רכבת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולות מחר בקמפיין שמטרתו להגביר את המודעות לגבי נושא הבטיחות בסביבת מסילות הרכבת. הקמפיין מדגיש את חובת הציות לאור האדום ברמזורים המוצבים במפגשי הכביש והמסילה ואת הסכנה הבטיחותית בקרבת המסילה. עלות הקמפיין כ-2 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בשלב ראשון בערוצי הטלוויזיה למשך כעשרה ימים ובנוסף יעלה גם ברדיו.
התשדיר הטלוויזיוני מציג את הסיטואציה של עצירת רכב במפגשי כביש מסילה עת הרמזור האדום מתחיל להבהב ופעמוני ההזהרה לצלצל, שניות ספורות לפני תחילת ירידת המחסום. בנקודת זמן קריטית זו, קיימת לעיתים דילמה אצל הנהג, האם "לגנוב" את המחסום או להמתין בסבלנות למעבר הרכבת. על רקע סיטואציה זו תעלה הכותרת והקריינות - "גם אתה לא רואה אותה... גם אם אתה לא שומע אותה מתקרבת. אל תנסה לחצות מפגש רכבת באור אדום. הרמזור האדום זה המחסום שלך".