X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

כפר המוזיקה של קוקה- קולה, שנפתח היום בניצנים (7.8.07), הפך לחלק בלתי נפרד מתוכניות הקיץ של בני הנוער בישראל. חמש שנים עברו מאז הפכה קוקה- קולה בפעם הראשונה את חוף ניצנים לאצטדיון הופעות ענק, וריכזה את כל האמנים הכי חמים בישראל לשבוע הופעות מרוכז.
השנה, מלבד עשרות מופעים אל תוך הלילה, מציע כפר המוזיקה גם כמה חידושים טכנולוגיים, שקשורים כולם לטלפון הסלולרי.
את השינוי מרגישים כבר בכניסה לכפר. השנה, חברי אתר MyMusic הזמינו את הכרטיסים מראש, ואלה נשלחו אליהם בצורת ברקוד ייחודי ומעוצב הישר אל הטלפון הנייד שלהם. כרטיסים אלה הם אישיים ולא ניתנים להעברה. הכרטיס הסלולרי נסרק בקופות הכפר, ורק אחרי שהמערכת מאשרת שהכרטיס בתוקף, ניתן להיכנס לכפר.
המערכת פותחה במיוחד על-פי דרישות קוקה- קולה, ומעבר לחדשנות ולנוחות שבכרטיס הסלולרי, המערכת החדשה מאפשרת מעקב מדויק אחרי תהליך מכירת הכרטיסים, אחוזי המימוש ועוד..
"יש לנו דרך לוודא שבעל הטלפון הסלולרי הוא זה שנרשם לאתר והזמין את הכרטיס והוא גם זה שבסופו של דבר מגיע ליהנות בכפר המוזיקה", אומר אביעד רבינוביץ', מנכ"ל חברת הפרסום הסלולרי "פרונטו". "העובדה שהיום כמעט לכל נער ונערה בישראל יש טלפון סלולרי, מאפשרים לנו לייצר פניה אישית יותר ולאפשר לכל אחד להגיע בדיוק ליום ההופעות שמתאים לטעם המוזיקלי שלו".
אבל את ההבדל לא מרגישים רק בקופות. חברת הפרסום הסלולרי "פרונטו" הפכה את בית הקפה של הכפר למתחם שמרושת כולו במשדרי בלוטות' שמפוזרים ברחבי בית הקפה. משדרים אלה משדרים בכל רגע נתון אותות לכל מכשיר תומך בלוטות' הנמצא ברדיוס של 15 מטרים מהם, ומציעים מבחר של רקעים, שומרי מסך ורינגטונים ב-MP3, להורדה במתנה. כל התכנים המוצעים להורדה קשורים כמובן לכפר המוזיקה כאשר שני וידאוקליפים קצרים הופקו במיוחד עבור המתחם ומחולקים בחינם לכל מי שמעוניין בכך. טכנולוגיית הבלוטות' מאפשרת להפיץ תכנים ומסרים שיווקיים באופן מהיר ואפקטיבי בריכוזי קהל, ללא עלות ללקוח הקצה, וללא קשר לרשת הסלולרית שבה הוא מנוי.
"החיבור של בני הנוער לסלולרי שלהם הוא כל כך חזק ורגשי", מסביר טל רבן, סמנכ"ל השיווק של קוקה -קולה, "שהיה לנו ברור שאנחנו משלבים את הסלולרי בכמה שיותר נקודות מגע עם הקהל שמגיע לכפר המוזיקה".
כמו בהופעות רבות אחרות, משני צידיהן של הבמה המרכזית ובמת השקיעה מוצבים מסכי וידאו ענקיים. ההבדל הוא שהשנה יוכלו באי הכפר לשלוח את המסרים שלהם ב-SMS אל המסכים, כדי שכל הכפר יראה אותם. המסרים יגיעו אל מערכת סינון תכנים ייעודית, ואז יעלו למסכים ברחבי הכפר. ניתן יהיה למסור ד"שים, להגיב להתרחשויות בכפר ולזכות ב-5 שניות של תהילה. "כל מי שהופיע אי פעם על במה, יוכל לספר שהדבר הכי חשוב זו האינטראקציה עם הקהל", מסביר רבינוביץ'. "קוקה -קולה נותנת את הבמה גם לאורחי כפר המוזיקה, והופכת את האינטראקציה לדו כיוונית". בנוסף, ניתן יהיה לשלוח, לראשונה בישראל, גם תמונות מהסלולרי הישר אל המסכים. "הקהל הוא חלק מהכפר, ואנחנו רוצים להרגיש אותו, לרגש אותו ולהתרגש איתו. הסלולרי הוא אחד הכלים שמאפשרים לנו לעשות את זה הכי טוב", מסכם טל רבן.

תאריך:  07/08/2007   |   עודכן:  13/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il