X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשאלת השאלה, מדוע מוצעות נעליים אלה לצרכן בישראל, לפי מקדם של 10? או במילים אחרות, מדוע למכור נעליים שעולות ליבואן 30 שקלים במחיר של 300 שקלים?
▪  ▪  ▪
נעליים. לקנות באתרי חו"ל [צילום: פטר דייוויד ג'וזק/AP]

נעליים הם אחד מפרטי הלבוש החיוניים לאדם ובלעדיהם או כשהם לא נוחים ומותאמים לרגל, נהפכים החיים לסיוט לא קטן. הנעליים לצורותיהן השונות מלוות את האדם באלפי השנים האחרונות מעלים דרך עץ ועור ושימשו לא אחת כסמל סטטוס. עבודת תחזוקת הנעליים קרויה סנדלרות, מהמילה היוונית סנדלון שמשמעותה נעל (ויקפדיה).
הנעליים הנמצאות היום בחנויות ובשווקים, מורכבות בדרך-כלל מעשרות חלקים, אשר מודבקים ונתפרים בעזרת מיכון משוכלל בעלות ממוצעת של 20-7 דולר לדגמים היקרים או בתרגום לשקלים לפי שער דולר יבוא של 4.5 למחיר בשער היבואן בישראל של 90-30 שקלים.
נשאלת השאלה, מדוע מוצעות נעליים אלה לצרכן בישראל, לפי מקדם של 10? או במילים אחרות, מדוע למכור נעליים שעולות ליבואן 30 שקלים במחיר של 300 שקלים?
נכון תחום הנעליים הוא מורכב וקשה לניהול מלאי בגלל הצורך להחזיק מגוון של דגמים / מבחר מידות / וצבעים - ניהול מלאי מסובך יותר בגלל מספר המידות אשר גדול ממספר המידות בתחום בלבוש ועדיין מדוע מחירי הנעליים בישראל, בעיקר הממותגות יקר כל-כך?!
עיון באתרי קניות בחו"ל, מראה שניתן בהחלט לרכוש נעליים ואפילו ממותגות, כולל משלוח לישראל גם במחיר של 40 דולר. כלומר במחיר 140 שקלים לזוג נעליים ממותגות שעולות בישראל כ-700 שקלים, כלומר במחיר הגבוה פי 5! לכל הדעות מוגזם ומופקע!!
כיצד ניתן להתמודד עם בעיה זו?
הדרך היחידה שנשארה לצרכנים לנקוט היא, הקטנת הביקוש לנעליים ממותגות יקרות, או במילים אחרות לא לקנות נעליים בחנויות בארץ ולהזמין דרך אתרי קניות בחו"ל. רק פעולה כזו של הקטנת הביקוש, תגרום ליבואנים המקומיים "להתפשר" ולעבוד לא על מכפיל של 10 ומעלה "ולרדת" למכפיל של 9 ואולי אפילו 8, תלוי בכוח ההתמדה של הציבור ובנחישות שלו.
מה שנדרש הוא קצת שיעורי בית, לגשת לחנויות הנעליים הפיסיות בקניונים ובמרכזי הקניות, למדוד לצלם את הדגם ולהזמין במקום זול יותר - תאמינו לי זה עובד ובגדול.
שיטה נוספת היא לאתר את הדגם המבוקש, לראות מה המחיר שלו בחו"ל ולומר למוכר בארץ שאנו מוכנים לרכוש את הדגם במחיר שהוא נמצא באתר בחו"ל - בשקלים.
אני בחנתי שיטה זו בחנות של אוריג'נלס ואמרתי למנהל החנות שאני מעוניין בזוג כזה של נעלי אקו, אך לא במחיר של 1,200 שקלים כפי שנאמר לי בחנות, אלא במחיר של 700 שקלים 50 שקלים יותר ממה שהוא מופיע באתר בחו"ל. המנהל אמר לי כמובן שהוא לא יכול ואני ביקשתי ממנו להתקשר לממונה עליו/מנהל האזור והשארתי לו את הנייד שלי. אחרי כשעתיים, באיחור קל של חצי שעה, הוא חזר אליי עם תשובה חיובית, לאחר שביצעתי הזמנה דרך האתר בחו"ל במחיר של 650 שקלים לנעלי ecco איכותיות ואופנתיות.

תאריך:  08/03/2020   |   עודכן:  08/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נעליים קונים בזול - מוכרים לאו-דווקא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים משגב
כאן שולט משטר האימים בהנהגת הבג"ץ - ואין דרך להכריעו. בעלי עניין רבים רואים במוסד הזה את מפלטם האחרון של כל אלה שרוצים לקעקע את מה שנבנה כאן בעמל כה רב ובדמים מרובים מאז 1948
נסים ישעיהו
קליפת עמלק להבדיל זו גאווה בלי גבולות, זה לדרוך על הזולת כדי להעלות את עצמי, ולמרבה הצער זה מה שראינו במערכת הבחירות האחרונה וממשיכים לראות גם אחריה
יובל לובנשטיין
יש לשים בצד כל מיני פרדיגמות ולראות איך מטפלים "בדברים השוליים, המובנים מאליהם" של בריאות, ייעוץ לנפגעי חרדה בעוטף, נכים, זקנים וניצולי שואה
עו"ד ד"ר שלומי קטלן
רשות המיסים בוחנת מספר אפשרויות לשינוי הגדרת "תא משפחתי" לצורך מיסוי הנדל"ן, אך כולן מעוררות בעיות עקרוניות ואף חוקתיות
עו"ד צבי שוב, עו"ד אביבית דוד
האם שיקולי כדאיות של היזם צריכים לבוא בחשבון בעת קבלת החלטות תכנוניות בפינוי-בינוי? השאלה שנויה במחלוקת בין רשויות שלטוניות שונות ומשפיעה במישרין על ביצועם של פרויקטים אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il