פניתי ל
משרד התחבורה בשאילתה הבאה וביקשתי תגובתם וזה נוסח שאלתי-פנייתי.
1. מדוע כל חמש הקופות במסוף "האוניברסיטה" בתל אביב, על-אף שדרכו עוברים מדי יום אלפי נוסעים ומשמש תחנת מעבר מרכזית בין הנוסעים המגיעים או יוצאים בשערי תחנת הרכבת האוניברסיטה, סגורות מזה שנים.
2 מדוע לא פתוחה ולו עמדת מודיעין אחת שתשולב עם קופת כרטיסים כדי להקל על ציבור הנוסעים. האם אין כאן רצון לחסוך על גב ציבור נוסעי האוטובוסים הנמנה עם החלשים בחברה הישראלית, קשישים, מעוטי הכנסה וצעירים וקל לזלזל בהם ולחסוך עליהם? על פניו מזכיר העניין את סגירת סניפי הבנק ויש כאן אותו עיקרון. האמנם?
3. מדובר במסוף חדש יחסית. למה הקימו 5 עמדות שירות לציבור מכספינו - כסף ציבורי, אם כולן סגורות מזה שנים ולתמיד? יש כאן חלמאות בשילוב ביזבוז כספי ציבור. אבקש תגובתכם.
במשרד התחבורה נאמר לי בעניין סגירת הקופות במסוף "רכבת האוניברסיטה" כי עלי לפנות ל
חברת נתיבי אילון האחראית על המקום וכך עשיתי. פניתי ב-19 במאי 2019 שוב ושוב לפניות ציבור וגם לדוברות של חברת נתיבי איילון. שוחחתי עם אנשים בדוברות שהבטיחו תשובה. אולם לבסוף לא נעניתי ולא חזרו אלי.
ביולי 2019 פניתי שוב לדוברות נתיבי אילון אולם גם הפעם לא נעניתי. ברשותי העתקי "אמיילים" ואני יכול להוכיח את פניותיי לדוברות ולפניות הציבור נתיבי איילון ומועדן.
חברת נתיבי איילון מעסיקה מספר אנשים בדוברות. אולי כדאי לקצץ בכמה מישרות בדוברות ובכסף שיחסך לפתוח לפחות אחת מחמש הקופות שהוקמו במסוף "רכבת האוניברסיטה" אך סגורות שוממות מזה שנים כדי ל"חסוך ולהתייעל" על חשבון הנוסעים.