X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: דמוקרטיה או פארסה? גנץ את ליברמן מציגים: היוהרה חרדים למיוחדים - המשטר מציגה מס שפתיים ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
גנץ. מחרה אחריו [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]

הזאת דמוקרטיה?
אינני מבינה מה טעם בבחירות חוזרות במהדורה שלישית, שלנוכח הפלונטר הפוליטי נראות ריאליות יותר מתמיד. לא רק בגלל שהבחירות יקרות מאוד למשק, ומדובר במצב אנומלי שהמדינה בקיפאון כבר כמעט שנה. לא פחות השאלה היא מה ישתנה אז? העובדה היא שמערכות הבחירות האחרונות הסתיימו בתיקו. ויש להניח שזה יהיה המצב גם בבחירות הבאות. ואז מה? שוב ניגרר לבחירות רביעיות וחוזר חלילה. זו לא דמוקרטיה. זו פארסה.
חייבים להפסיק את מחול השדים הזה, כביכול בשם הדמוקרטיה. זה גם לא רצון העם. ואם נזכור שדיקטטור קטן בעל מפלגה שהייתה על גבול החסימה, שפחד להיעלם מהמפה הפוליטית, בשם איווט ליברמן, בתירוצים שונים ומשונים הוא שהפיל ממשלה וכנסת ושינה קמפיין לקמפיין שנאה נגד החרדים, ובלבד להבטיח את כסאו הפוליטי. האם זו היא דמוקרטיה - שדיקטטור מכתיב את המערכת הפוליטית לפי מדד הכיסא שלו? והאם אלה נציגי העם, המייצגים רק את האינטרסים האישיים שלהם כביכול בשם הדאגה לעם. וגנץ כמשל.
אולי הגיעה השעה להוריד את אחוז החסימה, כמו גם להגביל בחוק את כוחן של מפלגות קטנות להכתיב את מהלכי הפוליטיקה. עיין ערך איווט.
גנץ את ליברמן
חנוך דאום בטורו השבועי במוסף של המדינה מדבר על היוהרה של ראשי מפלגות - מביבי ועד בן גביר, ומברק ועד פרץ. ומה עם היוהרה של איווט ושל בני גנץ שנעלמה משום מה מעיניו של דאום? האם משום שמדובר בשני פייבוריטים שלו או כוס התה החביב עליו? כזכור איווט לא רק התרברב שהוא יחסל את הנייה תוך 48 שעות וכשל כישלון מהדהד. לא פחות מדובר בדיקטטור קטן, שהתנדנד על גבול החסימה והוא הממליך מלכים, מפיל ממשלות וכנסות, ומדיר חרדים סדרתי מתוך נאמנות מוחלטת לכיסאו בלבד.
מחזיק מחרה אחריו גנץ, החל מנאום הניצחון המתרברב שלו כטווס מתנפח בבחירות הקודמות, שכבר הפך לפארסה, ועד להתנשאותו על ביבי והחרמת החרדים. ובשעה שהוא אמר שביבי דואג רק לביבי, הרי במומו פסל והמסר היה: גנץ דואג לגנץ ולא המדינה, אלא גנץ לפני הכל. מישהו עוד זוכר שהוא סרב לוותר על הבחירות החוזרות מתוך נאמנותו המוחלטת לכיסאו?
המשטרה והחרדים
שוב אירע מקרה של יחס בוטה של המשטרה כלפי חרדים בעלי צרכים מיוחדים. הפעם מדובר באישה בבני ברק שחצתה את הכביש שלא במעבר חצייה ונידונה לקנס ולמעצר. כל בכיותיה, צעקותיה ותחנוניה לא הועילו. ושוב נשמעה הדרישה של החרדים מהמשטרה להתנצל.
ואני שואלת, להתנצל? מס שפתיים. המשטרה כבר עשתה זאת (אל תטעו, רק בעקבות הלחץ התקשורתי), והלקח מתברר לא נלמד ולא הופק כהלכה. המשטרה לא חזרה בה מיחסה כלפי 'מיוחדים' מהמגזר החרדי (שמתם לב, מדובר בשני אלמנטים - חרדים ומיוחדים) ולא שינתה את גישתה כלפיהם.
בעקבות הריגת האתיופי ה'מיוחד' פורסם בכלי התקשורת שהמשטרה תעבור קורס מיוחד בנושא כיצד להתייחס לחריגים. אך נראה שהחרדים, אזרחים סוג ג', הם מחוץ למגרש הזה ומחוץ למשחק הטיפולי. אז מה חדש. זה רק המשך לאווירת ההסתה האנטי חרדית (עיין בחירות ב') שאנו עדים לה כבר זמן רב.
בקטנה
כחלון מציג גֵּרָעוֹנֶטוֹ
גיל לימון הרס את האשלייה של ביבי לשימוע פומבי: הפך לימונדה ללימון?
שנה טובה - תש"ף: תהא שוב ממשלה פֹּהֹ?

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  03/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
בליכוד מסבירים כי מטרת המהלך היא ניפוץ אשליית ״המרד בליכוד״    גדעון סער צייץ: "אני מוכן"    במקביל גנץ קיים פגישה עם יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ ושותפתו אורלי לוי-אבקסיס
עמוס שנער
ממשלת האחדות החילונית של ליברמן יכולה לחכות שנה שנתיים    על הפרק עומדים עניינים דחופים פי כמה שלא יקודמו לעולם בממשלת אחדות עם גנץ ובראשם: פסקת ההתגברות, הוצאת המסתננים מדרום ת"א ופסילת הרשימה המשותפת של החל מהמרוץ הפוליטי הבא    ללא קידום עניינים אלה, מנצחי הבחירות יהיו שופטי הבג"ץ שיוכלו להגיש לליברמן זר פרחים ענק במיוחד
זוהר בן-אשר
לעם בישראל מגיע תיקון, כזה שיוכל להתממש רק אם חלק מרכזי שבו יהיה סילוקו מהחיים הציבוריים של הנאשם בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים נתניהו
ד"ר אברהם שלום
האם יסרב גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש הלאומי? ואם לא יסכים לממשלת אחדות, היתכן כי יאחד בני גנץ כחות בהצבעה יחד עם סיעת הרשימה המשותפת, וישלח את המדינה למערכת בחירות מיותרת בשעה שמאימות עלינו מלחמות?
צ'לו רוזנברג
שתי מערכות הבחירות, והשלישית שבהחלט יכולה להתרגש עלינו בגלל התסבוכת הקואליציונית, הן פועל יוצא של סיבה אחת ויחידה: מלחמתו של נתניהו בכל המערכות ובלבד שלא יועמד לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il