X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בניגוד למה שמצביעי הליכוד הקיצונים חושבים, הם לא השמש הפוליטית הם בטוחים כי כל מה שמאחד, או למעשה איחד, את הצד השני, הוא השנאה כלפיהם, אך לא מוכנים לראות כי המצב הוא בדיוק הפוך ולא משנה כמה יתבכיינו כאילו יש פה דיפ סטייט - המציאות היא שהם השולטים והם האליטה
▪  ▪  ▪
נתניהו, המלך והמשיח [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מצביעי הליכוד, וכמובן שאיני מתכוון לכולם, אלא אך ורק לקיצונים שבהם, בטוחים כי רק הם אידאולוגים, ואינם יכולים לעלות על דעתם כי הצד השני יכול להיות אידאולוגי לא פחות. בשל כך הם בטוחים כי הצד השני מאוחד, או בעצם היה מאוחד, אך ורק סביבם, או יותר נכון נגדם, ושהם תמיד במרכז וכי כל השאר מתנהלים לפי מה שהם או נגד מה שהם. אך למעשה, עצם החבירה של בני גנץ לבנימין נתניהו מוכיחה שהעיקרון רק לא ביבי אינו נכון לגביו; ואי הכניסה של יאיר לפיד ומשה יעלון לממשלת האחדות יכולה תיאורטית להגיע מאידאולוגיה, לא משנה עד כמה אווילית היא, ולאו-דווקא משנאת נתניהו.
מצביעי הליכוד החושבים כי העיקרון רק לא ביבי הוא המנחה את כל מי שלא מסכים איתם הם מתנשאים, זחוחים, שקועים בעצמם ובטוחים כי כל השאר סובבים אותם. הם לא מסוגלים לקלוט את מה שקורה לידם כיוון שהם חושבים שהם השמש של האחר. מבחינתם, כל השאר באים מפוזיציה של רק לא ביבי, והם לא יכולים לעלות על דעתם כי גם למי ששונה מהם יכולה להיות דעה עצמאית אשר לא קשורה אליהם. ההתנשאות הזאת, שיגעון הגדלות הזה, הניתוק המוחלט מהמציאות... זו פשוט יהירות לשמה וגאווה עד אינסוף.
הליכודניקים הם השולטים, הם הקובעים, דברם הוא אשר ייאמר. ועדיין, למרות שהם נמצאים בשלטון עשרים שנים רצופות - 25 אם לא סופרים את הכהונה הקצרצרה של אהוד ברק - חלקם מתבכיינים בילדותיות כאילו יש איזושהי אליטה ומסרבים לראות נכוחה את המציאות; ובמציאות - הם השלטון, הם האליטה. בנוסף, חלק מהם מתבכיינים וטוענים כי מערכת המשפט היא היא השולטת ולא הם, במה שמעיד כי הם מנותקים מהמציאות. לנתניהו יש 13 שנים בארסנל שלו כראש ממשלה - 13 שנים, מתוכם עשר רצופות, בהם היה יכול לעשות מה שהוא רוצה עם אותה מערכת אשר נגדה הוא מסית יום וליל. אך הוא מתעקש להציג את המציאות כאילו הוא לא השולט, כאילו יש אחרים השולטים במקומו. הוא עושה זאת בגלל שזה מספק לו תירוץ לכישלונותיו ותשובה לשאלה מדוע, למרות שהשלטון נמצא בידיו, אין הוא פותר את בעיות המדינה, ולא רק זאת, אלא אף הורס אותה. והוא מצליח להלעיט את אותם בוחרים עם הפרופוגנדה השקרית והבזויה הזאת. כאמור, התבכיינות.
נכון, המציאות אכזרית עבור חלק מבוחריו, אך אין להם על מה להתלונן - הם השלטון, קולם הפוליטי הוא שנשמע על פני אחרים; הם בחרו בראש ממשלה אשר מתעמר בהם ומחסל עבורם כל תקווה כלכלית-חינוכית-בריאותית-ביטחונית.
הגיע הזמן לממשלת אחדות
הקלטות נתן אשל גילו לנו אדם גזען וחשוך, אך הוא צדק בדבר אחד: המחנה הקיצוני של נתניהו, ללא קשר לעדה או מוצא, מאוחד סביב שנאת האחר; שנאת הצד השני. חלק ניכר מהאידיאולוגיה שלהם היא פשוט להיות נגד האידאולוגיה ההפוכה להם בכלל, ונגד ההוויה של האחר בפרט. ואחר כך הם עוד טוענים כי הצד השני מאוחד בשנאה כלפיהם וכלפי נבחר הציבור שלהם אשר המליכו למלך ולמשיח. הרי אותם מצביעים הולכים אחריו בצורה עיוורת ומדקלמים את סיסמאותיו המלאות בהסתה ושיסוי בכל זמן שניתן. קל להם להגיד על האחר שהוא מאוחד בשנאה, כי קשה להם להבין זאת על עצמם. ההתנשאות האליטיסטית הבכיינית שלהם לא מאפשר להם לראות זאת. הם מעל כולם ומנותקים.
לצד השני יש גם יש אידאולוגיה. למשל: בני גנץ דיבר רבות, בשלוש מערכות הבחירות שבהן התמודד, על מערכת הבריאות. עכשיו, עם משבר הקורונה, אנו רואים עד כמה חשוב זה היה. נכון, אי-אפשר היה להתכונן למה שקורה כרגע, כנראה שאף מדינה אחרת לא הייתה יכולה; ונכון, אין ספק כי נתניהו, שאני נמנה עם מתנגדיו הגדולים ביותר, מטפל בנושא באחריות, במנהיגות ובצורה הטובה ביותר, אך אין להתעלם מכך שהגענו למשבר העולמי הזה עם מערכת בריאות אשר קורסת ומפגרת מאחור.
אנו נמצאים במצב חירום והגיע הזמן לממשלת אחדות. ונכון שאני תמיד אמרתי כי לגנץ אסור לשבת עם נתניהו בממשלה, בטח ובטח שלא מתחתיו, כיום, בצל הקורונה, דברים משתנים; נתניהו מטפל במשבר בצורה נפלאה - אפילו אני יכול להודות בכך - ובכלל, צריך את הניסיון שלו, את הקשרים שלו בעולם. הדבר הבעייתי היחידי בהתנהלות שלו כרגע היא שהוא מנצל את המשבר לצרכיו המשפטיים על חשבון הדמוקרטיה, אך את זה ניתן לחסום על-ידי כניסה לממשלת אחדות. אחרי המשבר יהיה זמן לפרק את החבילה ולהחזיר את האיסור שלא לשבת עימו יחד באותה ממשלה. עד אז, הגיע הזמן לשלב ידיים.
אם נתניהו יהיה ראשון ברוטציה, אני בעד להעביר חוק האוסר על ח"כ השקוע בפלילים לקבל את המנדט מהנשיא, ולבטל אותו בסוף הכהונה של גנץ בראשות הממשלה, על-מנת לוודא שנתניהו יעביר לו המושכות ו/או לא יילך לבחירות מייד עם כניסתו של גנץ לבלפור.

תאריך:  30/03/2020   |   עודכן:  30/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיצוני הליכודניקים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
השם ירחם..
אמנון111  |  30/03/20 13:30
2
השמאל הנאור
י.א  |  30/03/20 13:47
3
אילו שטויות ואילו שקרים
gngs  |  30/03/20 16:20
4
שתי תגובות באחת
עובד 1  |  30/03/20 22:40
5
טל בן-יעקב לא מודע לעובדה
בן נאמן  |  1/04/20 05:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עו"ד יוסי דר
האם ראוי הדבר, שהשופט הנדל ידון בעתירה שהליכוד צד לה - שעה שהליכוד מנהל הליכים כנגד אותו שופט עצמו? האם הצדק, ולפחות מראית פני הצדק, אמורים להשלים עם מצב עניינים שכזה?
דן מרגלית
יש לגנץ שני הישגים: הצבתו כשר הביטחון היא ידיעה טובה למדינת ישראל    גם הידיעה כי אבי ניסנקורן יחליף את שר המשפטים אמיר אוחנה, שנוטש עם קלון מקצועי-ציבורי-פוליטי
עמוס שנער
ערבים רבים רוצים להשתלב בהנהגת המדינה ולקדם את ענייניהם האישיים מבלי לפגוע ביהודים    תעמולת בחירות אפקטיבית תבוא רק לאחר עשייה אמיתית לאורך שנים ולא על-ידי סיסמאות חסרות כיסוי שיורים רגע לפני הבחירות, ולכן כדי להגיע לציבור הערבי צריך להתחיל לפעול כבר עכשיו תוך העברת המסר שרשימה עוינת לישראל לא תקדם עבורם דבר
עידן יוסף
עמיר פרץ עשוי להתמנות לשר הכלכלה, ואיציק שמולי יקבל תפקיד כלשהו במשרד הרווחה    ח"כ מרב מיכאלי תישאר באופוזיציה עם מרצ, אך לא תחבור אליה
מירב ארד
בקרב הציבור הכללי 44.3% תומכיםו בח"כ ניר ברקת כשר האוצר הבא, 19.3% - בסער ו-11.8% בישראל כ"ץ
רשימות נוספות
ח"כ תמנו-שטה תעבור למפלגת חוסן לישראל   /  מירב ארד
גנץ מעוניין בניסנקורן כשר בריאות  /  עידן יוסף
הסקר חזה: כחול לבן תתרסק  /  עידן יוסף
גנץ, סיפור ביניים  /  דן מרגלית
בואו נעשה סדר  /  יואב יצחק
נתניהו מנהיג על תנאי  /  קובי אפללו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il