X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
המזונות הכתומים והאדומים ברובם מחממים, מזינים את הגוף ומשפרים את מערכת החיסון הפלפלים עשירים בלחות ומהווים חומרי ההזנה הטובים ביותר לגוף
▪  ▪  ▪
אבוקדו. מקור לשמנים בלתי רוויים [צילום: אורי לנץ/פלאש 90]

בתקופה זו בה משתולל וירוס הקורונה בחוץ ומזג-האוויר קריר גם כן. נוכל לדאוג לתזונה נכונה שתעזור לבריאות הגוף והנפש ותשמור על מערכת חיסונית חזקה.
מה ניתן לעשות, מה לאכול ולשתות על-מנת לצמצם למינימום את הנזקים:
גזר
המזונות הכתומים והאדומים ברובם מחממים, מזינים את הגוף ומשפרים את מערכת החיסון. הם גם טעימים וניתן להכין מהם מגוון רחב של מאכלים ומרקים. הגזר עשיר מאוד בלחות ומכיל כמות נכבדת של בטא קרוטן, יותר מכל ירק אחר. הגזר מהווה מקור לאשלגן, מינרל התורם להפחתת הסיכון ליתר לחץ דם ולחוזק העצם. בנוסף, מכיל ויטמינים מקבוצה B, החיוניים להפקת האנרגיה בגוף.
פלפל אדום
הפלפלים עשירים בלחות ומהווים חומרי ההזנה הטובים ביותר לגוף. פלפל אדום הוא המקור הטוב והזמין ביותר לויטמין C מבין כל הירקות והפירות. בנוסף, הפלפל מהווה גם מקור משמעותי לבטא-קרוטן, המשמש כחומר מוצא לויטמין A, החיוני לשמירה על תפקוד מערכת החיסון. הוסף פלפלים אדומים לסלטים שלך, ניתן לאפות אותם בתנור במעט שמן זית או לצלות על הגז, משדרג כל סנדוויץ'.
תפוז
התפוז זה הפרי הכי ישראלי בחורף. התפוז עשיר מאוד בוויטמין C ומסוגל להוריד היתכנות של סוגי סרטן שונים. לפרי הטרי יש ערך תזונתי רב ומהווה מקור לחומצות אורגניות. מדובר בפרי טעים ומזין גם יחד. עדיף לאכול את הפרי בשלמותו. אם החלטתם לצרוך אותו בגרסה הסחוטה שלו, חשוב לשתות את המיץ סמוך ככל הניתן לסחיטה עצמה, מאחר שויטמין C נהרס באור ובחום.
אבוקדו
האבוקדו הוא פרי המשמש מקור לשמנים בלתי רוויים, המסייעים לגוף במלחמתו בשומן הרע הרווי. האבוקדו מכיל ויטמין E, נוגד חמצון רב עוצמה שמגן על תאי הגוף בכלל ועל רקמות העור בפרט, עשיר באשלגן ודל בנתרן, יש בו ברזל, מגנזיום וסידן. ניתן לשדרג כל סלט עם חתיכות אבוקדו או ליצור סלט אבוקדו מזין.
קינמון
הקינמון מוכר בשל סגולותיו הרבות. מומלץ לנצל את הקינמון לטיפול בהתקררות, שיעול, בחילות, הפרעות עיכול, דיכאון ועוד. כדי לחזק את המערכת החיסונית, להפחית את נזקי ההשמנה הביטנית, לאזן את רמת הסוכר שהופיע כתוצאה מהשמנה ולהפחית את הסיכון למחלות לב ולמחלות ממאירות הקינמון מסייע לתהליך העיכול, גורם להגברת התיאבון ומחזק את הקיבה, הוסיפו לאוכל במשך היום בין כפית לשלוש כפיות קינמון. קינמון משתלב נהדר במשקאות חמים, כגון סיידר חם, יין חם, תה, קפה הפוך, ועוד.
אגוזי מלך
חופן אגוזים מכיל כמות כמעט כפולה של נוגדי חמצון מאשר בכל סוג אגוזים אחר, והם מכילים אף כמות גדולה של חלבון, ויטמינים ומינרלים וסיבים תזונתיים - ואין בהם גלוטן או לקטוז. תוספת של אגוזי מלך לתפריט היומי, תעניק לגופכם נוגדי חמצון יעילים, ותתרום לתחושת שובע. אגוזי המלך מספקים לגוף נוגדי חמצון רבים ואיכותיים יותר מכל סוג אגוז אחר, והם בעלי יתרונות בריאותיים רבים.
תה ירוק
תה חם הינו המקשה הפופולרי ביותר במהלך חודשי החורף הקרירים. תה באופן כללי הוא אחד המשקאות הנצרכים ביותר בעולם. התה הירוק תפס תאוצה בשנים האחרונות ונחשב למשקה בריאות המסוגל למנוע מגוון רחב של מחלות. מחקרים מהעשור האחרון מראים כי התה הירוק יכול לשפר זרימת הדם בגוף.

תאריך:  10/03/2020   |   עודכן:  10/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזונות ומשקאות לשמירה על מערכת חיסונית בתקופה זו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פרקליט המדינה היוצא שי ניצן, ומ"מ פרקליט המדינה דן אלדד, נמנעו מזימון ליברמן לחקירה, למרות עדויות המצביעות על חשדות חמורים נגדו    חלק מהם: ניסיון להוציא מידע במרמה ובתחבולה מיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על החקירה בפרשת ישראל ביתנו    חשד לקבלת הדלפות מחקירת המשטרה    חשד שעלה בפרשת נתיבי ישראל לפיו יועדו לו כשוחד חצי מיליון ש"ח
יעל דרור
חייבים לקחת בחשבון שהשהייה בבידוד מחייבת צמצום הפעילות היומיומית, מונעת כל עיסוק ספורטיבי מחוץ לבית ואף משנה את סגנון האכילה שלנו
פרופ' דוד נבון
שני עקרונות יסוד הוריש אהרן ברק לבאים אחריו: לבית המשפט העליון יש תפקיד במהפכה החוקתית והכל שפיט. אלא שבדיקה מעמיקה יותר של החקיקה, ההיסטוריה שלה ובעיקר של ההיגיון שמאחורי טענות אלו, מוביל למסקנה שאין בהן ממש
מיקי אהרונסון
סעודיה מבקשת מרוסיה לקצץ את תפוקת הנפט, כדי למנוע את ירידת מחירו בשל צמצום הצריכה בסין - עוד השפעה משמעותית של מגיפת הקורונה. הסוגיה סבוכה ואינה קשורה רק לאינטרסים כלכליים
יואב יצחק
גודובסקי, יד ימינו של ליברמן, דרש ממתן דהן (איילים) להחזיר שני מיליון ש"ח לחשבון אחר של ישראל ביתנו, "בדלת האחורית" (מתוך חמישה מיליון שהועברו אליהם מכספים קואליציוניים); וכשהלין על-כך, השיב גודובסקי: "ככה זה - לשביעות רצונו של הבוס"    פאינה קירשנבאום עומתה עם דברים אלה, ונשאלה: מי הבוס?; על-כך השיבה: "כנראה ליברמן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il