X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת עיתוני העיר
▪  ▪  ▪

רשת עיתוני העיר, ערוץ הספורט וחברת 360, בבעלותם של דדי צוקר וחיים שריר, חברו יחד לטובת מיזם חדש בתחום המשחקים האינטראקטיביים באינטרנט, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח. בסוף השבוע הקרוב יעלה לאוויר אתר הליגה שלי ובו משחק כדורגל אינטראקטיבי להרכבת ליגת החלומות. אתר הליגה שלי ישולב בתוך אתר ספורט 5.
עם ההרשמה לאתר מקבל הגולש תקציב ראשוני, שבאמצעותו הוא יכול להרכיב לעצמו את קבוצת החלומות שלו, וזאת על ידי רכישה של שחקנים ידועים, המשחקים בליגת העל הישראלית. לכל שחקן בליגה ערך ראשוני, המשתנה על פי ביצועיו בזמן אמת. מערכת המשחק תעדכן את ערכו של כל שחקן מיד בסיום משחק הליגה, וכך יוכל כל שחקן לדעת את הערך העדכני של קבוצת החלומות שלו בכל זמן נתון.
השחקנים יתחרו ביניהם על ערכן של הקבוצות שהרכיבו וערכם של השחקנים, במטרה לצבור כמה שיותר נקודות ולהגדיל את ערכה של הקבוצה. בסיום כל חודש ובסיום הליגה, יוענקו פרסים יקרי ערך למשתתפים אשר צברו את מרב הנקודות מביצועיה של קבוצת החלומות שהרכיבו.
כל אחד ממקומוני רשת העיר יקדיש מדי שבוע עמוד במדור הספורט שלו לסיקור ההתקדמות של המשחק האינטראקטיבי, המהלכים המוצלחים ביותר של השחקנים ותוצאות הליגה. נתוני המשחק יפורסמו גם במסגרת ערוץ הספורט - באתר האינטרנט ובטלוויזיה - ישדר פרשן, מדי שבוע, הערכות, עצות, טיפים ופרשנות שישודרו לטובת שחקני המשחק בארץ.
לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "משחקי ספורט אינטראקטיביים הפכו כבר מזמן לסוג של 'דת' בה משקיעים מיליוני אנשים ברחבי העולם את מרצם ושעות הפנאי שלהם. בארה"ב רשומים למשחקים אלו כ-30 מיליון שחקנים והשוק מגלגל 3 מיליארד דולר בשנה. ליגות וירטואליות נוצרות כמעט מדי יום במקומות עבודה, בין חברים, בבסיסים ובחוגים חברתיים כאלה ואחרים".
"הצטרפנו למיזם הליגה שלי במטרה להמשיך את חיזוק הקשר שלנו, כרשת עיתונים מקומיים, עם קהל הקוראים שלנו, גם מחוץ לגבולות העיתון. אנו רואים במשחק האינטראקטיבי, מעבר לאפשרות של כל גולש להפוך ל'מנג'ר' מוביל של קבוצת כדורגל, גם את ההזדמנות ליצור זירה להתפתחות קשרי קהילה ושפה משותפת בין הגולשים, בהמשך למדיניות הרשת להמשיך ולתת מנוף למגוון פעילויות סינרגטיות לחיי הקהילה", הוסיף גולדשטיין.
לדברי ירון טלפז סמנכ"ל פיתוח עסקי בערוץ הספורט, "הכניסה שלנו למיזם הליגה שלי נובעת מהתפיסה האסטרטגית של אתר ספורט 5 הדוגלת בין השאר במתן מענה נרחב בתחום הספורט למאות אלפי הגולשים שלנו. אני בטוח שפרויקט זה יגביר את מעורבות הגולשים שלנו ויניע אותם לפעולה נרחבת יותר. אחרי הכל מדובר בהגשמת חלום של כל חובב כדורגל להיות מנג'ר בליגה הפופולארית ביותר בישראל".
השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי בעיתונים ובאינטרנט, בהיקף של כמיליון ש"ח.

תאריך:  17/09/2007   |   עודכן:  17/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il