X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ממשלת האחדות החילונית של ליברמן יכולה לחכות שנה שנתיים על הפרק עומדים עניינים דחופים פי כמה שלא יקודמו לעולם בממשלת אחדות עם גנץ ובראשם: פסקת ההתגברות, הוצאת המסתננים מדרום ת"א ופסילת הרשימה המשותפת של החל מהמרוץ הפוליטי הבא ללא קידום עניינים אלה, מנצחי הבחירות יהיו שופטי הבג"ץ שיוכלו להגיש לליברמן זר פרחים ענק במיוחד
▪  ▪  ▪
ליברמן. יכול להיות מרוצה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

למרות שאיפתו של ליברמן לממשלת אחדות ללא החרדים, על הפרק עומדים נושאים דחופים פי כמה שיהיה קשה לקדמם בממשלת אחדות עם גנץ, ואין ספק שליברמן מבין את זה וחושב על כך גם וכדאי שנתניהו יעלה את הנושאים הללו בפני ליברמן בפגישתם הקרובה.
הגיע הזמן להחזיר את הדמוקרטיה לידי העם ולקדם את פסקת ההתגברות שתמנע מחבורת שופטים ופקידים לנהל לנו את המדינה מבלי שהם נבחרו לכך. הגיע הזמן שהפוליטיקאים ימנו את השופטים (כפי שנהוג בארה"ב) ולא שהשופטים ימנו את ממשיכי דרכם, כי הכרעות פוליטיות לא יכולות להתקבל בצורה אובייקטיבית ותמיד יש בהן גם נגיעה אישית. הגיע הזמן ששרים לא ישמשו כחותמות גומי והם יוכלו להשפיע באמת על ענייני המדינה ללא חשש מאנשים חזקים מהם.
זה הזמן להציל גם את תושבי דרום תל אביב מהמסתננים שחונקים אותם בגלל הבג"ץ וזה הזמן לחקיקת חוק שימנע ממערכת המשפט לאשר את ריצתה של הרשימה הערבית בבחירות הבאות (לא בגלל שהם ערבים, אלא בגלל שהם לא מכירים במדינה וחפצים בטובתם של אלו שמעוניינים לפגוע בה). זה גם הזמן להילחם בארגונים החותרים נגד המדינה שנציגיהם נכנסים חופשי למסעות הסברה בבתי ספר וחודרים עמוק לכל פינה, ואפילו לצה"ל.
כל היעדים הללו לא יתממשו בממשלת אחדות עם השמאל ואם לא תנוצל ההזדמנות לקדם אותם, אז מנצחי הבחירות האחרונות יהיו השופטים של בג"ץ שיוכלו להגיש לליברמן זר פרחים ענק במיוחד. תשאלו את חנן מלצר יו"ר ועדת הבחירות שמתוקף תפקידו היה צריך להיות ניטראלי, אך ברוב חוצפתו הוא הביע שמחה לאחר פרסום תוצאות הבחירות השומרות על בג"ץ חזק (וסביר להניח שהוא גם פעל מאחורי הקלעים לקידום תוצאות הבחירות הללו). נקווה שליברמן ימחק לו את החיוך ופסקת ההתגברות בסופו של דבר תמומש.
חותם אישי של ליברמן
כדי שליברמן יוכל להציג קבלות אישיות שאותן הוא יוכל לנכס בעיקר לעצמו, עליו להתעקש על לפחות נושא אחד שממשלת הימין תוכל לבלוע למרות שהיא לא אפשרה את מימושו עד כה. למשל: עונש מוות למחבלים ו/או מלחמה בלתי מתפשרת בחמאס הכוללת סיכולים ממוקדים.
המהפכה החילונית של ליברמן חיכתה עד עכשיו והיא יכולה להמשיך לחכות עד לסיום קידומם של המהלכים הדחופים יותר שממשלת האחדות עם השמאל בחיים לא תאפשר את מימושם. אם עד אז לא תמצא פשרה בין ליברמן לחרדים, הוא יוכל לממש את התחביב האהוב עליו ולפרק שוב את הממשלה מיד לאחר קידום פסקת ההתגברות וכמה חוקים שבג"ץ תקע עד עכשיו, ולנסות לכפות אחר כך ממשלת אחדות או בחירות חוזרות שתגענה לאחר מימוש כמה הישגים שלליברמן יהיה חלק בהם. הבחירות הללו לא יחשבו כבחירות שלישיות רצופות אלא כבחירות שתבואנה לאחר פירוקה של ממשלה קצרה, אך משמעותית יותר מהמון ממשלות קודמות ששרדו זמן ממושך.
הקהל של ליברמן יקבל בהבנה את הדחייה במימוש היעד המרכזי אליו הוא חתר בבחירות האחרונות, בייחוד לאחר שהוא יטען שגנץ ונתניהו אשמים בזה שלא קמה ממשלת אחדות ושהוא עשה הכל כדי לכפות אותה עליהם אך לא היו לו לשם כך מספיק מנדטים.
הוא גם יוכל לטעון שהמדינה לא יכולה לעמוד בבחירות שלישיות באופן רצוף ושהייתה לו הזדמנות נדירה לקדם עניינים דחופים יותר המעניינים גם את קהל הבוחרים שהצביע עבורו, ושהמהפכה החילונית שלו לא נשכחה אך הוא יחתור אליה בסיבוב הבא ואולי אפילו בסיבוב הנוכחי לאחר קידום פסקת ההתגברות והחוקים שבג"ץ פסל עד עתה.
יש לזכור שליברמן ומקורביו חטפו בעצמם לא מעט מבית המשפט ושעדיף לו לנקום בהם יותר מאשר בנתניהו (שבו הוא נקם מספיק). ליברמן גם הוכיח שבלעדיו אין ממשלה ושצריך להתחשב גם בדעותיו ולא למרוח אותו. לפי דעתי הוא יכול להיות מרוצה.

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  03/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת חרום לקידום פסקת ההתגברות
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
פחחחחחחחחחחחחחחח
אלטע קאקער  |  3/10/19 16:27
 
- הרוב שבו התקבלה המהפכה החוקתית
עמוס שנער  |  3/10/19 19:26
2
מעולם לא האמנתי בקיומו של האל,
אני שוב תוהה.  |  3/10/19 16:32
 
- עמוס שנער כתב כאן דברים
אל: הגברת התוהה  |  3/10/19 17:19
 
- להקים "ממשלת חירום" עם נתניהו,
מצחיק מאד  |  3/10/19 18:47
 
- ואת סברת שאם תשפריצי כאן
לגברת "החכמה"  |  3/10/19 20:23
3
מה באמת?
ביביזבל  |  3/10/19 17:04
 
- תגובה כה אנמית ולא מבוססת של
למגיב(ה)  |  3/10/19 20:29
4
דברים חכמים ונבונים, מחוץ
יישר כוח לשנער  |  3/10/19 17:09
5
בביהמ"ש תיק 4000 יקרוס
אקטואלי  |  4/10/19 22:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
זוהר בן-אשר
לעם בישראל מגיע תיקון, כזה שיוכל להתממש רק אם חלק מרכזי שבו יהיה סילוקו מהחיים הציבוריים של הנאשם בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים נתניהו
ד"ר אברהם שלום
האם יסרב גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש הלאומי? ואם לא יסכים לממשלת אחדות, היתכן כי יאחד בני גנץ כחות בהצבעה יחד עם סיעת הרשימה המשותפת, וישלח את המדינה למערכת בחירות מיותרת בשעה שמאימות עלינו מלחמות?
צ'לו רוזנברג
שתי מערכות הבחירות, והשלישית שבהחלט יכולה להתרגש עלינו בגלל התסבוכת הקואליציונית, הן פועל יוצא של סיבה אחת ויחידה: מלחמתו של נתניהו בכל המערכות ובלבד שלא יועמד לדין
מירב ארד
הפגישה בין השניים הסיימה לאחר פחות משעה    רה"מ יעדכן את ראשי גוש המחנה הלאומי    אתמול הודיע ליברמן כי אם לא תהיה פריצת דרך תניח ישראל ביתנו הצעה משלה
עמוס גלבוע
בראש ובראשונה "מרץ" שאיבדה שני שלישים מהקולות שזכתה להם בבחירות אפריל    "כחול לבן" מככב אצל הדרוזים    ועל סקר עומק מאלף בקרב ערביי ישראל
רשימות נוספות
הכנסת ה-22 יוצאת לדרכה  /  מירב ארד
ליברמן: תיתכן ממשלת 64 גם בלעדינו  /  עידן יוסף
נתניהו ייפגש מחר עם ליברמן  /  איציק וולף
תיקו  /  אברהם בנמלך
אחדות או פלגנות  /  יוסי אחימאיר
השינוי שמוביל אביגדור ליברמן  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il