X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עכשיו כשהנשיא היושב בבית-הלבן חותר גם הוא להקים לנו מדינה יהודית, הגיע המועד לברר מי הם היהודים הזכאים לבית לבן במדינה היהודית שעומדת לקום
▪  ▪  ▪
הקהילה האירופאית דואגת [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]

" כֹּה-אָמַר כּוֹרֶשׁ ...יְהוָה אֱלֹהֵי הַשָּׁמַיִם וְהֽוּא-פָקַד עָלַי לִבְנֽוֹת-לוֹ בַיִת בִּירוּשָׁלַם אֲשֶׁר בִּֽיהוּדָה מִֽי-בָכֶם מִכָּל-עַמּוֹ יְהוָה אֱלֹהָיו עִמּוֹ וְיָֽעַל" [ספר דברי הימים ב' פרק לו' פסוק כג'].
עכשיו כשהנשיא היושב בבית-הלבן חותר גם הוא להקים לנו מדינה יהודית, הגיע המועד לברר מי הם היהודים הזכאים לבית לבן במדינה היהודית שעומדת לקום.
ישנן 3 קבוצות של יהודים: 'יהודים-ישראלים', 'ישראלים-יהודים' ו'יהודים'. בקרב הישראלים מתקוממת סיעה של שמאלנים שהנה הולכים לגזול ממנה את חלום המדינה הפלשתינית. כאילו שקיימת אמנה ישראלית מקדמת-דנא המחייבת מאתנו להקים לערבים בארץ ישראל מדינה פלשתינית. האבסורד שבדבר: כאילו הטילו הגורל והמורל הקוסמולוגיים על מדינה יהודית (שהערבים כלל אינם רוצים בקיומה ושואפים לחסלה) - להקים מדינה לערבים...אם לא נקים להם מדינה, אומר אחד ממנהיגי השמאל-עבודה, זה יהיה בגדר אסון מדיני עצום. אני רוצה לענות לו במשפט: ישנם ניצנים יהודים-אנטישמיים בתוך השמאל והקהילה הבינלאומית מטפחת אותם.
הנה כמה דוגמאות:
לכורדים יש מדינה? א- פייג! אם הערבים סביבם רק היו מתגיירים, מיד הייתה הקהילה הבינלאומית נחלצת לעזרת הכורדים, מקימה להם מדינה אלטרנטיבית באולמות בניין האו"ם בניו-יורק ומשווקת אותה כמוצר חדשני מהסוג ה'פלשתיני' הנחשק כמוסרי, מוחשי, הגיוני, מציאותי, הולם והוגן ביותר.
באופן ציני נוקב נחלצה הקהילה הבינלאומית-אירופית למען הפליטים הערבים בפלשתינה ב-48 והקימה למענם מוסד-פליטות או"מניקני בלעדי לנצח-נצחים וזאת כדי להנציח את ה'זוועה המחרידה' שהיהודים הציונים חוללו לערבים ולכל צאצאיהם בארץ ישראל עד כלות כל הדורות. מה קרה לפליטים היהודים שנמלטו בעור שיניהם משיניהם החדות של הערבים במרחב? מישהו בעולם שמע על ערי מסכנותיהם? ניצניהם הפורחים, משגשגים ונשמעים כיום בכל מרחבי השוק העולמי כממציאים, מדענים, יזמים ומנהיגים כלכליים למגינת ליבם של הערבים ובעלי חסותם.
באופן מגוחך למדי הקהילה הבינלאומית-אירופית מטפחת בארצותיה יבוא של טרור מוסלמי.
כשהמלך עבדאללה פלש, בתום המנדט הבריטי ובהשראתו, לתחומי ארץ ישראל, האם חתר במרץ להקים לערבים מדינה פלשתינית? האם עמי-ערב הטילו עליו חרם ושלושה לאווים בחרטום משום שלא עשה זאת לאלתר? הקהילה הבינלאומית - הזדעקה? האם היא מזדעקת מהקטל בסוריה, אירן או עירק, כפי שהיא מזדעקת ממותו של ערבי אחד בתחום המושב שלנו?
עוד דוגמה פיקנטית: אובמה זוכה בפרס נובל לשלום ברגע שהצהיר חגיגית והמון מוסרית שילך כברת-דרך הגונה לטובת הערבים. הוא עשה זאת בקהיר ואחר-כך הלך להשתחוות לפני מלך סעודיה במדבר... דבריו אלה עודדו את השמאל היהודי בתוכנו להמשיך לחלום.
מה שמניע את העולם זו אנטישמיות פעורה לרווחה כתהום בינינו לבינם. אין לי טענות כלפי הקהילה הבינלאומית באירופה ובסביבותיה. זכותם לשנוא את מי שבא להם גם משום שהיהודים רצחו, לדעתם, יהודי שהלך בין הטיפות על המים לפני אלפים שנה עד ירושלים. אבל מה - אנחנו היהודים - התעוורנו? מדוע ישראלים בתוכנו נותנים ידם למהלכים מובהקים של קהילה בינלאומית שטופת שנאה המבקשת להקים לערבים עוד מדינה בתוככי ארץ-ישראל כדי שתהרוס/תחסל אותנו?
אני לא טוען שאין חסידי אומות עולם. זו עובדה מכובדת ובעלת משקל שיש להתחשב בה בעת קבלת החלטות. הנשיא טראמפ הינו גדול החסידים והוא מתעתד להקים לנו, על אפנו וחמתנו, מדינה יהודית. זה חסד המתרחש כנס משמים. המלך כורש היה חסיד בקנה מידה כזה ושמו נרשם לעד בתנ"ך.
ישראלים בשמאל מכנים אותנו הזויים כי אנו שואבים את קיומנו מהתורה וממסורת ישראל. זו, אגב, מסורת שהתגבשה במשך שלושת אלפים שנים ויותר. לא מדובר במהלך חד-פעמי, הזוי, כמו החלום המשיחי של פרס-רבין על 'מזרח-תיכון חדש' ואוסלו. אנחנו יהודים מאמינים (נאמנים). השמאל, לפי אמונתו, הגה ומימש את אוסלו אך ורק מתוך חזון ריאלסטי-אידיאליסטי-אינטרסנטי-אירופיסטי, ללא שמץ הזיה שדופה שכה מאפיינת, לדבריו, מאמינים יהודים משיחיים של ארץ-ישראל השלמה. תראו מה יצא!
הסכם אוסלו התרחש כי כמה 'ישראלים-יהודים' טעו לחלום על מזרח-תיכון-חד"ש. הם נטו לכך בשל דחיפה, תמיכה, עידוד ותמרוץ מצד הקהילה הבינלאומית באירופה. זו אותה קהילה ששרפה שישה מיליון יהודים על אדמותיה, ושלחה אותם ברכבות למחנות-השמדה. אם המטורף היטלר לא היה מתנפל על ברית המועצות - כל יהדות אירופה הייתה מושמדת. סטאלין היה גם הוא מתארגן לשלוח רכבות דחוסות ביהודים לאושוויץ למען המטרה הנעלה של הצלת הבולשביזם.
יש מושג מוכר ביהדות המכונה "להאכיל את כלבים". כלומר, למען הקדושה יש להאכיל מעת לעת את השטן, להשתיק את היצר הרע... אל תשכחו שגם החבר צ'אושסקו מכר לנו את יהודיו... ממנו למדו הערבים, גם בעזה, לסחור בשבויים ובחללים שנפלו ברשתם בכסף מלא. הם סך-הכול חקיינים של המערב הנוצרי והשומרוני הטוב.
אז מוטב שתגהצו את האמירה הזאת: גם כשזה נראה מפואר, מרשים, מרהיב ומלהיב - אתם ככה רחוקים מסטירה...( [קישור])

תאריך:  30/01/2020   |   עודכן:  30/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דן מרגלית
"בגדי המלך החדשים" הוא קלסיקה עם מוסר השכל, להיזהר במאחזי עיניים    השבוע אחיזת העיניים שייכת לשניים, לדונלד טראמפ ולבנימין נתניהו
עמוס גלבוע
זאת תוכנית שמרסקת את הפרדיגמה של גבולות 67 וישראל צריכה תמיד לוותר, ומחזירה את התנועה הלאומית הפלשתינית לנקודת האפס    היא לא "מטפלת בחמאס", וזה לבדו לא מבשר לה טובות
גרשון הכהן
עם כל השאלות הפתוחות לגבי "תוכנית המאה" של הנשיא טראמפ, ברור כי ישראל הוצבה בפני צומת גורלית היסטורית ובידיה לקבוע כיצד תממש הזדמנות בלתי חוזרת זו. על רגעים כאלה נאמר: "יש קונה עולמו בשעה אחת ויש מאבד עולמו בשעה אחת"
בנימין נתניהו
ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בבית הלבן בוושינגטון [ב' בשבט תש"ף, 28.01.2020]
איתן קלינסקי
תוכנית ליישוב סכסוך מחייבת חתירה להסכמת שני הצדדים לחלק הארי של התוכנית ולמידה כזו או אחרת של ויתורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il