012 חוזרת לפרסם את שירותי התקשורת הפנים ארצית בקידומת 072, ומעלה קמפיין בו היא מציעה למצטרפים לשירות את התעריפים האטרקטיביים ביותר וללא דמי אחזקה חודשיים. החברה ממשיכה את המהלך השיווקי אותו החלה החברה לפני מספר חודשים ומעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, המופיע בסרט כלוחם קונג-פו השובר חומת לבנים. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
כזכור, בג"צ קיבל למעשה את עמדת משרד התקשורת כמו גם את עמדת חברת 012 לפיה מתן היתר לקבוצת בזק לפעול בשוק הטלפוניה הפנים ארצית בטכנולוגית VOB לא יאפשר את התפתחותה של התחרות בשוק זה. משמעות הפסיקה היא ש-012 הינה השחקן היחידי המספק את השירות הקווי בטכנולוגית VOB .
יעקב נדבורני, סמנכ"ל 012 קווי זהב: "הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית, ואנו שמחים להמשיך בהובלת מהלך שמטרתו הצעת חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לצרכן לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן, אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, ייהנה משירותי הטלפון הפנים ארצי המתקדמים ביותר ומחסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה".
הסרט ממחיש את אטרקטיביות המחירים של 072 אשר באה לידי ביטוי במחירים הזולים ביותר לכל דקת שיחה ולעובדה שהצרכן אינו משלם כלל דמי אחזקה חודשיים קבועים בגין הקו. בנוסף כל השירותים כגון תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה ועוד מגוון רחב של שירותים ניתנים חינם.