X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הערבים הישראלים - המוסלמים והנוצרים כאחד - יודעים בדיוק מה טוב עבורם. מבחינה זו הם בדיוק כמו כל בוחר אחר - והבוחר אף פעם אינו טיפש! צאו לבחור, והצביעו עבור נתניהו, גנץ, בנט או ליברמן כי רק אצלם אתם מבטיחיםאת עתידכם
▪  ▪  ▪
[צילום: צפיר אביוב/AP]

עוד טרם יתחיל הקורא לקרוא, יהיה מי שיצעק מיד: הכותרת גזענית ביותר, "ערבים - צאו להצביע!" ראש הממשלה נתניהו הסתבך עצמו בבחירות קודמות, אלא שאז הדברים היו אחרים. הקרן לישראל חדשה ו/או ארגונים אחרים שילמו לערבים לצאת להצביע. היה זה בתקופת כהונתושל הנשיא אובמה, והכל היה מותר, כולל התערבות בבחירות של מדינות זרות (לא עוינות כי אם הכי ידידותיות לארה"ב). לא רק שהוזרמו מיליוני דולרים להשפיע על הבחירות בישראל, ישבו להם סוכני CIA בירושלים הבירה והאזינו מחדריהם בבית המלון למנהיגי המדינה. מי יודע מה עודהם עשו באור יום ובריש גלי.
הערבים הם אזרחים שווי זכויות במדינת ישראל. יש מהם בבית המשפט העליון ובכנסת, בכל המוסדות האקדמים ובבתי החולים. לא רק כמנקים, כי אם כסגל. הם בעלי כל זכות ככל אזרח ישראלי אחר (קרי כמו כל יהודי), אך אין להם חובה בסיסית, והיא שרות בצה"ל או שרותלאומי חלופי. איני יודע אם הם עומדים דום בשירת ההמנון או מצדיעים בהנפת הדגל. משום מה, הם אפילו לא קוראים לעצמם ישראלים יותר. הם עברו גלגולים שונים ומשונים, "ערביי 67׳" הם קראו לעצמם, ואח"כ "ערביי 48׳." מ-48׳ הם קפצו מעבר למדרגה להיות "ערביי 47׳" וכשראוכי טוב, הם שינו את שמם ל"פלשתינים" ולעזאזל מדינת ישראל.
כך עומדים נציגיהם מעל במת הכנסת או עצרת האומות המאוחדות, והם משמיצים את המדינה, מוסדותיה וצבא ההגנה לישראל. חיילים הופכים בידם לפושעים. תנועת החרם ראויה אצלם להערצה, כמו גם בית הדין בהאג לפשעים נגד האנושות. המדינה הרשמית ומוסדותיה פשוט מפחדיםמפניהם. יהודים לא מורשים לרוץ בבחירות, מחמת מוקצים, בעוד הערבים שפיהם נוטף שנאה תמידית נמצאים ראויים בפני הוועדות והערכאות המשפטיות. רק בארץ חלם.
המדינה כה שנואה על הערבים, אך אין זה עוצר בעדם לבוא בטענות. אין הם מקבלים מספיק תקציבים. צריך להשיג את היהודים בשל הפיגור המתמשך בתשתיות ובחינוך. הפשיעה והכוחניות שפשטו בהם כמובן שהן אשמת הממשלה! איכשהו "ביבי" אשם גם בכך, הוא ולא מנהיגיהםבהם בחרו. (ניחא, אותם "מנהיגים" בלתי ראויים עסוקים בהשמצת ישראל והוצאת דיבתה רעה, כך שאין להם זמן לעסוק בעיקר עבורו נבחרו.) כך גם מצבורי כלי הנשק בידם. בכל אשמים היהודים. זה מה שקורה כשיש זכויות ואין חובות, כשניתן לקטרג בלי מעצורים, וכל המרבה הרי זה משובח.
אילו רק היו הערבים לומדים מהדרוזים. הדרוזים הם מיעוט שבמיעוט. גם הם אזרחים שווי זכויות. גם הם אינם יהודים. ובכל זאת, הם משרתים בצבא ההגנה לישראל (כפליים מאשר אצל היהודים). הם עומדים בכבוד עת נשמע ההמנון או מונף הדגל, כמו גם כשכולם נעצריםבצפירה לזכר קורבנות השואה. כל שצריך לעשות הוא לבקר בבתי הקברות שלהם, בחלקה הצבאית, ולראות כמה מהם חרפו ונתנו נשמותיהם עבור מדינת הלאום היהודי.
גם אצלם אין מספיק תקציבים לשלוח את ילדיהם לאוניברסיטאות או לעודד תעסוקה כמו גם תעשיה מתקדמת. התשתיות יכולות לספוג תקציבים נוספים לשיפור ויעול. אך חס וחלילה מישהו יבקש משהו עבור ה"דרוזים" - הס מלהזכיר! בית המשפט פסק לא פעם שזו אפליה!
כך חוזרים אנו לערבים אזרחי ישראל השונאים אותה ואותנו כל כך. ק יעז מישהו להעלות על דל שפתותיו "החלפת אזורים" מישראל לשכנתה, אותה "פלשתין" שערביי ישראל כל כך אוהבים לקרוא לעצמם "אזרחיה." אז מתגלת האמת במערומיה, וכה מרהיב המראה, כה משובב: הערביםלא רוצים באמת להיות "פלשתינים." הם אזרחי ישראל, בעלי זכויות, ואוי למי שיעלה על דל שפתיו רעיון נלוז שכזה. אותם "פלשתינים-לעת-מצוא" יצאו לרחובות ויפגינו בצורה אלימה ביותר שניתן: הם שייכים למדינת ישראל ויהי מה!
מזה חצי יובל אני עובד עם הנוצרים - אלו שאוהבים אותנו ואלו שלא כל כך - ועד היום לא הצלחתי להבין את הערבים הנוצרים במדינת ישראל. בכל המזרח התיכון וביבשת אפריקה הם נרדפים. שורפים את הכנסיות שלהם ואותם בתוכן. אונסים אותם, מוכרים את ילדיהם לעבדות (פיזית ומינית), רוצחים אותם, והאפיפיור שותק. העולם שותק. במצרים הם נרדפים. בלבנון, בה פעם היה רוב נוצרי, הם נרדפים. בבית לחם, מקום הולדתו של ישו וכנסית המולד, נשארו פחות משני אחוזים מהאוכלוסייה שהם נוצרים. אלו החיים בעולם המוסלמי - רדיפות, התנכלויות, רצחלאור יום, הכל מותר נגד הלא-מאמינים (קרי מי שלא מאמין בסוג האיסלאם השולט באזור באותה נקודת זמן).
רק במדינת ישראל לנוצרים (כמו לכל מיעוט אחר) אפשרות לעבוד את אלוהיהם בבטחה ובגלוי. כך מבחינה מעשית וכך גם מבחינה חוקית. המדינה מגינה עליהם. הם אזרחים שווי זכויות. בית, מקלט, מחסה - רק אצל היהודים. והתנ"ך של היהודים מקפיד עד מאוד וחוזר על עצמופעם אחר פעם אחר פעם: "הגר, היתום והאלמנה בקרבך" והגר - הוא המיעוט, הנוצרי כמו גם ה"אחר."
כמו הערבים המוסלמים שאוהבים לקרוא לעצמם "פלשתינים" אך לא יחליפו את מדינת ישראל, היא מדינת היהודים, בכל דבר אחר (וודאי שלא ב"פלשתין"), כך גם הערבים הנוצרים יודעים בדיוק מה טוב להם: מדינת ישראל היא המקום הבטוח ביותר עבורם לחיות את חייהם בבטחה ובשפעולגדל את ילדיהם. ישו, אגב, היה יהודי, כך שהאמונה שלהם חוזרת לשורשים, ואלו כה איתנים, לא נס ליחם משך אלפיים שנים ויותר!.
לכן, למרות העמדת הפנים והשנאה-כלפי-חוץ, הערבים הישראלים - המוסלמים והנוצרים כאחד - יודעים בדיוק מה טוב עבורם. מבחינה זו הם בדיוק כמו כל בוחר אחר - והבוחר אף פעם אינו טיפש! צאו לבחור, והצביעו עבור נתניהו, גנץ, בנט או ליברמן כי רק אצלם אתם מבטיחיםאת עתידכם.
אם תצביעו עבור הרשימה המשותפת, אתם שמים כספכם על קרן הצבי, ואין כמוכם להבין את המשמעות של פעולה זו. אל תקטעו את הענף עליו אתם יושבים, כי החלופה עבורכם נוראה ואיומה. אתם יכולים לנסות. עשיתם זאת בבחירות הקודמות, אך מגיעה שעת חשבון נפש, ובדיוקכמוכם, גם היהודים אינם טיפשים. אפילו היהודים ה"שמאלנים." כי בשעת אמת, היהודים כולם נלחצים ביחד, כפי שהיה שהובילו אותם בקרונות לאושוויץ ושם הפרידו אותם ימינה ושמאלה. למישהו נדמה ש"ימין" שונה מ"שמאל?" כך גם בישראל: בתחילת היום ובסופו, זו מדינת היהודים, הלאום היהודי, מדינה אחת ויחידה בעולם כולו, והיא קטנטנה אך נצחית.
אתם יודעים בדיוק מה טוב עבורכם, ליברמן ולא טיבי, בנט ולא זועבי, נתניהו וגנץ ולא עודה. אין צורך להכריז על כך או להודות ברבים, אך כשאתם בקלפי, הצביעו עבורכם, עבור עתידכם ועתיד ילדיכם.

תאריך:  02/03/2020   |   עודכן:  02/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערבים - צאו להצביע!
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
השקפה נכונה וייחודית. עוד לא
מאמר יפה  |  2/03/20 09:26
2
לא ברור מדוע אדם שלא חי כאן ל"ת
מתערב בבחירות  |  2/03/20 10:34
3
שיצביעו בברלי הילס
יעקב מועלם  |  2/03/20 10:59
4
איך אתה יודע?
דניאל46  |  2/03/20 12:26
5
פשוט גאון...שמעו חלק מעצתך....
קובגר  |  4/03/20 17:25
6
תבדוק מה ביבי חושב על העצה שלך
באמת מעניין  |  8/03/20 08:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
ריבלין: אין תחושה של חגיגיות אלא של בושה    שקד: אם כולם ייצאו להצביע, נפתור את הפלונטר    ליברמן בקלפי בנוקדים: הערב תהיה הכרעה חשובה
איתמר לוין
מאביגדור ליברמן, דרך איתמר בן-גביר ובני גנץ ועד היבא יזבק    איטליה, ארצות הברית וגרמניה    החל מבית המשפט העליון וכלה ברצועת עזה    העבר של הליכוד והססמה של כחול-לבן    הקורונה שברקע, מה יהיה שיעור ההצבעה והשם ישמרנו מסיבוב רביעי
עידן יוסף
השיחה בין נתניהו ובין הרב שהקליט את יועצו של גנץ ישראל בכר נחשפה על-ידי אילנה דיין בחדשות 12    מן ההקלטה עולה כאילו נתניהו היה מודע לפרסום הצפוי, למרות שהכחיש כי היה מעורב    כחול לבן: "נתניהו ‏ידע גם ידע. ‏שיקר גם שיקר"
עידן יוסף
איתמר בן גביר אומר כי עוצמה יהודית ממשיכה לרוץ למרות שהוא יודע שלא תעבור את אחוז החסיה, וזאת כדי ש"האמת תנצח"    טוען כי הרשימה המשותפת לא תעלה כפי שמנסים להפחיד    גורם בליכוד: לעוצמה יהודית דין רודף, והיא כמו עובר המסכן את חיי האם
איתמר לוין, איציק וולף
בבחירות לכנסת ה-21 הסתכמו טעויות ממוצע הסקרים ב-35 מנדטים; הסוקרים צפו יתרון לגוש השמאל-מרכז, בעוד שבפועל היתרון היה של גוש הימין    בבחירות לכנסת ה-22 אומנם הצטמצמו הטעויות ל-11 מנדטים, אך הטעות בגושים התהפכה: הסוקרים נתנו יתרון לימין, אבל גוש השמאל-מרכז קיבל יותר מנדטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il