לדברי אילנית שריקי סמנכ"ל שיווק של פאנקייר: אופנת פאנקייר פונה לקהל יעד צעיר, דינאמי וטרנדי. בחרנו בגילת הלל מכיוון שהלל מייצגת עבורנו את היופי הישראלי הצעיר והאופנתי ויוצרת קו ברור לערכי המותג."
הזמרת המבטיחה גילת הלל (21), אשר הוכתרה ע"י מגזין פנאי פלוס כ"הבטחה החמה" לשנת 2007 פורעת את השטר ומקבלת קמפיין ראשון. לאחר שסינגל בכורה שלה "לשקר לעצמי" הפך ללהיט, וחברת דיסני בחרה בה לשיר בעברית את שיר הנושא של הסרט High School Musical, נבחרה ע"י רשת האופנה לצעירות פאנקייר להוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המותג לסתיו חורף 2007
מפופ-ארט נמסר כי: "החיבור עם פאנקייר מתאים לרוח המוסיקלית אותה מייצגת גילת רוק פופ נשי ששם את ה-Girl Power במרכז הבמה הן מבחינת ההצהרה המוסיקלית והן האופנתית"
רשת חנויות פאנקייר מונה 8 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ- 100 חנויות.