X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חשבתי על זה שהמון תופעות שליליות התמעטו ואף פסקו בשל מעצר הבית שלנו יש פחות תאונות דרכים, אין בכלל גננות מתעללות, אין תורים בכל מקום, ואני בטוחה שגם אין כאלה שמתחככים באוטובוס
▪  ▪  ▪
אני גרמתי להתפרצות הקורונה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

על לוח המודעות המשפחתי (המקרר) פרסמה בתי את הדברים הבאים: אם יוטל עלי לסכם בפני האומה-הקטנה שלנו את מצבנו הקוסמולוגי - אומר לכם זאת:
א - אני גרמתי להתפרצות הקורונה! כל כך התפללתי לסדר מצומצם השנה, ובשמים הסכימו.
ב - לחלופין, אם זו לא אני, זה בטח ארגון הביטוח הלאומי-עולמי שהחליט לדלל את האוכלוסייה המבוגרת בעולם כדי לצמצם תשלומי פנסיה.
ג - דבר ראשון שאני עושה אחרי הקורונה - להיפרד מבן-זוגי לחיים... זה בכלל לא אישי, הוא דווקא בחור 10, אבל זו הדרך החוקית היחידה שמצאתי כדי להיפטר מהילדים פעמיים בשבוע וכל סופ"ש שני.
ד - ההמנון שלנו בבית כבר מזמן לא 'התקווה 'אלא - 'בבוקר יום א' הזברה קמה... לבשה את הפיג'מה...'.
ה - חשבתי על זה שהמון תופעות שליליות התמעטו ואף פסקו בשל מעצר הבית שלנו. יש פחות תאונות דרכים, אין בכלל גננות מתעללות, אין תורים בכל מקום, ואני בטוחה שגם אין כאלה שמתחככים באוטובוס.
ו - ביום שני 'חגגתי' יומולדת והמתנה שקבלתי מחברותיי הייתה שיחת טלפון זום. זה הזכיר לי את הכלל הידוע בחנוכה: אפשר לראות - אסור לגעת.
ז - בימים אלה אני הכי מקנאה בספיידר-מן. הוא אשכרה מסוגל לטפס על קירות ולחייך...
ח - אני ממשיכה לקבל הודעות על סיילים בפוקס, דלתא, שילב... כאילו שנותרו לי עוד רצונות.
ט - יש איזו סדרה על בחור גאון, אוטיסט, בשם 'המפץ הגדול' שאני צופה בה בנטפליקס. אני כל-כך מקנאה בו על חוסר הקשר שלו למציאות...
ו - היום בארוחת צהריים אבא שלי שאל מדוע אני שותה דייט-קולה, זה הרי זבל. אז עניתי שבעידן הקורונה זה מה שנותן לי סיפוק. הוא התעקש שסיפוק נגרם מזה שאני מצליחה להתגבר על הדחף לשתות דייט-קולה. אז עניתי לו שכרגע אני מתגברת על הדחף להרוג את הילדים שלי לפחות 4 פעמים ביום - שיוותר לי על הדייט.
יא - כשרק הגעתי לאילת, לפני 20 שנה, לא שמתי לב איך בתהליך הדרגתי נכחד האזור במוח שלי שמפענח 'ירוק' עד שהייתי עולה לצפון והאזור הזה היה מתעורר בכאב ובחילה. באילת יש חום וכחול - אין ירוק. אותו תהליך מתרחש עכשיו במוח שלי באזור שמפענח בני-אדם. במקרה פגשתי אתמול זוג חברים שטייל בתחום מאה המטרים שלו והגיע עד לגדר שלנו. התרגשתי כל כך לראות אותם - אבל האזור במוח החל לטשטש אותי בכאבים.
יב - באחד הימים ניהלנו שיחה שכמותה לא ניהלנו מעולם. היה ויכוח סוער ודעתני בשאלה, איזה יום היום? אבא שלי אמר, שלישי או רביעי. אני אמרתי רביעי, הילד שלי אמר חמישי. במשך שבע דקות התווכחנו בחירוף-נפש עד שהילד הלך להביא את הנייד. הסתכלנו בלוח השנה. לא היה ויכוח באשר לשעה. יש פה אפס קורבנות קורונה - ושישה קורבנות אי-שפיות.
יג- ראיתי פעם סרט על בחורה שמתעוררת כל יום באותו יום. זה סרט דוקומנטרי על חיי?
יד - רשתות השיווק ממשיכות בשלהן. ממשיכות לשדל אותי לקנות, לקנות, לקנות... קבלתי מיילים מדניאלה להבי שמעודדת אותי לרכוש רק היום, בהנחה מטאורית, סנדלים במחיר 520 שקל. באימא-שלך, דניאלה, לאן את רוצה שאלך בסנדלים? אולי תפנימו כבר - הפריט היחידי ההכרחי בימים טרופים אלה זו פיג'מה.

תאריך:  07/04/2020   |   עודכן:  07/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית הקליטו בבתיהם הפרטיים נעימות לחג הפסח    כך זה נשמע כשצירפו את כולם ביחד
אליהו קאופמן
הצעת הסיוע של ח"כ ווליד טאהא - איש "התנועה האיסלאמית הדרומית", ב"רשימה הערבית המשותפת", לעיר בני ברק, היא לא רק סממן הומניטרי חשוב אלא גם צעד פוליטי באפילת המחשכים שזורעים הימין והשמאל גם יחד לפיצול המכוון נגד שיתוף פעולה חרדי-ערבי
איציק וולף
הרשת תסגור בימים הקרובים תשעה מ-258 סניפיה: שער הצפון בקריית אתא, הטיילת באילת, ממילא בירושלים, ביג פשן בנצרת, קניון טבריה, ארנה נהריה, ישפרו באר שבע, קניון TLV וקניון אבנת בפתח תקוה    כוח האדם מנויד לטובת סניפים עמוסים יותר
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - להטיס, גזענים, איומים, התפייסות והצלחה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    בריאות שלמה וחג שמח וכשר    רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
גרשון הכהן
משבר הקורונה מעורר את הצורך לבירור מחודש של הנחות היסוד ביחס המדינה לחקלאות כנכס לאומי חיוני. מחד-גיסא, נוכח עצירת תנופת השוק הגלובלי מתכנסת כל מדינה לדאגה עצמית לסיפוק צרכיה. מאידך-גיסא, בריאות הציבור תלויה לא רק באיכות השירותים הרפואיים אלא אף באיכות המזון וקל יותר למדינה לפקח בעצמה על סטנדרטים נאותים כשתהליך ייצור המזון הוא מקומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il