X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אין ספק בכך שצריך לתת הזדמנות מדי-פעם לכוחות חדשים כפי שקיבלו בעבר שרון, אולמרט, רבין ונתניהו כדי שיצמחו לנו מנהיגים בעלי שיעור מקומה כמו המנהיגים שהיו לנו בעבר לא צריך להקל ראש בתהליך זה, וגם אם נתניהו ינצח בבחירות אלו צריך לקוות שסער ימצב עצמו כמועמד עתידי להיות מנהיג הליכוד הבא
▪  ▪  ▪
סער. גייס תמיכה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

בעוד רוב המפלגות הציוניות לא מקיימות בחירות מקדימות לתפקיד יו"ר המפלגה, מפלגת השלטון "הליכוד" תקיים בשבוע הבא התמודדות חופשית על ראשות המפלגה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לח"כ גדעון סער. זוהי פעם ראשונה מאז שנת 2007 שיש מתמודד המאתגר את מנהיגותו של נתניהו, מאז עשה זאת יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין.
צריך להעריך את נאמנותם של בוחרי הליכוד על-כך שלא מדיחים יו"ר מכהן גם אם הוא נכשל בתפקידו, אבל מפלגה חפצת חיים צריכה גם לתת הזדמנות לאנשים אחרים לצבור ניסיון.
דרכו של גדעון סער
ביום שני האחרון (19.12.16) השיק ח"כ סער את קמפיין הבחירות שלו באור-יהודה, כאשר מחוץ לאולם בו נערך הכנס מפגינים תומכיו של ראש-הממשלה נתניהו. סער החל את הקמפיין בלי תמיכה של אף אחד מחברי הכנסת ושל ציבור המתנחלים המזוהה עם "הליכוד, אך בימים האחרונים גייס סער תמיכה של חמישה חברי-כנסת וראשי רשויות מקומיות וראשי סניפים של "הליכוד".
הערה: האנשים שתומכים בסער יש להם הרבה מה להפסיד מאחר שהוא לא יכול לחלק להם תפקידים מצד אחד, ומצד שני הם עלולים להיות מוקעים על-ידי חברי המרכז התומכים בנתניהו.
דרכו של ראש הממשלה נתניהו
נתניהו הוא אחד הדיפלומטים הטובים שקמו למדינת-ישראל, ואין ספק בכך שמדינת-ישראל חשובה לו (בעיקר מבחינה מדינית-ביטחונית). בחוכמה רבה הוא שומר על חמישה תיקים זוטרים עד לתחילת השנה הלועזית החדשה כדי שהוא יוכל לגמול למי שיתמוך בו בין חברי-הכנסת והשרים.
כמו שבחברה עסקית מותר להחליף מדי פעם את המנכ"ל כדי לחדש את פני ההנהגה, בד-בבד מותר לעשות זאת במפלגה פוליטית. אנחנו נוטים לפעמים לשכוח שנתניהו לא נחת מהחלל החיצון . הוא ישב ולמד, תרגל והבין תחילה את הדיפלומטיה הישראלית, ולאחר מכן פיצח בקלות מרשימה את הפוליטיקה הישראלית.
אף-אדם שיחליף אותו לא יהיה ברמה שלו, כי הוא יצטרך להתחשל וללמוד בצורה יסודית את המתודה הקרויה "מדינת-ישראל". לצערי הרב, אין היום לאדם שרוצה להיות מנהיג מקום לעבור בו הכשרה ראויה ולכן אולי ראוי שהמדינה או לחלופין תורמים פרטיים יקימו מוסדות ללימוד נושא המנהיגות. צריך לתת הזדמנויות לאנשים חדשים ולא לפסול אותם בתנועת יד מזלזלת.
המסקנה מקיום תהליך הפריימריז בליכוד
אין ספק בכך שצריך לתת הזדמנות מדי-פעם לכוחות חדשים כפי שקיבלו בעבר שרון, א אולמרט, רבין, ונתניהו כדי שיצמחו לנו מנהיגים בעלי שיעור מקומה כמו המנהיגים שהיו לנו בעבר.
לא צריך להקל ראש בתהליך זה, וגם אם נתניהו ינצח בבחירות אלו צריך לקוות שסער יימצב עצמו כמועמד עתידי להיות מנהיג הליכוד הבא.

המחבר הנו בלוגר ומאמין בהזדמנות שווה לכל אדם.
תאריך:  18/12/2019   |   עודכן:  18/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתן הזדמנות ראויה לכוחות חדשים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האומנם בעת מלחמה - מחליפים מפק
בן נאמן  |  20/12/19 13:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
טען כי נעשית גריעה של אלפי חברים מספר הבוחרים בשבועיים האחרונים ולהפרת סיכום לפיו חבר ליכוד יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ
טל בן יעקב
אם כחול לבן הייתה נכנסת לממשלת ששת החודשים של נתניהו, הם היו יכולים להימחק בבחירות שלאחר מכן    השדים של קדימה יכולים להעיד על כך    וחוץ מזה, חצי שנת ממשלת מעבר לא שווה לחצי שנה של אחדות פלוס בחירות
עו"ד אברהם פכטר
הפוליטיקאים בגיבוי התקשורת האוהדת, הציפו את הרשתות והמדיה, בטענות שהליכוד מנע או טרפד אחדות, שזה שקר מוחלט    ההצעה שהגיש הליכוד, בראשות נתניהו, לפיו הוא יצא לנבצרות אחרי 5-6 חודשים ויאפשר לגנץ להיות ראש ממשלה משך שנתיים, הייתה הצעה נדיבה חד-פעמית
יאיר דקל
הימים הללו, שבהם יתקיימו בחירות ויתנהל שוב מו"מ על הקמת הממשלה וכנראה גם על חוק הגיוס, שלא כל כך מקויים, ואז שוב יקפידו גם החרדים וגם החילוניים שלא לדבר על חלק זה של דברי הרמב"ם
מחלקה ראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il