חברת טבע ישראל עורכת בבצפר של חברות הפרסום השתלמות של 9 מפגשים למנהלי מוצרים כחלק מתוכנית המיועדת לחברות וארגונים המעוניינים להשביח את עובדיהם. ההשתלמות כוללת מפגשי העשרה במגוון תחומים - קריאטיב, אסטרטגיה, יחס"צ, מחקר, משחקי עסקים חשיבה יצירתית ועוד והיא נמשכת כתשעה חודשים.
ורד בטש סמנכ"ל הבצפר: "במציאות התחרותית של חיינו העסקיים, חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי ולהפוך/להישאר מובילות בתחומן. ולכן, עליהן לפתח את שדרת הניהול שלהן בכל הדרגים. הבצפר על בסיס יידע מצטבר בבצפר בנה מערכי שיעור מודולרים לחברות ולארגונים המעוניינים להשביח את עובדיהם, כל אחד על פי צרכיו. בפגישות שערכנו עם חברת טבע ישראל נבנתה תוכנית כוללת למנהלי מוצרים משלוש יחידות שונות: תרופות עם מרשם בלי מרשם ושיווק מוצרי קהילה"
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, קוריפייטינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.