X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רדיו 93.6
▪  ▪  ▪

    לתחנת הרדיו החדשה יש כ-152,000 מאזינים ישראלים קבועים, וכ-124,000 מאזינים פלשתיניים קבועים
  • * בקרב הציבור הישראלי, מדובר בתוספת של כ 70,000 מאזינים בשלושה חודשים עלייה באחוזי ההאזנה בקרב אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה כ-19% מהציבור הישראלי וכ-10% מהציבור הפלשתיני מכירים את RAM FM 93.6, המשדרת מירושלים ומרמאללה.
שני סקרים מקבילים שנערכו החודש (אוגוסט 2007) בקרב הציבור הישראלי והפלשתיני, לבדיקת שיעורי ההאזנה לתחנת הרדיו RAM FM 93.6, העלו כי לתחנה יש קהל מאזינים משותף של כ-276,000 איש (כ-152,000 ישראלים, שהם כ-3.7% מהאוכלוסיה, וכ-124,000 פלשתינים, שהם כ-6.2% מהאוכלוסיה). בקרב הציבור הישראלי מדובר בתוספת של כ-70,000 מאזינים לתחנת הרדיו בטווח זמן של שלושה חודשים בלבד (בהשוואה לממצאים ממאי 2007). עוד עולה מהסקרים כי 19% מהישראלים ו-9.9% מהפלשתינים מכירים את RAM FM 93.6, שהחלה בשידוריה לפני 6 חודשים.
הסקר בישראל נערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה, בקרב 501 משיבים (מדגם מייצג), וברשות הפלשתינית ע"י מכון Alpha International, בקרב 500 משיבים (מדגם מייצג).
תחנת RAM FM 93.6, המשדרת מירושלים ומרמאללה, היא תחנת שידור דרום אפריקאית המשדרת באנגלית לישראל והרשות הפלשתינית. התחנה הוקמה בניסיון לבנות גשר בין ישראלים לפלשתינים באמצעות מוסיקה, תכניות אירוח וחדשות.
הצלחת תחנת הרדיו והעלייה בפופולריות שלה באה לידי ביטוי גם בהיענות מנהיגים ואנשי ציבור להופיע ולהתראיין. לאחרונה היו בין המרואיינים השר גדעון עזרא, דליה רבין-פילוסוף ואלון ליאל, מנכ"ל משרד החוץ לשעבר. RAM FM 93.6 גם שידרה בשידור חי ובלעדי את המופע Live Earth, בהשתתפות מיטב האמנים מרחבי העולם.
מייסון אודה גנגאט, מנהלת RAM FM 93.6, אמרה כי: "אני שמחה לגלות כי המטרה שהצבנו לעצמנו, ליצור גשרים בין ישראלים ופלשתינים, מוכיחה את עצמה בנתונים. שידורים של מוסיקה מהעולם ופעילות שכל כולה באנגלית מאפשרים לנו להגיע גם לישראלים וגם לפלשתינים, ולהראות כי רב המשותף על השונה".
ממצאים מהסקר הישראלי מגלים כי מאזיני התחנה מגיעים מכל המגזרים (עולים חדשים וישראלים ותיקים, מגדר, גיל), למרות ששידורי התחנה הם באנגלית. שיעור המאזינים גבוה יחסית בקרב אקדמאים (15%), ואף הוא עלה משמעותית מאז הסקר הקודם במאי, אז רק 8.5% מהאקדמאים האזינו לתחנה.
בנוסף, מעניין לגלות עלייה משמעותית בהאזנה בקרב בעלי הכנסה גבוהה - 12% מבעלי הכנסה של 10,000 ש"ח ומעלה מאזינים ל-RAM FM 93.6, לעומת רק 3.7% בסקר מחודש מאי. גם הנשים מאזינות יותר לתחנה: 9.9% מאזינות היום, לעומת רק 5.4% בסקר הקודם.
הסקר ברשות הפלשתינית לא מצא הבדלים בתחומי מגדר או הכנסה, אך גילה כי כ-26% מהמאזינים ל-RAM FM 93.6 הם בני 20-29. מייסון: "זהו קהל מטרה חשוב במיוחד עבורנו, תחום גילאים שבונה את עתידו ולומד להכיר את החיים על מורכבותם. חשוב לתת לו תמונה מלאה ומאוזנת של המציאות".

תאריך:  02/09/2007   |   עודכן:  02/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דיקלה חנן
- הודעה מטעם פרמה גורי
גלית איזנברג
- הודעה מטעם ACE
ליבנת מלכה
- הודעה מטעם דיסקרט
- הודעה מטעם מוזיאון הילדים הישראלי
נטע קרצו
- הודעה מטעם רשת קניוני ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il