ספק שעל הקלטה כזו היו משלמים אפילו מיליונים היכן היא? שימו לב גם לתזמון המחושב של הפרסומים נגדה
▪  ▪  ▪
נתניהו. תזמון מחושב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לא צריך להיות גאון כדי להבין שנגד שרה יוצאים בהדלפות מגמתיות ושקריות כחלק מניסיון להדיח את בעלה ממשרת ראש הממשלה. בפעם שעברה תזמנו את העדויות על ההתעמרות כביכול של שרה בעובדיה מיד לאחר סיום הפרשה הקודמת שלה שהסתיימה בעסקת טיעון בבית המשפט, למרות שלא היה מדובר בעדויות טריות, שהרי לא ייתכן ששרה הייתה אישה למופת ופתאום היא התהפכה ביום בהיר אחד דווקא לפני סיום עסקת הטיעון שלה הקשורה בעניינים אחרים. עושה רושם שלמישהו היה קשה עם זה שלשרה יהיו מעט ימים של מנוחה.
אין ספק שמישהו דואג לפרסם נגד הזוג נתניהו חומרים בעייתיים ושקריים בתזמונים מחושבים הפוגעים בהם. את ההדלפות נגד בעלה בחרו לשדר דווקא סמוך לבחירות למרות שהחקירות נגדו התקיימו הרבה לפניהן, ולא פלא שיצאו שוב נגד אשתו בזמן כה רגיש של הרכבת הממשלה כשעוד לא ברור מי יעמוד בראשה.
בתלונה החדשה נגד שרה נתניהו נאמרו המילים הבאות: "ביום שישי התבקשתי לעבוד אצל הגברת ובסביבות שעה ארבע אמרתי שהשבת מתקרבת ואיני רוצה להמשיך לעבוד עוד. הגברת סירבה והורתה לי להמשיך לעבוד, וכשסירבתי להמשיך אמרה שאפי (אב הבית) ידאג לפטר אותי ביום ראשון. עניתי לה שאני אוהבת את רה"מ ואותה, אבל אפילו אם יפטר אותי, אני לא אעבוד בשבת. זה לא עזר, היא לא נתנה לי ללכת".
מה הכוונה שהיא לא נתנה לה ללכת? היא העמידה לה בריונים מהמאפיה ששמרו עליה עם אקדחים שלופים? מי מנע ממנה להתפטר וללכת אם זה מה שהיא רצתה? איך רצונה ללכת לא כובד? אם שרה כל כך איומה, איך זה שעד עכשיו לא מונה מישהו שישמור על הסדר בבלפור? איך זה שעדיין אפשר להחזיק עובדים בבית ראש הממשלה כעבדים לאחר שנים של תלונות נגד אשת ראש הממשלה? אם שרה כזו מטורפת ולא שפויה, אז המחדל הוא לא שלה אלא של מי שאחראי להעסקתם של העובדים שם.
בממשלה לא נותנים לשרים להזיז יד ורגל ללא אישור של פקידים ושל יועצים משפטיים ולא פעם השרים נאלצים לשמש כחותמות גומי ולבצע מדיניות שהם אינם חפצים בה. אז דווקא אשת ראש הממשלה חופשיה לעשות מה שהיא רוצה ללא שום פיקוח? נו באמת. מדוע ה"קורבנות" של שרה לא בורחים מבית ראש הממשלה אם כל כך רע להם? תמיד יש ביקוש לעובדי משק בית בשכר נאה ומכובד ובייחוד לעובדים איכותיים שהצליחו להתקבל לבית ראש הממשלה. אז למה להיתקע דווקא עם שרה אם כל כך רע איתה?
כששירה רבן (אחת המתלוננות נגד שרה נתניהו בפרשיה הקודמת שלה), נשאלה מדוע היא לא התפטרה כבר ביום עבודתה הראשון (כיוון שעל-פי עדותה היא הבינה מה מצפה לה כבר אז), היא השיבה שהיא חשה כבוד עצום לשרת את ראש הממשלה ורעייתו. האם אדם מושפל מרגיש כבוד עצום לשרת את מי שהשפיל אותו? יכול להיות שכן, אין לי את הסמכות לקבוע אחרת בשם מישהו אחר, אך טבעי לחשוד בתשובה שכזו, לא?
שמענו מלא עדויות לכך ששרה צורחת ומתנהגת בצורה אלימה. מדוע למרות כל העדויות הללו נמצאה רק קלטת מביכה אחת שבא היא צעקה (אני פסי... כו... לוגית!!)? הרגע המביך והישן הזה הוקלט תשע שנים לפני שהוא פורסם. תראו כמה רשעות יש לתקשורת שמחטטת לה בנשמה תשע שנים אחורה (וסביר להניח שאפילו יותר), ובכל זאת מוצאת רק עדות מוקלטת אחת. איך לא הצליחו להקליט אותה שוב במצבים דומים מאז? היה חסר מי שיחפש אותה? מי לא איבד את שלוותו לפחות פעם אחת בתשע השנים האחרונות? גם אתם רוצים שכולם ייחשפו לרגעים האישיים והמביכים שלכם?
שקיפות
בזמנו דרש נתניהו עימות בשידור חי עם עדי המדינה אך בקשתו לא התקבלה, כיום מבקש שוב נתניהו שקיפות מלאה בשידור חי והפעם בשימוע הצפוי לו מול היועץ המשפטי לממשלה (גם בקשה זו לא התקבלה). את השקיפות המצולמת נתניהו דרש גם בקלפיות ביום הבחירות, אך גם אז הערימו עליו קשיים והפיקוח על ההליך הדמוקרטי נפגע וכצפוי נחשפו זיופים בקלפיות במגזר הערבי וסביר להניח שרק מקצתם (דווקא החרדים שמעלילים עליהם שהם זייפנים קבועים, תמכו בהצבת המצלמות והוכיחו בכך שאין להם מה להסתיר).
מי שמפחד משקיפות יש לו מה להסתיר. למרות כל התלונות על שרה נמצאה רק קלטת בודדה אחת מלפני קרוב לעשר שנים שבו היא איבדה את שלוותה וצעקה (וגם אז, לא היה מדובר באירוע פלילי אלא רק באירוע מביך). אין לי ספק שמיטב המוחות היו עושים הכל אבל הכל הכל הכל כדי להשיג קלטות נוספות המפלילות את שרה ואין לי ספק שיש גם מי שישלם עבורן סכומים נכבדים. חמישים אלף שקלים שולמו על הקלטה צהובה של יאיר נתניהו (בנו של ראש הממשלה) שבושה שפרסמו אותה בכלל. על הקלטה מפלילה של שרה נתניהו היו משלמים כמה מיליונים. היכן היא?

תאריך:  29/09/2019   |   עודכן:  29/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רדו משרה, עזבו אותה!!
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין כמה משלמים על ה"כתבה"
סקרן  |  29/09/19 09:29
 
- אתה מדבר שטויות
עמוס שנער  |  29/09/19 11:58
 
- עמוס, מפליא איך אתה מכביר
עמיעד  |  30/09/19 18:47
 
- לבעל ה-IP שמספרו 77.138.13.18
אל: הנבל באדם  |  30/09/19 20:22
 
- שלום הנבל באדם: כל אחד
מיקי שמנדריק  |  9/10/19 20:40
 
- לפלס את דרכי לליכוד?
עמוס שנער  |  2/10/19 14:22
2
אכן שואל המחבר שאלות נוקבות
אלי נמט  |  29/09/19 15:27
3
סתם קשקושים
הירונימוס  |  30/09/19 13:06
4
שהיא תרד מאיתנו.
בוא נתחיל בזה,  |  2/10/19 10:00
5
האם ניוז1 חבר לארגון פשיעה
dr 40ukhc  |  29/12/19 11:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יורי מור
לשימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה מתייצב לא נתניהו אישית - אלא העם שבחר בו, בחר בדרכו    ולא נתניהו יועמד לדין - אלא תומכיו בעם
ד"ר חיים משגב
היועמ"ש מנדלבליט סירב לדרישת נתניהו לשימוע פומבי בטענה שעדים לא אמורים לשמוע את מה שיש לעדים אחרים לומר. אבל זאת טענה מטופשת. בכל משפט פלילי יכולים עדים שטרם העידו לשמוע את מה שהעידו עדים שקדמו להם    וגם: שימוע פומבי מתקיים בארצות הברית דרך קבע לעיני כל הציבור; כך מתנהלת דמוקרטיה אמיתית
עידן יוסף
העובדת מ"מ תוקפת בתצהיר שהגישה עובדת אחרת, ל', הטוענת כי שרה נתניהו התעמרה בה וטוענת שהיא עובדת ממורמרת ואשת ראש הממשלה נוהגת בכבוד בעובדיה    על הציטוט שיוחס לה בחדשות 12 שנתניהו פסיכופטית, כתבה מ"מ: "טענותי היו לעניין יום הבחירות"
איתמר לוין
עוזרו של מנדלבליט מותח בשמו ביקורת חריפה על עצם הבקשה: חסרת תקדים, נעדרת יסוד משפטי, פוגעת בעקרון השוויון והוגשה מתוך ידיעה שהיא תידחה
איתמר לוין
מה שהחל במינויים של מתניהו אנגלמן ואמיר אוחנה, ונמשך בבלימת הקמתה של כל ממשלה בה הוא לא יהיה חבר, הגיע היום אל הניסיון לסלק את ליאת בן-ארי מהפרקליטות ואל התרגיל הציני של "שימוע בשידור חי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il