X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  תחקירים
ליברמן. מי "הבוס" [מרים אלסטר/פלאש 90]
קירשנבאום. פוחדת, שותקת. [צילום: פלאש 90]
בית המשפט המחוזי גזר על דאוד גודובסקי 7 שנות מאסר בגלל חלקו בפרשת ישראל ביתנו פאינה קירשנבאום צפויה ל-8-5 שנות מאסר למרות זאת - שניהם שותקים ונמנעים ממסירת המידע בדבר חלקו של ליברמן בפרשה ל-News1 נמסר: שניהם מעדיפים לשמור על בטחונם האישי ושל בני משפחותיהם ולקבל תמיכה כספית בהמשך התובע בתיק ד"ר מאור אבן-חן - שפועל בניגוד עניינים למרות מעורבות בן משפחתו בעבירות (עמנואל מודריק) - נמנע מחקירת ליברמן ומתנהל בתיק זה כמו קונסיליירי בארגון פשיעה
▪  ▪  ▪
נתניהו. מועד ב', בגלל ליברמן [יונתן זינדל, פלאש 90]

גודובסקי. שותק ומערער לעליון [צילום: פלאש 90]

ניצן. נמנע מחקירת ליברמן [צילום: פלאש 90]

האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו
יואב יצחק
ליברמן נמנע מלהתבטא באופן העלול להרגיז את מנדלבליט וניצן; ומבצע מהלכים המצטלבים עם עמדותיהם נגד נתניהו * הפרקליטות והיועמ"ש נמנעים מחקירתו בפרשת ישראל ביתנו, למרות הגילוי בעדות בביהמ"ש: ליברמן "הוא הבוס" ש"לשביעות רצונו" נמשכו מיליונים שלא כדין * ועוד: מקורבו ואיש סודו אלכס ויז'ניצר יצא לאזרבייג'ן בעיצומה של החקירה נגדו בפרשת נתיבי ישראל ושב לישראל ויצא בתיאום עם הפרקליטות * לבקשת הפרקליטות הוטל חיסיון על התיק בביהמ"ש * מתבצעים מהלכים סמויים
לרשימה המלאה

מודריק סיכל חשיפת מידע מפליל על ברכה; אחיו זכה להנחות בחקירה ולא הועמד לדין
יואב יצחק
יד רוחצת יד * עיקרי הדברים: השופט עודד מודריק התעמר ברב פינטו ומנע בסוף 2014 ובראשית 2015 חשיפת חומרי החקירה במשפטו של הרב פינטו - שהכילו מידע מפליל נגד תנ"צ אפרים ברכה * במקביל, עמנואל מודריק שנחקר בדצמבר 2014 באזהרה בפרשת ישראל ביתנו קיבל רשות להתקשר מחדר החקירות אל אחיו השופט להתייעצות כביכול ולאחר מכן השתנה היחס אליו והוא לא הועמד לדין * על החקירה ניצח עו"ד מאור אבן חן - חתנו של מודריק, ששימש פרקליט מלווה ועד עתה הוא התובע בתיק ישראל ביתנו
לרשימה המלאה

פרשת ישראל ביתנו הופכת אט-אט לאחת המסקרנות. למרות כתב אישום שהוגש נגד חמישה נאשמים (שלושה הורשעו בהסדר טיעון) ושליחתו של דאוד גודובסקי לכלא ל-7 שנות מאסר בפועל - סגניתו לשעבר של השר ליברמן פאינה קירשנבאום צפויה ל-8-5 שנות מאסר - הפרשה טרם פוצחה, התביעה טרם מיצתה את הדין עם הקודקוד. ולא בגלל העדר אמצעים ו/או ראיות. סוד גלוי הוא: לא נעשה מאמץ מיוחד מצד המשטרה והתביעה, ולא הופעל כמעט שום לחץ על מי מהמעורבים בפרשה, לשמש עד מדינה נגד ליברמן ולמסור עדות מפורטת בדבר חלקו בעבירות שבוצעו.
פרשה זו, ובמיוחד מעורבותו של ליברמן, טעונה פיצוח, גם מחמת מעמדו של ליברמן במערכת הפוליטית בישראל. מפלגתו זכתה ב-8 מנדטים. מכוח מעמדו הוא שולט ללא עוררין. איש מחברי הכנסת לא מעז להתבטא ללא רשותו, מטוב עד רע. הוא מקבל החלטות לבדו, ורק לאחר מכן מכנס "התייעצות", מעדכן את חברי הסיעה בדבר החלטותיו/מחשבותיו ו"מקבל תמיכתם". ליברמן משתמש בכוחו לרעה. הוא הכשיל הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו, וגרם לבחירות מועד ב'; עתה הוא מכשיל שוב הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו או בני גנץ, ועלול לגרום לבחירות מועד ג'. ליברמן פועל מתוך שיקולים זרים. לפי מידע שהובא ל-News1: הוא מאשים את נתניהו בחקירה שנפתחה נגד בכירי ישראל ביתנו, ולכן גמר-אומר בנפשו - להביא לסילוקו של נתניהו מהליכוד בכלל ומראשות הממשלה בפרט (ראו גם החשיפה ב-News1: האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו).
בפועל, הפרקליטות מאתרגת את ליברמן. עם או בלי זיקה באשר לאופן התנהלותו מול נתניהו. פשוטו כמשמעו. השאלה היא האם הועבר אל ליברמן מסר מצד מי מגורמי התביעה, אם בכלל - בשיחה ישירה או עקיפה, או בהתנהגות; והאם הובטח לו להימנע מחקירתו.
בוצעו פעולות "לשביעות רצונו של הבוס"
נקדים ונאמר, דבר שאותו הפרקליטות נמנעת מלעשות: ליברמן מעורב בעבירות הפליליות בתיק ישראל ביתנו - ולו בסעיף חיקוק של מרמה והפרת אמונים. ליברמן, שיודע "להחזיק קצר" את אנשיו, ואף להלך עליהם אימים לבל יפטפטו, הוא שאיפשר לגודובסקי ולקירשנבאום לבצע טרנזקציות מפולפלות בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח מכספים קואליציוניים אותם השיג עבור מפלגת ישראל ביתנו מקופת המדינה. ליברמן קיבל בזמן אמת מידע ומסרים על שהתרחש, ופעולות מסוימות ופליליות אף נעשו, כדבריו של גודובסקי, "לשביעות רצונו של הבוס".
פאינה וגודובסקי אינם דגי רקק. שניהם נמנו עם האישים המקורבים ביותר לליברמן. הם הכתובת למידע המפליל. בידיהם המידע הרלוונטי לחשיפת מעורבותו העמוקה של ליברמן בעבירות שבוצעו בכספים הקואליציוניים:
א) אשת הסוד פאינה קירשנבאום - זכתה למעמד בכיר במפלגה, כחברת כנסת ובתפקידים נוספים. היא נחשבה למקורבת לליברמן, יו"ר המפלגה. היא זכתה לאמון מצדו כמנכ"ל המפלגה, ובהמשך כמזכ"ל ולאחר מכן כסגנית שר. היא הייתה מוסמכת לחתום על התקשרויות מטעם המפלגה ולאשר הוצאות שלה. קירשנבאום הייתה אשת אמונו של ליברמן בחלוקת הכספים הקואליציוניים שניתנו לשליטת המפלגה. עם מעצרה וחקירתה, ולצורך משפטה, נשכר עורך הדין גיורא אדרת כדי לייצגה. מקרה או לא, אדרת שימש פרקליטו האישי של ליברמן בשורה של עניינים. בין היתר הוא ייצג את ליברמן בכמה מהפרשות הפליליות בהן נחקר. לא נפתיע אם נקבע כאן מפורשות: שכירת אדרת הבטיחה לליברמן שליטה, הגנה, חסינות. לפחות מצד קירשנבאום. וכך אירע. אדרת התנהל באופן בעייתי הן בדיונים והן בשלב ההוכחות. נעזוב זאת שנמנם לא מעט במהלך המשפט, בשעה שאמור היה להיות ערני ולעמוד על המשמר. העובדות הן: אדרת נמנע מלגונן על קירשנבאום, כדבעי. למשל, הוא הדף בקשותיה לפעול או להציף את דבר ניגוד העניינים הבלתי חוקי מכוחו פועל התובע עו"ד אבן-חן; וכן, הוא לא עשה את המצופה ממנו - להסיט את האחריות לעבירות שבוצעו, משכמה של קירשנבאום, לכתפיו הרחבות של היושב-ראש, הוא ליברמן;
ב) החבר-הנאמן דאוד גודובסקי - נמנה עם מייסדי ישראל ביתנו. למן הקמת המפלגה בשנת 1999 ולאורך כל שנות פעילותו בה, היה מצוי בקשר חברי עם ראשי המפלגה ובראשם עם היו"ר ליברמן. לדבריו, הוא היה "שחקן אצל איווט" ולפיכך פנו אליו לצורך העברת מסרים אל יו"ר המפלגה. הקשרים האישיים ההדוקים בין השניים באו לידי ביטוי גם בעת שליברמן כיהן כשר התשתיות הלאומיות. אז, המליץ למנות את גודובסקי למנכ"ל קבוע של החברה הלאומית לאספקת פחם בע"מ. לאחר התפטרותו מתפקידו כשר הרלוונטי, שב ליברמן ועסק באופן אישי במינוי גודובסקי לתפקיד זה. במסגרת מעמדו, ומכוח הסמכויות שניתנו לו על-ידי ליברמן, פעל גודובסקי - אם בשליחותו של ליברמן ואם "לשביעות רצונו" - בהסטת כספים קואליציוניים למטרות מפוקפקות.
הדעת נותנת, כי התביעה תעשה כל שביכולתה כדי לשכנע את גודובסקי ו/או את קירשנבאום למסור את כל הידוע להם בדבר אחריותו ומעורבותו של ליברמן בפרשה. העובדות הן, כי מאמץ מיוחד לא נעשה. איש מהחוקרים ו/או מהתובעים לא הפעיל מנופי לחץ מיוחדים - כפי שידעו המשטרה והפרקליטות לעשות בפרשות אחרות - על שני הנאשמים הנ"ל. גם עתה, בדרכם לכלא, שום גורם מהתביעה לא יוזם פנייה אליהם כדי לנסות, בכל זאת, לגייסם כעד מדינה ולהציע להם עסקת טיעון שבה יופחת עונשם, תמורת מסירת המידע המפליל על ליברמן. אין ולא יכול להיות ספק: מיצוי הדין עם ליברמן, שהוא יושב-ראש מפלגה בישראל המונה עתה שמונה חברי כנסת, הוא אינטרס ציבורי מובהק. ניכרת לכך חשיבות מיוחדת. השאלה מדוע ניצן ו/או אבן-חן לא יוזמים זאת, טעונה בעצמה בדיקה.

אבן-חן פועל כקונסיליירי

ככל שאנו מתעמקים בפרשה זו מתחוור כי התביעה בישראל, ובעניין זה פרקליט המדינה שי ניצן, והתובע בתיק ד"ר מאור אבן-חן (הזוכה להגנתו של ניצן למרות ניגוד עניינים שבו הוא פועל), לא עושים את הנדרש כדי למצות את הדין עם יו"ר תנועת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על-אף הראיות שנחשפו בעיצומו של המשפט נגד קירשנבאום מפירות האזנת סתר שבוצעו לגודובסקי:
  • מתמליל השיחה בין גודובסקי לבין מתן דהן (שהואשם אף הוא והורשע) עולה, כי מתן דהן הביע מורת רוח כשהוצגה בפניו ע"י גודובסקי הדרישה להחזיר "בדלת האחורית", לחשבון אחר של המפלגה, שני מיליון ש"ח מתוך חמישה מיליון ש"ח שהוקצו כדין לעמותת איילים. גודובסקי השיב לו: "ככה זה - לשביעות רצונו של הבוס".
  • קירשנבאום נשאלה בעדותה: מי הבוס, ועל-כך השיבה: "כנראה ליברמן". עדות זו נשמעה ביום 16.04.19. ניצן ואבן-חן נמנעים, משום מה, למרות כל הסימנים המצביעים על אחריותו האישית של ליברמן לנעשה במפלגתו לפחות ברמה של מרמה והפרת אמונים, מחקירתו של ליברמן בגין חלקו/אחריותו האישית לעבירות החמורות שבוצעו בפרשה זו. למרבה הפרדוקס, ליברמן לא זומן לחקירה, גם לא לעדות פתוחה (שלא באזהרה).
נזכור נא: אבן-חן פועל בידיים לא נקיות ובחוסר תום לב. אבן-חן, שפעל בחקירה כפרקליט מלווה וממשיך בתיק ישראל ביתנו כתובע הראשי, נמנע/מושתק מלפעול נגד ליברמן, בשל ניגוד עניינים מובנה וחמור: עמנואל מודריק, שהיה האיש האחראי מטעם שלוחות משרד האוצר על הזרמת הכספים הקואליציוניים לישראל ביתנו, הוא בן משפחתו של אבן-חן. רעייתו היא בתו של עודד מודריק (לשעבר שופט בכיר בבית המשפט המחוזי בתל אביב), אחיו של עמנואל מודריק. עמנואל נפטר לפני כשנה. קודם לכן הוא נחקר באזהרה, בחשד שהשתתף באופן פעיל ביותר בעבירות הפליליות שבוצעו בפרשת ישראל ביתנו. אבן-חן אמור היה למשוך ידיו מתיק זה ולפסול עצמו, קל וחומר כשנוכח שוב ושוב, מחומרי החקירה, כי שמו של עמנואל נזכר פעם אחר פעם, כמי שאישר את הזרמת הכספים באופן שעורר את החשדות לפלילים; ולאחר שנוכח, מחומרי החקירה, כי עמנואל נועץ בפרשה זו, מחדר החקירות, עם אחיו עודד מודריק (כשזה כיהן כשופט) (ראו חשיפה ב-News1 בפרשה זו). במקום זאת בחר אבן-חן להמשיך ולפעול בתיק זה. חמור לא פחות - הוא וחמיו, עודד מודריק, פעלו באופן שיכול להתפרש כניסיון להלך אימים ו/או להשפיע על שופט באופן בלתי תקין. בזאת נטפל בנפרד.
עו"ד אבן-חן נמנע מלפסול את עצמו, למרות ניגודי העניינים הברורים. על-אף זאת הוא זוכה להגנתו של שי ניצן. ליברמן יודע היטב עובדות אלה ובנסיבות אלה הוא זוכה מן ההפקר. בפועל, אבן-חן משמש כקונסיליירי - בין אם ביודעין ובין אם על-פי מבחן התוצאה, הן בהגנתו של ליברמן, והן בשמירת זכרו של עמנואל מודריק. אופן התנהלותו מדיף ריח רע כזה העולה בארגון פשיעה. נקל לשער מה היה עלול ליברמן לומר, אם היה נקרא לחקירה, על אחריותו של עמנואל מודריק לטרנזקציות הכספיות הבלתי חוקיות; וזו אולי אחת הסיבות המרכזיות להימנעות מצד אבן-חן, הפרקליט המלווה, מלהורות על חקירתו האישית של ליברמן.

מדוע דאוד ופאינה שותקים

נעלה מכל ספק: גודובסקי, שהורשע ונגזרו עליו 7 שנות מאסר, יכול להקל על עצמו ולזכות לעסקת טיעון טובה מבחינתו, אם היה מסכים למסור מידע בדבר חלקו של ליברמן בעבירת שבוצעו בפרשה זו. כך גם פאינה קירשנבאום, הצפויה להרשעה ולמאסר ממושך בכלא - 8-5 שנות מאסר בפועל. שניהם שותקים ונחשבים גם עתה למקורבים לליברמן. קירשנבאום אף הייתה אחת האורחות החשובות שהוזמנו לחתונתו של עמוס ליברמן, בנו של ליברמן.
ל-News1 נמסר, כי דאוד ופאינה שותקים גם מחמת חששם ורצונם לשמור על בטחונם האישי ולגונן על בני משפחותיהם; וגם נוכח רצונם לקבל בעתיד - בעת שירצו עונשם בכלא - תמיכות כספיות מליברמן ו/או מאוליגרכים הנמנים עם מקורביו. על ליברמן ניתן לסמוך בעניינים אלה, הוא יודע לעבור - נמסר לח"מ. זאת בניגוד לאהוד אולמרט, שניסה לקנות שתיקתה של שולה זקן - בדרך מטופשת, שגרמה להפללתו גם בשיבוש הליכי חקירה ומשפט.
כך-או-כך, אירועי העבר - שחלקם הגדול לוטים בערפל, עלולים בהחלט להרתיע דאוד ופאינה ממסירת עדות נגד ליברמן. שניהם ילכו לכלא לתקופה ממושכת, כי החלופה מסוכנת. הנה, תזכורת באשר לגורלם המר של כמה אישים שהעידו נגד ליברמן:
א) מיכאל פלקוב, יועץ התקשורת לשעבר של אביגדור ליברמן שנמנה עם החשודים המרכזיים בפרשת ישראל ביתנו, יצא מישראל ב-2015 ונעלם. מאוחר יותר פורסמו דיווחים כי הוא נהרג בקרבות באוקראינה. שום גורם רשמי לא אישר שהוא נעדר, ועד עתה לא נמסר מידע רשמי על נסיבות מותו, אם בכלל;
ב) דוח שפרסם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בדצמבר 2012 מנה רשימה של עדים שמתו בנסיבות מסתוריות או כאלה ששינו עדותם ו/או "שכחו" דבר עדותם המקורית. הנה חמישה מהם:
  • 1) יוסף שולדינר - בשנת 2006 נמצא העד בבית קברות כשהוא ירוי בראשו. נטען כי התאבד;
    2) ארטיום בורוביק - עיתונאי בכיר ברוסיה המקורב לשלטונות, אותו גייס ליברמן כדי שיפעל בקרמלין להעלאת שער הרובל, כדי שליברמן ישיג את מטרותיו העסקיות. העיתונאי הרוסי בורוביק נהרג מאוחר יותר בתאונת מטוס מסתורית, כפי שנחשף ב-2008 ב-News1;
    3) דניאלה מורצי - עדה מרכזית ורואת חשבון ממשרד עורכי הדין אנדריאס ניקולאוס מקפריסין. הביאה לסגירת התיק נגד ליברמן בפרשת חברות הקש, למרות שכשנתיים קודם לכן מסרה מידע מפליל לגבי ליברמן. מורצי ריכזה את הטיפול בשלוש מבין חמש החברות. היא אמורה הייתה להעיד על-כך שליברמן היה בעליהן או הנהנה העיקרי מהן. נציגי הפרקליטות נפגשו פעם נוספת עם מורצי בקפריסין, בטרם יקבל היועמ"ש החלטה סופית. והנה, בניגוד לגרסה הקודמת שהובאה בשמה, היא מסרה ככלל שאינה זוכרת את פרטי האירועים הנוגעים לחברות הקשורות לליברמן;
    4) עד ממולדובה. בשנת 2008 נטען כי לקה בשבץ ומת, לאחר חקירתו;
    5) תושב רוסיה שגם עדותו יכולה הייתה לשפוך אור, אך חרף מאמצי השלטונות הרוסיים לאתרו הוא לא נמצא.
האירועים הנזכרים לעיל, ובמיוחד מותם המסתורי של עדים שהחזיקו במידע העלול להפליל את ליברמן, משרתים את ליברמן. בין שהוא קשור ובין אם-לאו. מי יעז להעיד נגדו. זו אולי הסיבה שהוא לא נאבק פומבית ותקשורתית - כפי שהוא יודע לעשות - בהדיפת החשדות נגדו בדבר היעלמם ו/או מותם של אותם עדים.
דאוד ופאינה, כמו גם עדים פוטנציאליים אחרים, רואים היטב את רשימת השמות. בנסיבות אלה, ליברמן לא צריך לומר להם מילה כדי לקנות שתיקתם. אם אכן ישתקו, אם במטרה לשמור על בטחונם האישי, ואם כדי לשרתו, הם ובני משפחותיהם יתוגמלו בעתיד. התגמול יכול שיוזרם באמצעות רווחים מ"עסקות" ו/או כתמיכה ישירה מצד חברים שיתנדבו לסייע למשפחה שנקלעה למצב כלכלי קשה.

תאריך:  30/09/2019   |   עודכן:  02/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו
תגובות  [ 42 ] מוצגות  [ 42 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו הכל ברור.
Prms-24.  |  30/09/19 13:12
 
- }}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות
57עמודי אישום....  |  30/09/19 14:26
 
- }}}יואב יצחק מסוכן לנתניהו!!!
סולל דרכים לכלא  |  30/09/19 16:50
 
- אם ליברמן יעשה סיבוב פרסה
משה דב  |  30/09/19 19:21
 
- אם לסבתא היו גלגלים היא הייתה
מגיב ותיק  |  30/09/19 20:40
 
- תפסיק להשמיץ את יואב
ארי כספי  |  1/10/19 09:00
 
- איווט לא נהיה שמאלני=אלא אתרוג
קורןנאוה טבריה  |  1/10/19 05:37
 
- אולמרט היה מוכן להחזיר את כל ה
Alon Rosenzweig  |  3/10/19 02:43
2
שי ניצן, בטוח פאינה תסכים
מייק  |  30/09/19 13:27
3
אז מה אתה מציע? ל"ת
הירונימוס  |  30/09/19 13:40
 
- מה השאלה ? למחוא כפיים
מגיב ותיק  |  30/09/19 20:29
4
הנחת יסוד שקרית
יואב הלקקן  |  30/09/19 14:21
5
עבריינות ??? ל"ת
ישמעאל  |  30/09/19 14:35
6
יש לקחת
בחשבון  |  30/09/19 14:39
7
פחד אלוהים. ל"ת
omg  |  30/09/19 14:50
8
עד מדינ המרכזי בפרשה היה
הירונימוס  |  30/09/19 15:18
 
- תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
טודא  |  30/09/19 19:16
9
התנדפותו של שי ניצן
שמחה חן  |  30/09/19 15:51
10
להעלות את הכל על הכתב
אקטואלי  |  30/09/19 16:02
11
נדרשת יושרה עיתונאית
מוטי הקרייתי  |  30/09/19 16:32
 
- אמת, כל מילה סלע, לא רק יושרה
ואמינות, דמוקראט  |  1/10/19 06:57
12
בקיצור, הפרקליטות מגוננת על
מגיב ותיק  |  30/09/19 20:11
13
המשטרה והפרליטות-חלק מהמאפיה!!
אא  |  30/09/19 20:18
14
כאשר הממשלה לא יכולה
מייק  |  1/10/19 02:35
15
חשד לשערוריה
צדק  |  1/10/19 06:06
16
העם דורש דין אחד לכל
עמינדב  |  1/10/19 06:51
17
העם דורש דין אחד לכל
עמינדב  |  1/10/19 06:51
18
קונסיליירי ? אבל הפוך !
צעד תימני   |  1/10/19 07:22
19
קונסיליירי ? אבל הפוך !
צעד תימני   |  1/10/19 07:22
20
יצא המרצע
אמינה  |  1/10/19 07:47
21
נשאלת השאלה:
סאל מונלה  |  1/10/19 08:40
 
- כמו הבוס שלה ל"ת
ישראלי מן השורה  |  7/10/19 21:03
22
פחד אימים
שלמה תמיר  |  1/10/19 08:50
23
שי ניצן וחברים
יוחנן בינינו  |  1/10/19 09:21
24
לפתוח בחקירה
שומר סף   |  1/10/19 11:19
25
לפתוח בחקירה
שומר סף   |  1/10/19 11:19
26
הסחת דעת בסגנון:"הנה ציפור"..
ד.  |  1/10/19 11:57
 
- תגובה פבלובית בולשביקית
תודא  |  1/10/19 13:12
27
ליברמן נחשף כסוכן רוסי
עודדה  |  1/10/19 15:13
 
- שליחו של פוטין
ש.ד.  |  2/10/19 06:25
28
גם לפשע מאורגן יש חוקים
משה הכרמלי  |  1/10/19 18:35
29
מה חדש בזה שמערכת אכיפת החוק
צורי  |  9/10/19 15:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ישראל ביתנו
איתמר לוין
משה הודה בסיוע למרמה והפרת אמונים, כאשר שילם לבכירים במשרד החקלאות תמורת תקציבי פרסום    הצדדים יבקשו להטיל עליו תשעה חודשי עבודות שירות וקנס של 900,000 שקל
איתמר לוין
דב ליטבינוף, שהיה ראש המועצה האיזורית תמר, ירצה שישה חודשי עבודות שירות - כפליים מהעונש שגזר בית משפט השלום    הפרקליטות ויתרה על כוונתה לבקש מאסר בפועל
איתמר לוין
בית המשפט קבע שבמעשיו של דב ליטבינוף בפרשת השחיתות דבק קלון, והטיל עליו שלושה חודשי עבודות שירות    הודה בהפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון
איתמר לוין
טלי קידר, שהייתה יועצת שר החקלאות יאיר שמיר, תודה בקבלת שוחד בעשרות אלפי שקלים תמורת קידום התכנים של המשרד בערוצי הטלוויזיה    הצדדים יבקשו לגזור עליה עשרה חודשי מאסר בפועל
איילת פישביין
מכון המחקר לאסטרטגיה ציונית בראשות יועז הנדל, קיבל ב-2014 תרומה בסך 83 אלף ש"ח מעמותת איילים - "כוכבת" פרשת ישראל ביתנו, שהעומד בראשה הורשע בשוחד    ח"כ יועז הנדל אמר בתשובתו ל-News1 כי עבודתו במכון הייתה בהתנדבות ולכן אינו זוכר את התרומה    בדיקת News1 מול רשם העמותות מוכיחה כי הנדל הופיע בין 5 מקבלי השכר הגבוהה בעמותה    בשנת 2012 קיבל 32 אלף שקל ובשנת 2013 קיבל 48 אלף שקל    מתן דהן ועמותת איילים: "בעיני, זה בדיוק אותו סיפור כמו שהיה בישראל ביתנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il