X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תכניס אותם לבידוד [צילום: פלאש 90]
אדוני הנשיא, זו השעה שלך
ישראל מעולם לא התמודדה עם שילוב של מגיפה, מיתון וממשל משותק. הפוליטיקאים הפכו אפילו את המאבק בקורונה לנושא מפלגתי, וממשיכים להתקוטט במקום להציל את המדינה. אתה חייב להתערב, אדוני הנשיא

לכבוד
מר ראובן ריבלין
נשיא המדינה
ירושלים
אדוני הנשיא,
גם בלא נתונים מדעיים, דומני שאתה האדם האהוד ביותר בישראל וכנראה הנשיא האהוב ביותר מאז יצחק בן-צבי. כמצוות חכמינו, נמנה בפניך רק מקצת שבחיך: יושר ויושרה, ענווה וממלכתיות, עממיות והדר. זו השעה, אדוני הנשיא, בה העם בישראל מחכה לקולך, ועוד יותר מזה - למנהיגותך.
כמי שיושב בתוך עמו, אתה יודע בדיוק באיזה מצב חסר תקדים אנו מצויים. עברנו איומים ביטחוניים וסכנות כלכליות, עברנו מגיפות ופילוגים. אבל מעולם לא היה עלינו להתמודד בעת ובעונה אחת עם מחלה שאיש אינו יודע בוודאות להיכן היא מובילה, עם משבר כלכלי שכולם יודעים בוודאות שהוא ניצב בפתחנו, עם פילוג פוליטי ושסע חברתי שמותירים אותנו ללא ממשלה יציבה וללא כנסת מתפקדת, ועם אויבים העלולים לפנות נגדנו כדי להסיט את תשומת הלב ממחדליהם בתחום הקורונה.
הקורונה היא מכת שמים, גם אם השלכותיה מוכתבות במידה רבה בידי בשר ודם. השיתוק הפוליטי הוא כל-כולו תוצאה של מעשים ומחדלים מצד בני אדם, אשר אינם מצליחים להתעלות לגודל השעה או לרדת לעומקו של המשבר. במילים פשוטות, אדוני הנשיא, הפוליטיקאים שלנו - מכל קצוות הקשת - בוגדים בנו. הם עסוקים בעצמם במקום בבוחריהם. הם שקועים בחשבונות אישיים במקום בטובת הכלל. והם גוררים את כולנו אחריהם, עד כדי כך שאפילו המאבק נגד המגיפה הופך להיות לזירת ניגוח פוליטית, תקשורתית וציבורית.
יש אדם אחד שנמצא מעל העסקטנים הללו. זה אתה, אדוני הנשיא. לא רק בשל הגדרת תפקידך ורום מעמדך, אלא גם ואולי בעיקר בשל עברך, תכונותיך ואופייך. כשאתה תדבר, כולנו נקשיב לך. אתה יכול להציל חיי אדם, פשוטו כמשמעו. ואתה יכול להציל את המשק והמשטר, שוב פשוטו כמשמעו.
זו השעה למעשה שהוא כנראה חסר תקדים בתולדות המדינה: נאום לאומה של הנשיא, לא לרגל חג אלא בזמן משבר. אם יורשה לי, אדוני הנשיא, דומני שראשי הפרקים לנאומך צריכים לכלול את שני הנושאים הכרוכים זה בזה - הקורונה והרכבת הממשלה.
דבר איתנו בפשטות על המחלה וסכנותיה, שאינן יודעות גבולות של שכונות, מגזרים ואמונות. על החובה להישמע להוראות מקבלי ההחלטות, בלי שום קשר להשתייכותם המפלגתית. על האחדות והאחריות שתמיד אפיינו אותנו בשעות מבחן. על נסיונה ארוך השנים של משפחת ריבלין בכל חזיתות המדינה והחברה. על הביטחון בכך שהעם שידע להתגבר על מי שקמו עליו כאשר בידיהם כלי משחית, יידע לנצח גם את הנגיף המרושע הזה.
דבר אל הפוליטיקאים בנחרצות על חובתם האחת והיחידה: כלפי כל תושבי ישראל. קרא לבנימין נתניהו ובני גנץ, הכנס אותם לחדר במשכן הנשיא והודע להם שהם יכולים לצאת ממנו רק לשירותים, לשינה ולטיפול בקורונה. הזמן שני נציגים מכל מפלגה, תן להם חדרים נוספים והודע להם שהם בבידוד מוחלט עד שיהיה הסכם.
הצע להם שני מתווים. האחד: ממשלת חרום בראשות נתניהו עד שארגון הבריאות העולמי יודיע שהמגיפה נסתיימה, ממשלה שהתמיכה בה בכנסת (גם אם לא בהכרח החברות בה) תהיה הרחבה ביותר האפשרית, ואשר תעסוק בשלושה נושאים - הקורונה, התקציב ואיומים ביטחוניים מיידיים. השני: ממשלת אחדות כאשר נתניהו ראשון (כי במשבר כזה לא מחליפים את ראש הממשלה). והכי חשוב: תבהיר להם, שאם לא יהיה הסכם בתוך 72 שעות - אתה תטיל בעוד שלושה שבועות את הרכבת הממשלה על חבר כנסת אחר, לא נתניהו ולא גנץ. ואת כל זה תמסור לאומה כולה.
אדוני הנשיא, בעוד 16 חודשים תסיים שירות מפואר של עשרות שנים בשליחותם של עם ישראל ומדינת ישראל. מכל השנים הללו, זו יכולה להיות שעתך הנאה ביותר. כפי שנהגת לומר לאלוף-משנה דוד רוקני בסיום טכס המשואות: העם בישראל מודה לך. ואין תודה גדולה מזו.

תאריך:  23/03/2020   |   עודכן:  23/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדוני הנשיא, זו השעה שלך
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
עורך דין ריבלין נבחר על ידי כמ
ישע .  |  23/03/20 08:35
2
מה משותף לנשיא ולגנץ
אבי כהן  |  23/03/20 08:51
3
הנשיא שבני עמו בחרו הטרור
הצחקתנו  |  23/03/20 09:06
4
נביא ציטוט מדבריו של יושב ראש
בני בנקר  |  23/03/20 09:27
5
תקשורת ש מונעת פרסום דיעה.
ישע .  |  23/03/20 09:52
6
יש מתווה שלישי ומתווה רביעי
אודי173  |  23/03/20 10:22
7
די, איתמר לוין, נמאסת עלינו עם
די  |  23/03/20 10:47
 
- יישר כוח,כל מילה בסלע. מעניין
בני בנקר  |  23/03/20 11:39
8
אדוני המחבר....
שמחה חן  |  23/03/20 11:05
9
בני עמי בחרו בטרור
כנניהו המיסר  |  23/03/20 15:20
 
- אבל ריבלין צודק והראיה: גנץ
בני בנקר  |  23/03/20 20:51
10
ראובן רבלין אהוב ע"י המיעוט
בן נאמן  |  23/03/20 16:56
11
" האדם האהוד ביותר בישראל..."
א.ל. רמת-גן  |  23/03/20 18:33
 
- פשוט תמוה איך הכתב הראשי של
השתאות  |  23/03/20 20:10
12
קורונה לפיד וליברמן
מייק  |  23/03/20 21:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איתמר לוין
מנדלבליט: בשל דרישת 61 ח"כים, יש לדון בנושא כבר מחר    ינון: יש להמתין עוד מספר ימים בשל המו"מ להקמת ממשלת אחדות    הכרעת בג"ץ צפויה בזמן הקרוב
מאיר אינדור
בכל שעה מתייצב עיתונאי או "לשעבר", כדי לגנות את המשטרה    פתאום שלטון החוק כבר לא חשוב
אליהו קאופמן
שנותיה הפוליטיות של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס היו מהיותר סוערות שידעו ח"כים אחרים    במסעותיה ה"רעיוניים" היא עברה משמאל לימין וחוזר חלילה ללא שום קושי והכול תחת המסווה ה"חברתי"    זוהי מילת הקוד להסתרת העמדה המדינית, כשהאחרונה עלולה להפריע אלקטוראלית
בצלאל לביא
הרעיון לראות בממשלת אחדות את המוצא מהבוץ הטובעני של אי-הכרעה ברורה בבחירות היא גם בריחה מאחריות לתוצאות וגם התעלמות מהמציאות הקשה בה מצויה המדינה
יוסי דר
כחול לבן פועלת עתה, בשם הדמוקרטיה כמובן, להפעיל את הכנסת ולשלוט בה ובוועדותיה החשובות, וכך - יהיה ביכולתה לשתק את הממשלה או להכתיב לה מהלכים וקווי פעולה כראות עיניה של כחול לבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il