משרד הבריאות יצא בקמפיין אינטרנטי חדשני לבני נוער בנושא קעקוע ופירסינג. הקמפיין נועד להסברה וקביעת כללי בטיחות לבני נוער אודות הסיכונים בעשיית כתובת קעקע ותכשיטי פירסינג וכיצד ניתן להימנע מהם מסכנות צפויות.
במשרד הבריאות מבקשים להזהיר את בני הנוער מפני שרלטנים וחובבנים, ושיהיו מודעים לסיכונים שבנושא כגון זיהומים, כאב ורגישויות. כמו כן ליידע את המשתמשים כיצד ניתן למזער את הסיכון באמצעות מידע מוסמך על כללי הבטיחות ואמצעי הזהירות שיש לנקוט.
המסר הבסיסי של הקמפיין הוא: "קעקועים ופירסינג זה לא משחק - קעקועים ואמנות גוף מבצעים במקומות מקצועיים ובטיחותיים.
על-מנת להעביר את המסר לעשרות אלפי בני נוער משתף משרד הבריאות פעולה עם חברת teenk, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, בה למעלה מ-2,500 בני נוער "מובילים חברתיים" בגילאי 15-18 מכל רחבי הארץ הפועלים כ"באזרים" המפיצים מידע ומסרים מ"פה לאוזן".
בקמפיין יקבלו בני הנוער הדרכה על הנושא, ויעבירו אותה הלאה לחבריהם תוך המלצה חברית ופניה אישית. ה"באזרים" של teenk ימליצו לחבריהם להיכנס אל האתר וללמוד על הנושא בשפה צעירה והומוריסטית.
כתובת האתר
www.tattooz.co.il