X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  תחקירים
לפיד, שיקר והסתיר [צילום: פלאש 90]
רובין. לפיד אמר שיתייעץ [צילום: ליאב פלד]
לפיד הודיע לציבור כי דחה על-הסף בקשת מילצ'ן להאריך ההטבות לתושב חוזר מ-10 ל-20 שנה "זרקתי אותו מכל המדרגות", הצהיר העובדות שונות עו"ד פיני רובין, שהשתתף בפגישת לפיד מילצ'ן: "יאיר גילה הבנה והקשבה... אמר שהוא צריך לחשוב על-כך ולהתייעץ על-כך" עוזרתו של לפיד, רותם רולף: "לפיד הטיל עליי את המשימה לעשות את הבדיקה מול הגורמים המקצועיים ולחוות את דעתי ולהמליץ לו" מילצ'ן אישר שביקש מלפיד להפעיל סמכותו השלטונית ולסדר לו הטבה אישית
▪  ▪  ▪
נתניהו. לא פעל לסייע למילצ'ן אישית [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מילצ'ן, ביקש סיוע אישי [צילום: פלאש 90]

לפיד קיים בביתו שתי פגישות סמויות עם מילצ'ן, רובין ופאקר לדון בסיוע שביקשו
יואב יצחק
מפרוטוקול חקירת לפיד במשטרה עולה: בניגוד לבדותות שמסר לציבור לפיהן "זרק את מילצ'ן מהמדרגות" ודחה הצעת נתניהו להארכת הטבות לתושב חוזר מ-10 ל-20 שנה, קיים לפיד שיחות עם בכירים באוצר ושלוש פגישות בבתים פרטיים: הראשונה בביתו של מילצ'ן, חברו האישי מ-1994; השנייה בבית לפיד בת"א עם מילצ'ן ועו"ד פיני רובין; והשלישית בביתו בת"א עם מילצ'ן ופאקר שהיה עתיד ליהנות מהחוק * הפגישות הוסתרו ולא נרשמו ביומנו של שר האוצר לפיד * למרות זאת, לפיד לא נחקר באזהרה
לרשימה המלאה

ביום 03.10.19 חשפנו ב-News1 דבר הפגישות הסודיות שקיים יושב-ראש יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד - בתקופה ששימש כשר האוצר, כדי לדון בבקשת חברו האישי, המיליארדר ארנון מילצ'ן, להאריך את ההטבות לתושב חוזר מ-10 שנים ל-20 שנה. הפגישה הראשונה שבה השתתפו לפיד ומילצ'ן התקיימה בביתו של מילצ'ן בהרצליה; הפגישה השנייה התקיימה בביתו של לפיד, השתתפו בה מילצ'ן ופיני רובין; השלישית התקיימה אף היא בביתו של לפיד - השתתפו בה מילצ'ן וג'יימס פאקר. חשפנו עוד, כי לפיד הסתיר עובדות אלה מהציבור בכלל ומבכירי כחול לבן ומהמצביעים למפלגה זו, בפרט, להם מסר על פניית מילצ'ן: "זרקתי אותו מכל המדרגות".
הפגישות התקיימו תוך ניגוד עניינים מובהק ואסור מצד לפיד. למרות זאת, ועל-אף שלפיד התערב אישית בניסיון להסדיר הטבה אישית למילצ'ן ששוויה המצרפי יכול להגיע בתקופה של 10 שנים נוספות למאות מיליוני דולרים - לפיד לא נחקר באזהרה/כחשוד וטרם מוצה עמו הדין. אין מדובר במחדל מצד הפרקליטות ומצד המשטרה, אלא בכוונת מכוון: להשתמש בלפיד נגד נתניהו, להימנע מ"הכתמתו" בעבירות פליליות, וכך להופכו בפועל לעד תביעה - ולא עד מדינה נגד נתניהו.
הרעיון: הטבה אישית, לא כללית
מחומרי החקירה ומעדויות עו"ד פיני רובין, ארנון מילצ'ן, ועוזרתו של לפיד רותם רולף, עולה כי בניגוד למה שהיה ידוע עד עתה - ביסוד הדיונים והפגישות הנ"ל לא עמד מתן הטבה לכלל המיליארדרים שיבקשו מעמד של תושב חוזר לתקופה של 20 שנה, אלא הטבה אישית למילצ'ן. בעקבות פנייתו שנעשתה בסודיות ובפגישות אישיות, בחן לפיד את בקשת מילצ'ן ואף בדק עם אנשי רשות המיסים את האפשרות להפעיל את סמכותו השלטונית כשר האוצר, ולהעניק למילצ'ן פטור מתשלום מיסים ומדיווח בישראל למשך 10 שנים נוספות (מעבר ל-10 שנים הניתנות לו מתוקף מעמדו הנוכחי כתושב חוזר). המדובר כאמור בהטבה ששוויה המצרפי נאמד במאות מיליוני דולרים. לשר האוצר סמכות ייחודית להעניק הטבה זו לנישום/גורם שיכול להוכיח תרומה מיוחדת למדינת ישראל. מילצ'ן ביקש זאת לעצמו, נוכח תרומתו הביטחונית בעבר למדינה. לפיד לא פסל עצמו מלעסוק בנושא זה, למרות ניגוד ענייני חריף שבו היה מצוי נוכח יחסיו המיוחדים והכספיים עם מילצ'ן.
כפי שחשפנו ב-News1, לפיד ניסה לגמד את חלקו בפרשה, וניסה לגלגל את האחריות בפרשה לפתחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאילו נתניהו הוא זה שדחק בו לקדם הטבות לתושב חוזר, והוא נמנע, כביכול. נזכור נא: להבדיל מלפיד, חלקו של נתניהו בנושא היה בהצגת עמדתו העקרונית והידועה משנים עברו - עוד מתקופת שר האוצר יעקב נאמן - לפיה למען כלכלת מדינת ישראל, כדאי לבחון הארכת מעמד תושב חוזר לבעלי הון גדולים מ-10 שנים ל-20 שנה. נתניהו לא ביקש ולא הציע, בשום שלב, ליתן הטבה אישית דווקא למילצ'ן - וכך העיד גם מילצ'ן עצמו.
בחקירתו/עדותו ביום 19.09.17 שיקר לפיד לחוקרים, שוב ושוב, באומרו כי הוא ראה בהצעה מילצ'ן רעיון שלילי, ועל-כן דחה את בקשתו. חוקרי המשטרה נמנעו מלחוקרו באזהרה, למרות שהתחוור להם, כבר במהלך עדותו, כי לפיד משקר וביודעין; כי הוא פעל תוך ניגוד עניינים; וכי בניגוד לדבריו - הוא אכן פעל עבור מילצ'ן, באופן אישי, כפי שיובהר להלן.
מילצ'ן: לא ביקשתי סיוע אישי מנתניהו
בדברים שלהלן נראה כי לפיד לא רק שלא זרק את מילצ'ן מכל המדרגות, אלא פעל לבחון שינוי בתקנות, בהתאם לבקשתו של מילצ'ן. יודגש, שר האוצר - ולא שום גורם אחר בממשלה (גם לא ראש הממשלה), הוא הגורם היחיד המורשה על-פי החוק להאריך ההטבות מ-10 ל-20 שנים. נתניהו לא היה רלוונטי בעניין זה, גם אם שמע באופן אגבי ממילצ'ן על הרעיון להאריך תוקף ההטבות וכך לעודד מיליארדרים נוספים לבוא לישראל. מפאת זאת, ולראיה, פנה מילצ'ן ללפיד, עמו קיים שלוש פגישות.
מילצ'ן הדגיש בעדותו כי לא ביקש מאומה מנתניהו (01.09.17):
  • חוקר: עם ביבי דיברת על הנושא?
    מילצ'ן: על תושב חוזר? מה פתאום
    חוקר: מעולם לא? למה? למה לא?
    מילצ'ן: כי הוא לא פונקציה בנושא הזה".
לפיד יצר מצג שווא ושיקר לחוקרים
לפיד העיד בחקירתו ויצר מצג שווא, כאילו מילצ'ן שוחח איתו על שינוי התקנות כדי לעשות טוב למדינת ישראל, וכדי שהשינוי ישרת מיליארדרים המבקשים לבוא לישראל. דא-עקא, מחקירתו של מילצ'ן עולה כי הוא ביקש שינוי תקנה שתתאים לו באופן אישי וספציפי. מילצ'ן ביקש לנצל סעיף בתקנות, המאפשר לשר האוצר להאריך לתושב חוזר מסוים את ההטבות בתנאים שייקבעו ויזכו/יחייבו את אותו תושב חוזר, באופן אישי. עמד על-כך מילצ'ן בחקירתו (01.09.17):
  • חוקר: ואתה פונה ל... לפיד בתקופה הזאת שלפיד
    מילצ'ן: ואני פונה ללפיד
    חוקר: בתקופה הזאת שהמדינה צריכה להגדיר את התנאים להארכה זה היה פרק הזמן?
    מילצ'ן: היא כבר עברה כן זאת אומרת הפרק זמן כבר היה באיחור
    חוקר: ומה ביקשת לדעת?
    חוקר: באיזה תנאים אפשר להאריך מה מה מה אני מעדיף להישאר תושב ישראל ולא אה... תושב אנגליה אני רוצה שהילדים שלי ייקחו דיברנו על זה אה.. באיזה תנאים אה.. אתם מוכנים לדון איתי על הארכה של של אה... תושב אה... של הערכה של התושב חוזר.
מילצ'ן פירט בפני החוקרים, כי בקשתו משר האוצר לפיד - באותה עת היה מילצ'ן במעמד תושב חוזר חמש שנים ראשונות מתוך 10 - הייתה לקבל הטבה, עבור עצמו, כך שתוארך ל-20 שנה:
  • מילצ'ן: ש... להארכה אה... נצטרך לשלם איזשהו אה... סכום מסוים או תנאים חדשים או זאת אומרת לא היה אוטומטית הארכה בחוק אה... אה... הנה עוד עשר שנים באותם תנאים בחוק שאני הבנתי ו... אני לא עורך דין ולא התעמקתי בזה אבל לפי מה שהבנתי החוק אמר שצריכים להגיע ל... ל... להסדר בין הצדדים כדי לקבל הארכה של תושב חוזר וזה רציתי לברר.
לפיד הסתיר השתתפות עוזרתו וההנחיות שקיבלה ממנו
לפיד ניסה בחקירתו, שוב ושוב, לגמד חלקו בפרשה. ולא בכדי: לפיד ניסה להרחיק עצמו, שמא יבינו החוקרים מה עצום חלקו בניסיון להסדיר ההטבות האישיות למילצ'ן. "הקשבתי להם בנימוס הקשבתי, עדיין חשבתי שזה רעיון לא טוב", אמר בחקירתו שאותה חשפנו ב-News1, אך בפועל ניסה לקדם את בקשתו של מילצ'ן. לראיה, לפיד הביא לפגישה את עוזרתו, רותם רולף, כדי שתפעל כיד ימינו בנושא זה.
מיותר כמעט לציין: לפיד הסתיר מחוקרי עניין "פעוט" זה - עדותו של לפיד שהגיעה ל-News1 אינה כוללת אפילו מילה אחת אודות רותם רולף. דבר השתתפותה בפגישת לפיד-מילצן (בביתו של לפיד) ביוזמתו של לפיד והפעלתה על-ידי לפיד התגלו לחוקרים מעדותו של מילצ'ן, שמסר (31.08.17):
  • חוקר: שמה ישבת? עם מי באת לפגישה הזאת היא?
    מילצ'ן: עם אה...
    חוקר: עם פיני?
    מילצ'ן: פיני. עם פיני
    חוקר: והוא את מי הביא לפגישה?
    מילצ'ן: איזה בחורה ילדה צעירה.
    חוקר: ממשרד האוצר?
    מילצ'ן: ממשרד האוצר (לא ברור)
    חוקר: מה התפקיד שלה חוץ מזה שהיא צעירה שמת לב?
    מילצ'ן: (לא ברור)ש... תפקידה היה לטפל בזה.
רותם רולף: פגישה מיוחדת
הנה-כי-כן, לפיד - שמסר לציבור: זרקתי אותו מכל המדרגות - הביא את עוזרתו רותם רולף לפגישה כדי שתסייע לו לטפל בקידום בקשתו של מילצ'ן. הייתה זו פגישה מיוחדת בביתו של לפיד, שלפי עדותה של רולף היא לא השתתפה בכמותן. דבר זה עולה מפורשות מעדותה (25.01.19):
  • חוקר: האם השתתפת בפגישה של יאיר לפיד עם גורמים חיצוניים בנוגע לחוק תושב חוזר ועולים חדשים?
    רולף: ישנה פגישה אחת שאני זוכרת שנעשתה בביתו של יאיר לפיד ביחד עם עו"ד פיני רובין וארנון מילצ'ן.
    חוקר: האם היו ישיבות נוספות בביתו עם גורמים פרטיים שנכחת בהם, כגון הפגישה עם רובין ומילצ'ן?
    רולף: לא זוכרת שהיו עוד פגישות.
דבר השליחות שביצעה רולף עבור לפיד פורסם על-ידי העיתונאית אילה חסון. עתה אנו חושפים לעיל את פרטי עדותה וכן את העובדה החמורה: לפיד הסתיר, בעת שנחקר על-ידי המשטרה, את עצם השתתפותה בפגישה. לפיד פעל באופן זדוני, במטרה להרחיק עצמו ולהטעות את החוקרים ואת היועמ"A ופרקליט המדינה לחשוב, כאילו הוא לא עשה מאומה למענו של מילצ'ן.
פיני רובין: יאיר גילה הבנה והקשבה...
כפי שחשפנו ב-News1 ביום 03.10.19, בניגוד לעדותו, לפיד פעל כדי לקדם את בקשתו של מילצ'ן. הוא לא זרק איש מהמדרגות, ואף לא דחה על-הסף את בקשתו האישית של מילצ'ן - שהיה אמור להפיק הטבות כספיות בהיקף של מאות מיליוני דולרים, לו היה מצליח לפיד לכפות מרותו על רשות המיסים. על פעילותו האמיתית של לפיד, בזמן אמת, ועל הלך מחשבותיו, העיד עו"ד פיני רובין (27.09.17), שגויס על-ידי מילצ'ן והשתתף כאמור בפגישת לפיד-מילצ'ן בביתו של לפיד:
  • פיני רובין: ... יאיר גילה הבנה והקשבה לנושא ושאל שאלות טובות. הוא אמר שיש לדעתו פנים לכאן ולכאן, והוא צריך לחשוב על-כך ולהתייעץ על-כך.
עוזרתו של לפיד, רותם רולף, מסרה בעדותה (25.01.19) המפורטת, כי לפיד ביקש ממנה לצטרף כדי לסייע לו בדיון ובטיפול בבקשה שהוצגה בפניו:
  • רולף: לבסוף לפיד הטיל עליי את המשימה לעשות את הבדיקה מול הגורמים המקצועיים ולחוות את דעתי ולהמליץ לו.
רותם רולף אכן פעלה והתרוצצה בין בכירי משרד האוצר. היא אף לחצה על חלק מהם, בשליחותו של לפיד, אך גם בידיה לא עלה לקבל הסכמה של מי-מהם להעניק למילצ'ן הטבת מס כל-כך נדיבה, ששוויה המצרפי נאמד במאות מיליוני דולרים. משימתו של לפיד לסייע למילצ'ן - שהזרים בעבר מאות אלפי דולרים לקופתה של משפחת לפיד כשכר עבודתו/תימרוצו של לפיד - כשלה. השקרים נולדו מחדש.

מדוע לפיד לא נחקר בגין עבירות שוחד ומרמה

כפי שחשפנו ב-News1 מעדותו של לפיד, שר האוצר לפיד לא הסתפק בשיגורה של רולף למשימה המיוחדת. הוא עצמו שוחח עם מנהל רשות המיסים, משה אשר, ורק לאחר שהצוות המקצועי ברשות המיסים, ובראשו אשר, התנגד באופן נחרץ, קיפל לפיד את זנבו והפסיק לעבוד עבור מילצ'ן.
הנה-כי-כן, במשך שבועות חמישה-שישה שבועות לפחות פעל לפיד לסידור הטבות במאות מיליוני דולרים עבור מילצ'ן, אישית. לפיד פעל תוך ניגוד עניינים מובנה, על-אף היחסים הכספיים שהיו בעבר בינו לבין מילצ'ן והסיוע שקיבל ממשפחת מילצ'ן בהקמת יש עתיד. למרות כל זאת, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן, ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) ליאת בן-ארי, לא מצאו לנכון להורות על חקירתו באזהרה. עד עתה הם נמנעים ממיצוי הדין עמו בגין עבירה של שוחד, או למצער בגין עבירה של מרמה והפרת אמונים.

תאריך:  12/10/2019   |   עודכן:  13/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד שיקר בחקירה והסתיר שהפעיל את עוזרתו לסדר הטבות מס למילצ'ן
תגובות  [ 54 ] מוצגות  [ 54 ]  כתוב תגובה 
1
יואב יצחק ממחזר זבל
יואב החשפן  |  12/10/19 15:02
 
- פספסת את העיקר
מייק  |  12/10/19 19:15
 
- }}} די ביבי!סע הביתה לאמריקה. ל"ת
אתה לא ישראלי.  |  12/10/19 21:53
 
- אתה ממזר מה עשתה בשביל המדינה?
נתניהו בוגר סיירת  |  13/10/19 08:06
 
- אם זה כך נתניהו ולפיד בתא  ל"ת
אחד בכלא  |  13/10/19 00:01
 
- אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצד
קורןנאוה טבריה  |  13/10/19 07:50
 
- יואב החשפן
זבולון  |  13/10/19 09:32
 
- להקים מכון טיהור שפכים ללפיד
יואב יצחק מטהר  |  13/10/19 11:54
 
- תגובה קצרה ועלובה
לחשפן  |  13/10/19 13:52
 
- לא ביבי לא חוקרים ל"ת
אין ספק  |  13/10/19 20:36
 
- אם אתה מתעצבן סימן שיואב יצחק
מיכל א  |  14/10/19 12:32
 
- יואב יצחק עיתונאי מוערך
אביחי בן עדי  |  19/10/19 10:03
2
מה בדיוק הטענה שלך?
הירונימוס  |  12/10/19 15:15
 
- תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
טודא  |  12/10/19 20:33
 
- לא מאמין שאני עונה לך..
אמנון 111  |  12/10/19 21:05
 
- במה הוא שיקר?
הירונימוס  |  12/10/19 22:21
 
- הוא שיקר בכך שאמר שזרק אותו
לא רק שהוא שיקר  |  15/10/19 09:57
 
- }}האמת כנראה לא מענינת את יואב
מתניהו מכה חשוד..  |  13/10/19 02:35
3
לא ביבי לא חוקרים.
9-9-9.  |  12/10/19 15:24
4
יצחק, כל פעם מפעים מחדש
תודה תודה לך יואב  |  12/10/19 16:05
5
גם אפס וגם שקרן
דניאל פריידנברג  |  12/10/19 16:13
6
קשקוש
Ofer Ziv  |  12/10/19 16:19
7
יואב תודה ל"ת
כוכי  |  12/10/19 16:43
8
למה הוא משקר ? כי הוא יכול...
מגיב ותיק  |  12/10/19 17:05
 
- תגובה מרשימה של מגיב ותיק
אלי נמט  |  12/10/19 20:35
 
- יש לי שם חדש למגיב ותיק
עמוס שנער  |  13/10/19 00:10
 
- עמוס
מגיב ותיק  |  13/10/19 11:07
 
- המשך (שנשמט)
מגיב ותיק  |  13/10/19 03:08
9
איפה החקירה.
7_7_7.  |  12/10/19 17:18
10
כשלפיד היה שר אוצר הוא היה
סאל מונלה  |  12/10/19 17:53
 
- כל אנשי הלפיד: בועז יואב וחיים
לא מתפלא  |  12/10/19 22:28
 
- אלוהים אדירים-הלפיד הזה מושחת ל"ת
תודה על החשיפות  |  13/10/19 16:15
11
אבל זה לא נתנייהו-אין לפרקליטו
אוליבר וונדל   |  12/10/19 17:55
12
לא ברור היכן החשיפה הגדולה
יוסל  |  12/10/19 17:57
13
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
7_7_7.  |  12/10/19 18:55
14
מעלה גירה
סיירוס   |  12/10/19 19:36
15
עבריינים כחול לבן
ששי   |  12/10/19 19:42
16
מה החלק של פרקליט המדינה בשתיק
ששי   |  12/10/19 19:44
17
למגיב מס' 8
שמחה חן  |  12/10/19 19:45
 
- שמחה
מגיב ותיק  |  13/10/19 11:23
18
לישראל פרקליט מדינה
שקרן  |  12/10/19 20:01
19
כולם יודעים שיהיר שקרן פתלוגי ל"ת
אזרחית  |  12/10/19 22:03
20
אין לכם טיפת כבוד עצמי
שמחה חן  |  12/10/19 22:19
21
מנדלשליכט שייך לחונטה
המלאך גבריאל  |  13/10/19 00:13
22
לפיד נסיך מעל לחוק ל"ת
דן ד  |  13/10/19 03:13
23
אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצד
קורןנאוה טבריה  |  13/10/19 07:22
24
אנחנו עוד נזכה לראות את לפיד
אברהם 101010  |  13/10/19 07:48
25
הטיעון שלך נגד הטענה ל"ת
אברהם 101010  |  13/10/19 07:55
26
הלוואי ותחטוף תביעה כזו
ארא   |  13/10/19 14:37
27
כבר
שמ  |  14/10/19 02:26
28
אכיפה בררנית
אאא  |  14/10/19 19:15
29
עדות לפיד בחקירה
runavesofi  |  14/10/19 19:44
 
- הדוקטור לענייני כלום ושום....
לעדות לפיד  |  15/10/19 10:01
30
מילצן
רוי  |  10/07/22 14:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אפרים הלפרין
אני צופה אמש במקרה בערוץ 2 רואה את העיתונאי גיא פלג והוא מספר לנו שלא הוצגו ראיות זהב בשימוע
טובה אבן-חן
אין למנות יועץ משפטי לממשלה לבית המשפט העליון... לפני שהם מנסים לפתור את תופעת הרצח במגזר הערבי, אפשר לדאוג שיפסיקו להשתלט על קרקעות
מרדכי ליפמן
אמירה של פרופ' רות גביזון, אושייה בעולם המשפט, לא זכתה לאזכור הולם בתקשורת    המדיה אטומה מלכתחילה למסרים מעין אלה, היא משועבדת לטרנד האנטי נתניהו, שהפך למבול בתקשורת    מדוע נמנעו במדיה על תוכניותיה, העמוסות לעייפה במלל ריק מלראיין את פרופ' גביזון על נושא חשוב זה?
דן מרגלית
עצמו רגע עיניים ותשתחררו מביבי שמהלך עליכם קסם (או אימים, או שניהם) ותשאלו את עצמכם: סער או קלפי? כץ או קלפי? ארדן או קלפי?
דן מרגלית
השבוע קוראים בפרשת "וילך"    משה נצטווה לפרוש - "לא תעבור את הירדן הזה"    הוא בירך את יורשו (יהושע) ב"חזק ואמץ"    ביבי לך בדרכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il