X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ערוותם של כחול לבן נחשפה ישראל בדרך למשבר כלכלי חמור שישנה את כללי המשחק בעתיד סוף עידן ישראל הראשונה בפתח
▪  ▪  ▪
יזבק. לא מתוך שנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

זכות הציבור לדעת מה קיבלה המשותפת תמורת תמיכתם בבני גנץ. מהו בדיוק האתנן שבזכותו אפילו היבא יזבק מוכנה לעשות יד אחת עם הציונים הכובשים בכחול לבן. אני בכלל לא מופתע שצמרת המפלגה שבראשה עומד גנץ הסכימה ליהנות מתמיכת המשותפת ואף מוכנה להקים ממשלת מיעוט בתמיכתה. השמוצניק יעלון ושלח "הגאון" יעשו כל שיידרש על-מנת לראות את נתניהו מסיים את תפקידו כראש ממשלת ישראל, או ליתר דיוק ראש ממשלת ישראל השנייה. מי שמאמין שטיבי ויזבק בחרו לתמוך בגנץ רק משנאתם היוקדת לנתניהו טועה טעות חמורה. הם קיבלו הבטחות מרחיקות לכת למקרה שתוקם ממשלת מיעוט, שמטרתה העיקרית לשים קץ לעידן נתניהו. זה לא סוד שיזבק וחבריה סולדים אפילו מניחוחות עדינים של ציונות, מתכחשים לסמלי המדינה ואפילו פטריוטיות היא מילה גסה עבורם.
טיבי לא היסס לרגע בזמן שהוא סימן באצבעותיו המטונפות את סימן הניצחון אל מול המשפחות השכולות וכולנו מכירים את נאומי השטנה וההצהרות האנטי ישראליות הגובלות בהסתה ואנטישמיות של חלק מחברי המשותפת. גם אם זה לא נראה קרוב, הציבור יבוא חשבון עם יעלון, לפיד, גנץ ואשכנזי, עם כולם ביחד וכל אחד לחוד. ארבעתם התבזו וחצו קו שאסור היה אפילו להתקרב אליו והם ישלמו מחיר פוליטי כבד. את העובדה שהם נחשבים להיסטוריה פוליטית מהלכת גם הם כבר מבינים, ולכן הם בגדר חיה פצועה שתחצה עוד קווים אדומים לפני שהם ייעלמו לצמיתות מהמפה הפוליטית.
מבחינתם זה להיות או לחדול. כשטיבי וליברמן הם האחראים המרכזיים להווייתם ושרידותם, הם היו צריכים לחשב מספר מהלכים קדימה ולהבין שהם הפקידו את גורלם בידי אלו שמשאירים להם רק אפשרות אומללה אחת: לחדול או לחדול. גם בימים טרופים אלו צריך לפקוח עיניים ולראות איך ישראל הראשונה מוכנה להקריב על מזבח הטהרנות, ותאוות השלטון כל ערך מקודש שנחשב בעיני ישראל השנייה. הם שיקרו, הם ישקרו, אבל זה בטל בשישים לעומת חבירתם למשותפת האנטי-ישראלית שחלק מחבריה הם נאו-אנטישמים בתחפושת פלשתינית אידאולוגית. תמיכתה של המשותפת בכחול לבן כורתת את העץ הציוני-ישראלי תחתיו אנחנו יושבים ומשאירה את כולנו חשופים לשמש המסרטנת וההרסנית הנקראת "מדינת כל אזרחיה".
מוקדי הכוח
לא משנה איך המערכה הזו תסתיים, גנץ הארכי-מבולבל חתם במו ידיו על הסכם זיכרון דברים שמטרתו לשים קץ למדינת ישראל היהודית ואנחנו בהחלט נזכור לו את זה. נציגי הציבור הערבי בכנסת עוד לא למדו להכיר לעומק את ישראל הראשונה והם נהנים כרגע מתחושת שכרון כוח והכשר מבית היוצר של בוגי יעלון ולפיד. למשותפת יש כרגע רק הבטחות חסרות ערך, ישתמשו בהם ויזרקו אותם. אין לישראל הראשונה שום עניין לשלב או להשתלב ולחיות איתם יחד ובזכות הבטחות השווא היא רק תעמיק איתם את הקרע הקיים. ישראל הראשונה היא אליטיסטית ומנותקת, היא מתה על ערביי מחמד ברדיוס של 30 קילומטר לפחות, או בבתי החולים והמרקחת.
ישראל הראשונה מוכנה לפוצץ את גשרי האחדות והרעות שעוד נותרו בינה לבין השנייה והיא משתמשת בישראל השלישית (הערבית) על-מנת למחוק את נתניהו ומצביעיו לאלתר. לכלוא את נתניהו זה רחוק מידי וכמעט בלתי אפשרי, לשכנע את השנייה להצביע עבורם זה בכלל לא אפשרי. לכן האופציה היחידה שנותרה להם היא החלפות. הם יחליפו את ישראל השנייה שהפכה לדעתנית, לחכמה, למגובשת ולמאיימת עבורם בישראל הערבית, שבאופן מפתיע נציגיה עדיין לא הבינו עם מי הם מתעסקים. ישראל האליטיסטית נמצאת בכל מוקדי הכוח בישראל, הם אלו ששחטו את קופת המדינה מיום היווסדה, החל מאדמות הקיבוצים ועד למשרות כוח ושררה במגזר הציבורי המדושן והחזירי.
ישראל השנייה העצמאית, היזמית והעממית תמיד פעלה תחת נטל גזרות ומיסים כבדים מבלי להתבכיין, היא שילמה את חשבונות המדינה ומוסדותיה בקושי רב ונאנקה תחת מוסר התשלומים התובעני. ימי הקורונה מבשרים סוף עידן בישראל ובעולם. ישראל השנייה תקום מהמשבר ותפעל בנחישות על-מנת לשקם, לבנות ולהבנות. היא תתבע את זכויותיה הדמוקרטיות ותאבק למענם. עידן ישראל הראשונה והבולשביקית מתקרב אל קיצו. שמנת, קרם, משכורות המגזר הציבורי המנופחות ופנסיה תקציבית יורדות מלקסיקון המונחים הכלכלי. גם חלק גדול מערביי ישראל יתפקחו ביום שאחרי ויבינו שהם חייבים ייצוג ערבי אחר והולם בכנסת ישראל, ואז הם יהוו חלק חשוב ודומיננטי מהשלטון. אם לא נמות, ייתכן שהקורונה זה הדבר הכי טוב שקרה לנו!

תאריך:  26/03/2020   |   עודכן:  26/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משבר הקורונה טוב לישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות
ערב  |  26/03/20 13:41
2
תבורך ,אפללו
שמחה חן  |  26/03/20 13:57
3
אנחנו לימדנו אותם שהכל מותר
אקטואלי  |  26/03/20 23:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
דן מרגלית
אם הליכוד יפר החלטת בג"ץ עלינו לשים טלאי צהוב על החולצה ולצפצף על העוצר הבלתי חוקי ולהלך ברחובות עד שקלגסי הפשיזם יעצרו אותנו
ד"ר איתן לסרי
"ח"כ היבא יזבק - יו"ר הוועדה העוסקת בזכויות נפגעי טרור, משפחות שכולות ובין היתר תיקוני חקיקה בעניין משפחות מחבלים ערבים ישראלים, דחתה דיון שביקשו לקיים בדחיפות נציגי משפחות ארגון נפגעי הטרור אלמגור למועד לא ידוע"    כך כנראה תתנוסס לה כותרת באחד מעיתוני הבוקר בעוד מספר חודשים    האם כששלושה גנרלים "יכו על חטא" ויודו בטעותם הקשה יהיה זה מאוחר מדי?
דן מרגלית
אני בן הדור שמאמין כי הדוגמה האישית והקולקטיבית יעברו מדור-דור וישמשו טובים ורעים על-פי העניין    ההחרמה היום היא היתר לתוהו ובוהו
דן מרגלית
כחול-לבן ממש מגושמים    במשפט הפתיחה למשא-ומתן היו צריכים לומר כי מי שסגר באישון לילה בית משפט אינו יכול להיות שר המשפטים ולו רק מסיבות חינוכיות
ד"ר מיכאל מירו
בג"ץ משתמש בעוצמה שלו כדי למנוע מהלכים שאינם תואמים את רוח החקיקה והפסיקה שעל פיהם פועלת הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il