בחודש נובמבר יקיים מפעל הפיס הגרלות ייחודיות בהקפן, במסגרתן יוגרלו 160 מכוניות יוקרתיות מסוג שברולט אוואו ביג משפחתיות בין 580,000 לקוחות מנוי פיס. ההגרלות יתקיימו אך ורק בין המנויים במתכונת MUST WIN ("זכייה מובטחת") - שמשמעותה, שההגרלות הן סגורות ושכל המכוניות יחולקו בטוח בין הזוכים.
דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק: "זוהי הגרלה חסרת תקדים בהיקפה שתאפשר לנו לפנק ולהעניק פרס יוקרתי למאות לקוחות. בסקרים שערכנו בקרב לקוחותינו מצאנו כי מרביתם מעדיפים יותר פרסים ליותר מנויים ובעתיד נמשיך ונצא בהגרלות נוספות בסגנון זה".
חלוקת המכוניות תלווה בקמפיין שיעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, בעיתונות ובדיוור ישיר בעלות של כ-3 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה החל מ-7.10.07 במשך 3 שבועות באמצעות חברת הפרסום גיתם ויוביל אותו הכלב לאקי, הכוכב בקמפיינים של מנוי הפיס בשנתיים האחרונות.
הקמפיין שיעלה תוך קריצה לקמפיינים העולים בימים אלה במסגרת מסע הבחירות בארה"ב, יציג את הכלב לאקי נואם ומכריז על חלוקת 160 המכוניות מול אלפי כלבי צעצוע.
לצורך הפקת הסרטון הועמדו כ-2,500 בובות כלבים על טריבונה מיוחדת ונדרש מתקן מיוחד שיוודא שאכן כולם מהנהים בראשם לחיוב בהתאמה לנאום הדובר.
מנוי פיס- ת"ז
מס' מנויים: 580,000
הכנסות לשנת 2006: 420 מיליון ש"ח
שנת הולדת המוצר: 1982
איך משחקים: בוחרים מספר מזל בן 6 ספרות , מספר המנוי שנבחר הופך למספר המזל האישי של הלקוח שמלווה אותו בכל ההגרלות. מספר המזל משתתף מדי חודש ב 5 הגרלות ייחודיות לחברי מנוי פיס בלבד. הפרסים הראשונים מוגרלים בשיטת ה"זכייה המובטחת" (MUST WIN), המשמעות היא שמידי שבוע חייבים להיות זוכים בפרסים אלו.
במה זוכים: פרס ראשון 1,500,000 ועוד שורה של פרסים כספיים, טיסות לחו"ל הטבות והנחות.
פרסי בונוס: מדי חודש מתקיימת הגרלת בונוס (ללא תשלום) בה זוכים 75 מנויים בחופשה זוגית לברצלונה.