X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כאשר התובעת הראשית בתיק נטשה את השימוע לטובת נסיעה פרטית לחו"ל אמרו שממילא זה היועץ המשפטי לממשלה שמחליט בשימוע אז האם הם עברו לשיגוע? או אולי לשיסוע? כעת מחליטה התובעת שהייתה רק בחצי שימוע?
▪  ▪  ▪
מנדלבליט. אחריות כבדה [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

כותרות באתרי האינטרנט: התובעת בתיקי נתניהו חזרה מחו"ל לאחר שוויתרה על חצי שימוע. היא אספה כבר את כל נתוני השימוע וכבר יש לה/לצוותה מסקנות. הלו הלו הלו, זה שימוע או שיגוע? זה שימוע או פיגוע? זה שימוע או שיסוע?
אם הפרקליטה לא הייתה בשימוע כיצד לא מרחיקים אותה ומבודדים אותה לחלוטין מצוות ההחלטה? היכן זכויותיו של הנאשם? והיא לא נעדרה בשל מילואים, לא נעדרה בשל מחלה, אלא נעדרה בשל חופשה בחו"ל, שומו שמיים!!
כך פותח היועץ המשפטי לממשלה את נוהל השימוע שכתב: "אחריות כבדה מוטלת על כל מי שבא להחליט על הגשת כתב אישום פלילי נגד אדם, בייחוד בעבירות בעלות אופי חמור שיש עמן קלון. יש אשר אפילו זיכוי בדין, אין בו כדי לתקן נזק, שנגרם מתוך אישום שלא היה צידוק להגישו..."
והפרקליטה? נופשת בחו"ל. אחלה פתרון, באמת אחלה פתרון. ולמי ייגרם הנזק במקרה של ראש ממשלה? הא לא ייגרם רק לחשוד עצמו, הוא ייגרם לכל אחד מאתנו, באשר כתבי האישום מסכלים ומאיינים את רצון הבחור.
האם זכויות של כל החשודים נרמסות על-ידי פרקליטים החייבים לצאת לחו"ל לחופשות דווקא בימי השימוע? ואם חייבים לצאת אז אי-אפשר לדחות את השימוע? וואס ברענט, מה בוער? הרי בהתנהגות הדורסנית הזו הם דורסים את עצמם ואת הציבור, לא כן?
ומי שזוכר, היו להם תירוצים. הם אמרו שהשימוע הוא בפני היועץ המשפטי לממשלה, ולכן נוכחותה של הפרקליטה לא חשובה. אז מה כל הידיעות המופצות כעת על הפרקליטה שהחליטה כבר? האם אלה ידיעות שקר? מי מפיץ את ידיעות השקר האלה? האם שיקרו אותנו עם המעשיות שהיועץ המשפטי הוא המחליט? האם משקרים אותנו כעת כאשר מספרים לנו שההחלטה היא בידיה של פרקליטת חצי השימוע/שיגוע/שיסוע? ואם הם כאלה שקרנים, איך נאמין לתיקים שהם מגישים לבתי המשפט?
חברים, ראשי מערכת החוק, אתם עושים כל פעולה על-מנת להמאיס עצמם ותפקידיכם על הציבור. זה לא ייסלח לכם לעולם, אתם מטמאים את המקדש, כצלם בהיכל, ממש כצלם בהיכל.

תאריך:  30/10/2019   |   עודכן:  30/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שימוע, שיגוע, פיגוע שיסוע
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
להעמיד אותה למשפט
ארי כספי  |  31/10/19 08:27
 
- חוסר יושר אינטלקטואלי
ה.א  |  31/10/19 18:09
2
כל הכבוד, מר הלפרין, יישר כוח
עמעד  |  31/10/19 10:18
 
- תודה ל"ת
ה.א  |  31/10/19 18:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
בית המשפט: המשטרה תפסה את הטלפונים וחיפשה בהם בכוונה תחילה ללא צו כדין - אך כעת תוכל לערוך חיפוש מצומצם בפיקוח הדוק של בית המשפט
דן מרגלית
אילו הייתי במקום המשטרה לא הייתי קורא לו לחקירה אילו ידעתי כי מדובר במעשה חד-פעמי    לפי הכלל היהודי ש"אין מענישין אלא אם כן מזהירין"
קובי אפללו
לא ניתן לנהל מערך חוק תקין במדינה בה הערך העליון הוא המתוקשר והחשוף    בדרך אל החלפת השלטון, מתגלים קשרים חולים בין עיתונאים לבין מערכת המשפט והמשטרה    פעם התעסקנו בהון-שלטון-עיתון היום זה הדלפה-סיקור-רדיפה
איתמר לוין
קוראת בגלוי ללשכת עורכי הדין לשתף פעולה עם השופטים ומזהירה ששיתוף פעולה עם הפוליטיקאים בוועדה יוביל לפוליטיזציה מסוכנת של בחירת השופטים
חיים שטנגר
אין זה הגון ואין זה ראוי בכל הכבוד הראוי לנצל תקלה מערכתית של חקירה משטרתית, לכאורה, בלתי הוגנת כדי להכפיש מערכות שלמות ולגזור גזירה שווה מעניין אחד ולהדביקו באותו הדבק דברים בקשר לעניין אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il