X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו הבטיח להחיל ריבונות ולמעשה זה היה הנושא המרכזי בו עשה שימוש בבחירות בשנה האחרונה נתניהו הבטיח לפני למעלה משש מאות ימים לפנות את חאן אל אחמר ולבושתנו עומדת זו על תילה כעצם בגרוננו ממש נתניהו הבטיח לאישים רבים מספור תפקידים ספציפיים בממשלתו הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים
▪  ▪  ▪
נתניהו לא מקיים [צילום: כאן 11]

באחד מימי השבוע צפיתי בבנימין נתניהו כשהוא פורש בפני העם את פרטי ההסכם עם איחוד האמירויות. צדו את האוזן דברים אותם ציטט מתוך ספר אותו כתב לפני "רבע מאה" כדבריו. תמצית הדברים היא חזונו באותם ימים לפיו תמנה אוכלוסיית ישראל בין שמונה לעשרה מיליון תושבים או אז תהיה ישראל מעצמה כלכלית ומוקד משיכה למדינות רבות בעולם. ניתוח מבריק ומדויק יש לומר.
אלא שבעודנו מצטט מתוך אותו הספר לא יכול הייתי שלא להיזכר בדברים אחרים אותם כתב באותו הספר ממש ובראשם - איסור מוחלט על ניהול משא-ומתן עם הטרור הערבי הרצחני ועשיית הכל על-מנת למגר את הטרור בכוח הזרוע עד כדי היעלמו מעל פני האדמה.
ההמשך ידוע. לימים קרא נתניהו לארכי רוצח ערפאת יימח שמו וזכרו "שותפי". בהמשך מסר לרשות הטרור שליטה ברחבי ארצנו לרבות רוב שטחה של עיר האבות חברון. חידלון נורא נוסף היה בעסקת שליט הידועה לשמצה או אז שחרר אלף רוצחים בני רוצחים ואבות לרוצחים שכבר הספיקו בחלקם מאז שחרורם לרצוח יהודים נוספים. כיום הוא נוהג ביד רכה ורופסת מול רוצחי החמאס, מסרס בפועל את יכולת התגובה של חיילינו העומדים על משמר ארצנו ולמרבה הבושה והכלימה נכנע פעם אחר פעם לחמאס תוך שהוא מפקיר לנפשן את משפחות נעדרי צה"ל ומותירן להיאבק לבדן במר לבן כנגד התעלמות המדינה מחובה בסיסית עליה גדלנו וחונכנו כולנו, גם נתניהו.
ולמרות כל האמור, זוכה נתניהו לאמון רב מצד המחנה הלאומי ופעם אחר פעם מצביעים עבורו יהודים רבים המולכים שולל אחר הבטחותיו הריקות מתוכן. מצער ומאכזב הדבר אלא שנתניהו "הרוויח ביושר" (אם נכון להתבטא כך...) את התואר שקרן סדרתי ומי שמרבה מאוד להפר הבטחות. כך לגבי הבטחות ערב בחירות, כך לגבי הבטחות לאישים פוליטיים, כך לגבי התחייבויות לבצע מהלכים ועוד הרשימה ארוכה.
נתניהו הבטיח להחיל ריבונות ולמעשה זה היה הנושא המרכזי בו עשה שימוש (מניפולטיבי למהדרין) בבחירות בשנה האחרונה. נתניהו הבטיח לפני למעלה משש מאות ימים לפנות את חאן אל אחמר ולבושתנו עומדת זו על תילה כעצם בגרוננו ממש. נתניהו הבטיח לאישים רבים מספור תפקידים ספציפיים בממשלתו. הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים.
וכך אנו ניצבים מול מנהיג בעל כישרונות רבים אלא שאיש אינו מאמין לאף מילה היוצאת מפיו. אמרו בכנות, מישהו מאמין שנתניהו התכוון אפילו לרגע אחד לקיים את הסכם הרוטציה עם גנץ? ועוד שאלה למי שקורא שורות אלה - עם יד על הלב, הייתם קונים מנתניהו מכונית משומשת? אני לא!!
גם בימים אלה אנו שומעים על המשך הקפאת בנייה קשה, מכאיבה ומסוכנת בישו"ב (יהודה שומרן ובנימין). גם היום ממשיכות משפחות גולדין ושאול להיאנק בייסורי אובדן יקיריהם שלא מצאו עדיין מנוחה בקבר ישראל. גם היום ממשיך המנהל האזרחי לעשות שמות בבנייה של יהודים כשבד בבד הוא מפגין יד רכה וסובלנית, שלא לומר תומכת ו/או מעודדת כלפי הבנייה הבלתי חוקית של האויב הערבי.
כל העניינים המנויים לעיל אינם עניין של מה בכך. התעלמות מבניה ערבית מחלישה אחיזתנו בנחלת אבותינו. הקפאת בנייה מאיימת על נוכחותנו בארץ הקודש. סירוס החיילים על-ידי הוראות מגבילות לפתיחה באש כמו גם תגובות רופסות לטרור החמאס המכה בדרום הארץ מחסלות את כוח ההרתעה בזכותו אנו מתקיימים ב"שכונה" הזו.
הגיע זמן התפכחות. לקראת הבחירות שככל הנראה תתקיימנה בעתיד הנראה לעין יש להיגמל מהסם הזה, המכונה "ביבי", סם הממכר רבים. גמילה זו תאפשר לאנשי המחנה הלאומי לבחור באדם ראוי יותר, הגון יותר, ישר יותר ומחויב יותר לארץ ישראל ולעם ישראל. נתניהו איננו איש רע אלא שמלאה כוס המרורים עד תום ותהא זו טעות קשה להמליכו עלינו פעם נוספת.

תאריך:  06/09/2020   |   עודכן:  06/09/2020
+פלוגות הלילה
12:04 06/09/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

הגוף מתכווץ, הבטן מתהפכת, הראש מסתחרר  ▪  מה קורה לנו? איך ייתכן שהטרור מנהל אותנו כשגרה, כדרך חיים?

שריפה בעוטף עזה [צילום: צפריר אביוב/AP]
+תחודש חקירת מותו של ערפאת
09:48 06/09/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

סוהא ערפאת הודיעה כי בית הדין האירופי לזכויות האדם החליט לחדש את החקירה בנסיבות מותו של יאסר ערפאת. היא האשימה כי קבוצת מאפיה מנהלת את הרש"פ וכי היא עוסקת גם בריגול בנוסף למעשי השחיתות

סוהא ויאסר ערפאת [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין די במעלליו הרעים של נתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דברים שרואים מכאן לא רואים משם
עוד סתם אחד   |  7/09/20 16:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמנואל בן-סבו
הגוף מתכווץ, הבטן מתהפכת, הראש מסתחרר    מה קורה לנו? איך ייתכן שהטרור מנהל אותנו כשגרה, כדרך חיים?
יוני בן-מנחם
סוהא ערפאת הודיעה כי בית הדין האירופי לזכויות האדם החליט לחדש את החקירה בנסיבות מותו של יאסר ערפאת. היא האשימה כי קבוצת מאפיה מנהלת את הרש"פ וכי היא עוסקת גם בריגול בנוסף למעשי השחיתות
אלכס נחומסון
כ-50 אלף דונמים של גידולי שדה עלו באש, אלפי דונמים של שמורות טבע נשרפו ועשרות מינים של -חיות שדה נכחדו. חיי תושבי העוטף וערי המחוז הפכו לבלתי נסבלים. התגובה של מדינת ישראל הריבונית לשלושת שנות הטרור נעה בין עליבות לחוסר הגיון
יוני בן-מנחם
חמאס נותן לישראל ארכה של חודשיים ימים לבצע את הבנות הרגיעה שהתחייבה אליהן אחרת יחדש את הטרור בגבול הרצועה. ההבנות החדשות והתפשטות מגיפת הקורונה ברצועה יוצרת חלון הזדמנויות לקדם עסקת חילופי שבויים חדשה עם חמאס
איתמר לוין
אל"ם ישראל שומר ירה למוות ביולי 2015 בקטין פלשתיני שיידה אבן על הרכב בו נסע עם חייליו    מלצר: אין מקום להתערב בהחלטת הפצ"ר והיועץ המשפטי, לפיה די בצעדים הפיקודיים שננקטו כלפי שומר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il