X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

הזדמנות לשנות את כללי המשחק

הגיע הזמן שיבואני המותגים, יתאמו את פעילותם למחירי צרכן שונים, יבצעו התאמות כוח אדם, שטחי מחסנים על-מנת שיוכלו להתמודד טוב יותר עם המציאות המשתנה ומה שאנו רואים כרגע זו רק את ההתחלה
▪  ▪  ▪
אמזון. משתלם יותר [צילום: מארק לניהאן, AP]

זה עכשיו בידיים של כולם, במספר לחיצות על לוח המקלדת או בנייד, אפשר היום להזמין מוצרים מחו"ל, למשל דרך אמזון או באתרים מקבילים, במחירים השונים מאלו שהיינו רגילים לרכוש בישראל, למשל בסופר-פארם או ברשת המזון.
בדיוק כמו שהאינטרנט קירב את כולם לאתרי הנסיעות והטיולים לחו"ל ולמעשה ויתר/וייתר על סוכני הנסיעות, גם כעת מתחולל שינוי וניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרי צריכה יום יומיים, כמו מגבות, כלי בית, סוללות, כלי עבודה, ביגוד ממותג, תרופות, אביזרים לבעלי-חיים והכל במחירים מוזלים והגיוניים יותר ברשת.
זה לא בושה, זה אפילו חובה צרכנית, להיכנס לאמזון ולרכוש דרכם ממחטות קלינקס או משחות שיניים ו/או חוט לשיניים - את אותו מותג בחצי המחיר. אין סיבה שמגבוני נייר קלינקס (באיכות רגילה) בקופסה יעלו בארץ 16-9 שקלים ואילו דרך אמזון קופסה של מגבונים באיכות משופרת יותר תעלה חמישה שקלים.
מדוע לרכוש מגבת איכותית בורדינון ו/או בכיתן במחיר מוגזם של 150 שקלים, כאשר ניתן לרכוש אותו דרך אמזון במחצית המחיר? אין ספק שהנתונים נקלטים כבר היום ומעובדים ביחידות המחשב המשוכללות של רשת סופר פארם/שופרסל רשתות אשר רגישות מאוד לכל שינוי ולכל מהלך שיווקי משמעותי, דבר אשר לבטח יבוא לידי ביטוי בקרוב במבצעים אגרסיביים אשר יבואו לידי ביטוי בתקופה הקרובה בשיתוף פעולה עם היבואן המקומי, דבר שהוא מבורך לכשעצמו.
מבצעי חסימה שכאלו, טובים בדרך-כלל לטווח הקצר ותפקידו לעכב ולשמש כבמפר, אך אינם יכולים לשנות מציאות של מחירי צרכן גבוהים במספר מותגים.
השינוי רק מתחיל והוא אמור להתפשט כמו מים שעולים על גדותיהם ולהגיע לעסקים רבים, אשר יתחילו לראות ירידה בהיקף המכירות, בעיקר של מוצרים אותם ניתן יהיה לרכוש מחו"ל ובמחירים שפויים.
אני למשל אחשוב כמה פעמיים אם לפקוד ובטח לרכוש מוצרי carter בקרטר ישראל, כאשר במקביל יכול לרכוש אותם בחצי מחיר באמזון, שינוי שכזה בהרגלי הקנייה, לוקח זמן, אבל בסוף הוא קורה ולדעתי זה יקרה בישראל הרבה יותר מהר ממה שבעלי העסקים מאמינים.
ישנם גם יבואנים מתוחכמים אשר הקדימו כבר תרופה למכה וביצעו כבר התאמת מחיר למחיר אמזון, אשר לכל הדעות אינו הנמוך ביותר ומציעים את מוצריהם בשקל שקל פחות ממה שמוצע באתר מחו"ל.
הגיע הזמן שיבואני המותגים, יתאמו את פעילותם למחירי צרכן שונים, יבצעו התאמות כוח אדם, שטחי מחסנים על-מנת שיוכלו להתמודד טוב יותר עם המציאות המשתנה ומה שאנו רואים כרגע זו רק את ההתחלה.

תאריך:  08/12/2019   |   עודכן:  08/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ שרן השכל
לאורך שנים אני חולמת להביא ילדים לעולם    טיפולים הורמונאלים שאותם אני מקבלת עברו המון צורות ומינונים שונים גרמו בחלקם לתגובות לא טובות    החלטתי לשתף את הסיפור שלי כדי לתת לנשים כוח ותקווה להמשיך בטיפולים הקשים
עו"ד צבי שוב, בר צדקה
ועדות ערר דחו שוב ושוב את עמדתו של מנהל מיסוי מקרקעין בנוגע להטלת מס על סיחור אופציות בעסקות נדל"ן - ואף הטילו על רשות המיסים הוצאות גבוהות במיוחד. כעת הסוגיה ממתינה להכרעת בית המשפט העליון
נסים ישעיהו
נראה שרבים מעדיפים שאחרים יגידו להם מה לחשוב. לא מתאים להם לחשוב בעצמם כי זה מאמץ לא פשוט ועוד יותר קשה כאשר חשיבה כזאת מביאה למסקנות המנוגדות לזרם התקשורתי-תודעתי
עו"ד גיל קראוס
היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות: אלו ההטבות הכספיות הניתנות בישראל לחולים ונכים    הזכויות משתנות בהתאם למקרה ויש לבחון אותן ספציפית כדי להפיק את התועלת המירבית
עו"ד פיני פישלר
המשטרה אינה רוצה, אינה חפצה, אינה מעוניינת ואינה יודעת להקשיב לביקורת, לכל ביקורת    המשטרה אינה מעוניינת ללמוד מביקורת, להפנים ביקורת ולהפיק לקחים    היא פשוט אינה בנויה לכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il