X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סגל מוצרי תינוקות
▪  ▪  ▪

חברת "סגל מוצרי תינוקות" המתמחה במוצרי תינוקות, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום משחקי המים באמצעות שיווקו של המותג הידוע ALEX שנחשב לאחד מהמותגים החזקים בעולם בתחומו.
בנוסף, על-מנת לבסס את חוזקה בתחום הריהוט לתינוקות, רכשה החברה לאחרונה את ליין מזרני התינוקות של חברת כריתי המובילה בתחום מוצרי הנוחות לתינוקות.
שתי הקטגוריות החדשות מהוות נדבך נוסף לפעילותה של החברה במספר קטגוריות מרכזיות בתחום מוצרי התינוקות: החברה משווקת ליין ריהוט לחדרי תינוקות תחת המותג "סגל ריהוט תינוקות", ליין ענק של צעצועי התפתחות ייחודיים תחת המותג "TAF TOYS", קולקציה של אביזרי עיצוב משלימים לחדר תינוקות של המותג "TAF STUDIO" וכן מספר מותגים בינלאומיים בתחום מוצרי פלסטיק לתינוקות (אמבטיות, מושבי אסלה וכו), טרמפולינות ועוד.
בימים אלה משיקה החברה קטלוג המציג את כל תחומי הפעילות של החברה, ובו ניתן להתרשם מהמוצרים ומהמחירים. הקטלוג יופץ בכל רשתות המובילות למוצרי תינוקות ובחנויות המתמחות.
רוני סגל, הבעלים של "סגל מוצרי תינוקות" מסביר כי: "המשמעות העיקרית של מהלך ההתרחבות הינו התחזקות החברה וביסוס מעמדה כמובילה בענף התינוקות. בתחום הריהוט, ליין המזרונים המתאפיין בחדשנות טכנולוגית ואיכות חסרת פשרות, משלים את ליין הריהוט ומהווה ערך מוסף שמאשר לחברה לתת פתרון מלא וכולל לחדר התינוק, ובתחום המשחק אין ספק כי ALEX כמותג המוביל בעולם בתחומו משלים את TAF TOYS הפונה לתינוקות ומאפשר לנו לפנות לטווח גילאים רחב יותר".
לדבריו, "בעקבות המהלך צפויה "סגל מוצרי תינוקות" להגדיל את מחזור המכירות ב-35% בעיקר לאור הביקוש שנוצר בשוק מראש למוצרים של ALEX והקצאת שטחי מדף גדולים ע"י הרשתות המובילות דוגמת שילב וטויס אר אס".
Alex Toys הוקמה בארה"ב ב-1986, ומציעה כיום לא פחות מ-650 פריטים בקטגוריות השונות: צעצועי אמבטיה, צעצועי דמיון, אופנה ותכשיטים, צעצועי ים ובריכה לצד ריהוט.
תשומת הלב של החברה מופנית לאיכות ולעיצוב המוצרים. מוצרי החברה זכו בפרסים בינלאומיים רבים ונמכרים ברחבי העולם (65 מדינות).
המשימה של Alex הינה לספק לילדים מוצרים יצירתיים המעודדים ותומכים בביטוי עצמי, התפתחות והערכה עצמית. המוצרים מספקים כיף ובעצם פותחים את תודעתו של הילד לרעיונות, עולמות ומיומנויות חדשות.
החברה מתהדרת בליין צעצועים עצום! למשחק במים. פיתוח הצעצועים למשחק במים החל מפיתוח ליין צעצועים לאמבטיה, מתוך קונספט מוביל כי זמן האיכות המשמעותי שמבלים הורים עם ילדיהם כיום הוא בזמן השהות באמבטיה.
הייחוד של צעצועי המים של Alex, הינו בראש ובראשונה הרעיון של לקיחת צעצועים ומשחקי פנאי אהובים על ילדים כמו משחקי הדמיה, צבעים וצעצועי מוזיקה כמו קסילופון או חלילית, פאזלים וכו ו"הכנסתם" למים ע"י הגיית רעיונות חכמים ומקוריים וייצור איכותי עד לפרטים הקטנים.

תאריך:  22/10/2007   |   עודכן:  22/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il