X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הכרזתו של סער על מירוצו העצמאי חוללה רעידת אדמה בימין, שגלי ההדף שלה יורגשו עוד זמן רב
▪  ▪  ▪
סער. הימין האמיתי

הצטרפותו של גדעון סער, מבכירי הליכוד ומראשוני הזוכים בפריימריז הליכודי, למרוץ בימין על ראשות הממשלה, לצידם של שני המועמדים האחרים בנימין נתניהו ונפתלי בנט, טרפה את הקלפים בימין. הכרזתו נפלה על ראש הממשלה ועל הליכוד כרעם ביום בהיר. סער הוא סיפור חדש לגמרי, ומסביב ייהום הסער.
לנתניהו ואנשיו אין לפי שעה שום נשק מונחה מפצח בונקרים, שיוכל לנגוס בפופולריות הגואה של סער כאלטרנטיבה מרעננת. בניגוד לאיום מימין שמציע בנט (שאמנם צמח בליכוד אך נטש), סער הוא בשר מבשרה של תנועת הליכוד. אם מותר קצת להתפייט, סער הוא הליכוד האמיתי.
רעידת האדמה שחולל סער, בדרגה 9 בסולם ריכטר, היא נחרצת: "אני לא יוצא למרוץ כדי שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה". חד וחלק. סער: "מי שרוצה בהמשך כהונתו של נתניהו, שיצביע נתניהו". אין גימגומים. כל הקופה. אני או הוא. אין מבחינתו דרך שלישית.
בניגוד לבנט, שמצטייר כיום כדרך שלישית, של היושב על הגדר, רגל פה רגל שם. לא רל"ב (רק לא ביבי) ולא ר"ב (רק ביבי). בנט חזר וגימגם רק השבוע באשר לעתיד, ונתן להבין שכל האופציות פתוחות. נכון אומנם שנתניהו, שהפך אותו לסמרטוט רצפה, איננו כוס התה שלו, אבל...
נשק סודי
העובדה שסער משמיע זמירות חדשות, שמציעות אופציה ברורה למי שבוחל בשיטת More of The Same, מחזקת את סיכוייו ונוגסת אפילו במחנות השמאל והמרכז. קרוב לחצי מיליון מצביעים 'צפים' - בהם אנשי ימין ושמאל, חילוניים ודתיים וחרדים, מכל המגזרים, כולל מאות אלפי עצמאיים ושכירים שנושלו מפרנסתם עקב התנהלות שערורייתית של ההנהגה בסוגיית הקורונה - מצטרפים, בכל סקר, לסער.
לא מפני שסער עדיף על בנט. שניהם ראויים. אלא שסער, לידיעת הקורא נפתלי בנט, הוא היחיד שמציע אופציה לא מגומגמת ברוח זו של בנט: 'או שכן או שלא ומה שבטוח אולי'. סער הוא היחיד שמצהיר שלא יחזור על התקלה ששמה כחול לבן ו/או גנץ/ניסנקורן. הוא היחיד שמפורר את המשוואה שהתאזרחה בימין, ובוודאי בקרב הביביסטים, שלפיה ימין משמעותו נתניהו: ימין = נתניהו.
הנשק הסודי היחיד, והכי הזוי, שמפעיל הליכוד נגד פצצת המימן שמרחפת מעל לראשו, היא צביעתו של סער בצבעי השמאל. ראש הממשלה נתניהו, השבוע: "יצא המרצע מן השק. סער הודיע שיחבור לממשלת שמאל" (ישראל היום, 12.12.20), ואילו ח"כ ניר ברקת (גם הוא מנפגעי נתניהו שקיבל הבטחה שלא מומשה לתיק האוצר), ציטט השבוע מדף המסרים של בלפור, בראיון רדיו, וטען שכל מי שיצביע סער, יכונן כאן ממשלת שמאל, רחמנא ליצלן.
אוי ואבוי. מדהים עד כמה דבריו של הנביא ירמיהו, "וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ, לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר שֶׁקֶר", מתממשים לעינינו. ברקת, שמזהיר מפני ממשלת שמאל בראשות סער, שוכח שלנגד עינינו ממש מכהנת עכשיו ממשלה שראשה הסגיר לידי השמאל את מיטב התיקים; ע"ע מינויי עשרות שופטים אנטי שמרניים בידי ניסנקורן, תוך גילויי חוסר אונים משווע מימין. וממש לנגד עינינו הנדהמות, מנהל ראש הממשלה מגעים עם ח"כ עבאס, יו"ר התנועה האיסלאמית הדרומית.
והכי חמור, הביזיון שלא יישכח של 2013: לאחר הבחירות הזמין נתניהו לממשלתו בראש וראשונה את ציפי. אחר כך את יאיר לפיד. בו-זמנית הוא פסח במתכוון על בנט ושקד, כדי להותירם בחוץ ולכונן ממשלת שמאל נתניהו-לבני-לפיד. רק 'ברית האחים' כפתה עליו לצרף את בנט ושקד לממשלתו. זה מה שיעשה גדעון סער? ואם כן, חלילה, יש לו בהחלט ממי ללמוד.
אינסטרומנט טכני
חמור יותר הבוז לימין, שהפגין השבוע נתניהו בהאשמתו את סער בשמאלניות. זו כבר פאניקה ממש, שנובעת כנראה מן ההבנה שסער, עם כל מספר המנדטים שיקבל, אפילו כמות חד ספרתית, יוכל באמת להטות את מאזן הכוחות.
סער בשמאל? הצחקת. על-פי כל קריטריון, בהשוואה בין נתניהו לסער, סער הוא הימין האמיתי. נתניהו תמך בהינתקות; סער התנגד. נתניהו חונק בניה בירושלים ובהתיישבות; סער מעודד. נתניהו לא חזר בו מעקרון 'שתי מדינות לשני עמים'; סער נגד. נתניהו מושך כבר שנתיים את יישום הפסיקה לפינוי התנחלותם הלא חוקית של 200 בדואים בחאן אל אחמר, שמשמעותה תקיעת טריז בין ירושלים למעלה אדומים; סער בעד יישומה. נתניהו הפקיר את הר-הבית לוואקף; סער בעד יישום ריבונות ישראל בהר. נתניהו גורר רגליים בסוגיית הסדרת 69 הישובים החלוציים בני 20 שנה, שחיים עד היום ביו"ש בתנאי אי-ודאות עם תקלות תדירות באספקת החשמל והמים; סער בעד הסדרת זכויותיהם של 10,000 המתיישבים, מלח הארץ: אנשי צבא ומדענים, רופאים ומורים, עצמאיים ועובדי מדינה.
ומילה אחרונה לגבי החרדים: סקר אקראי שערך הרדיו החרדי קול חי בקרב מאזיניו, העלה שנתניהו זוכה ל-38 אחוזי תמיכה, ואחריו סער עם 18% ובנט עם 13%. מובן שהסקר אינו מדעי, והחרדים ממילא אינם מצביעים אלא למפלגות המגזר, אבל יש בו כיוונים: החרדים, יהודֵי 'פך השמן הטהור', מעדיפים אתאיסט זולל טריפות ונבילות לתיאבון, מחלל שבת, על פני השניים האחרים שכל אחד מהם מצהיר בגלוי על היותו יהודי מאמין, שומר שבת, אוכל רק מזון כשר ומניח תפילין מידי בוקר.
אולי זוהי דרכם הייחודית של החרדים לבטא את יחסם האמיתי למדינה. רבים מהם (לא כולם!) גורסים שאין לה מעמד דתי/ערכי/רוחני, והיא רק אינסטרומנט טכני שאיננו בגדר 'ראשית צמיחת גאולתנו', ולכן ממש לא משנה מהן הליכותיו - שומר מצוות או רומס אותן - של העומד בראשה.

תאריך:  16/12/2020   |   עודכן:  16/12/2020
+בטרומית: קביעת עבירות מרמה ותחבולה על עבירה כלפי קשיש או חסר ישע
23:25 16/12/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עבירה כלפי קשיש או חסר ישע), התש"ף-2020 של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי. מוצע בה לקבוע כי עבירות מרמה ותחבולה שנעשות כלפי זקנים וחסרי ישע יהיו עבירות בנסיבות מחמירות. בנוסף, מוצע כי על מי שביצע את העבירה יוטל עונש מאסר בפועל, ללא אפשרות לחלופה עונשית בדמות קנס. 47 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

+בטרומית: עונש מינימום לתוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע
23:23 16/12/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עונש מינימום לתוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע), התש"ף-2020 של חבר הכנסת אופיר כץ. מוצע בה לתקן את חוק העונשין ולקבוע כי על תוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע יוטל עונש של ריצוי מאסר בפועל, שלא ירוצה בעבודות שירות אלא מטעמים מיוחדים שירשמו.
שר המשפטים, אבי ניסנקורן: "הטיפול בתופעה הוא לא רק בתחום העונשין, הוא צריך להיות טיפול משולב. האם מדינת ישראל לוקחת על עצמה את החינוך לגיל הרך - 0 עד 3, זו השאלה הכי בסיסית. העמדה של כחול לבן, מפלגת העבודה וגוש כחול לבן - כן, של שר העבודה והרווחה היא כן. הפערים בין הצעה הפרטית לממשלתית נעוצים ב-3 דברים: חשבנו שצריך הוראת שעה ל-5 שנים כדי ללמוד את ההיקפים וכדי לדעת איך להתנהל קדימה, הדבר השני זה עבודות שירות, יש בקשה להחריג את עבודות השירות מרף הענישה, זה נושא הרבה יותר רחב מהחוק הזה, בחוק הפלילי עבודות שירות נחשב כעבודות שירות. זה מתייחס כמעט לכל חוק בספר העונשין. בנוסף חשבנו שגם במקרים קלים יותר יש להחמיר בענישה, גם במקרים שלא נגמרו בחבלה, יש לתת החמרה לאור המצב.
"יש פה תופעה חמורה, לכן לא אתנגד להעביר זאת בטרומית, כן נרצה שבהמשך החקיקה זה יוצמד להצעת החוק הממשלתית. מתוך כוונה שאח"כ תהייה עבודת מטה עם משרד המשפטים. תהייה החמרה בעבירה של חבלה של ממש, מצד שני לא נעשה משהו שסוטה מנורמות הנהוגות בספר החוקים. הדיון צריך להיות כולל - חינוך, אכיפה, וענישה הרתעתית שמתיישבת עם הנורמות הקיימות".
לאחר הצבעה שמית מכו 89 חברי כנסת ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.

+רק 1.2% חרדים בשירות המדינה; מש'
המשפטים: לא ברור שזו אפליה שיטתית
23:23 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

על אף התנגדות משרד המשפטים, ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: ייצוג הולם לחרדים גם ברשויות ובתאגידים ציבוריים  ▪  טוען: כדי לבצע אפליה מתקנת נדרש ביסוס בנתונים האם מדובר בחסמים של הכשרות מקצועיות  ▪  יו"ר הוועדה: החוק יכלול קבוצות אוכלוסייה נוספות בהתאם למידת ייצוגן בחברות הממשלתיות ובשלטון המקומי

"מנגנון מכפיל לשנים ספורות כדי לכסות על האוברדרפט" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: חינוך חינם לגיל הרך
22:18 16/12/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לימוד חובה (תיקון - חינוך חינם לגיל הרך), התש"ף-2020 של חברת הכנסת אורלי פרומן, והצעות דומות של חברי הכנסת ניצן הורוביץ ומרב מיכאלי שבהן מוצע להרחיב את תחולת חוק לימוד חובה, התש"ט-1949, ולחייב את המדינה לספק לימוד חינם לפעוטות מגיל שלושה חודשים עד שלוש שנים, שהוריהם מעוניינים בכך.
שר החינוך יואב גלנט השיב בשם ההמשלה: "הצעות החוק חשובות ואין ויכוח על כך. החינוך לגיל הרך צריך להימצא באחריות משרד החינוך. יש חשיבות לחינוך בגיל הזה של ילדים למען עתידם, השכלתם והתפתחותם. על אף החשיבות של הנושא יש לו השלכות פדגוגיות וכלכליות נרחבות ובלי שהושלמה עבודת מטה על ידי הממשלה אי אפשר לקדם הצעות חוק פרטיות. הצעות החוק האמורות לא נדונו על ידי ועדת שרים לענייני חקיקה. עמדת הממשלה תהיה להתנגד להן ולנוכח האמור אבקש מחברי הכנסת להתנגד להן ולתת לי ולממשלה להשלים את המהלך על ידי משרד החינוך. אני ממליץ לחברי הכנסת להתנגד להצעה ואנחנו נפעל כדי להעביר את ילדי הגיל הרך מגיל לידה ועד 3 לידי משרד החינוך".
מליאת הכנסת הצביעה על החוק כאשר בעדו היו 46 וללא מתנגדים. הצעת החוק תעבור להכנה בוועדת החינוך.

+בטרומית: אושרה הסדרת ההתיישבות הצעירה
16:31 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ניסנקורן: "יש מניעה חוקתית לקדם את ההצעה"  ▪  ח"כ כץ: "באמצעות החקיקה הזאת האזרחים הללו יקבלו מה שמגיע לכל אזרח בעולם, תנאים בסיסים אנושיים"  ▪  השר ביטון: "מדינת ישראל הפקירה את המשילות ביהודה ושומרון"  ▪  סמוטריץ': "להעביר ב-3 קריאות כבר בשבוע הבא"

סמוטריץ'. "החלטת ממשלה כבר מחר" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
עומר ינקלביץ ומיקי זוהר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יום פחות לפשרה על הבחירות
16:09 16/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הכנסת תתפזר כבר בכניסתו של 23 בדצמבר ולא בסופו של היום, אם לא תושג הסכמה על התקציב או על פשרה אחרת  ▪  גנץ דוחה את דרישת הליכוד לפטר את ניסנקורן

שני הצדדים מצטברים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+"1,500 שקל - ותקבל פטור נפשי מגיוס"
14:25 16/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

11.9% לא התגייסו השנה בשל בעיות נפשיות - זינוק של 50% בתוך שנתיים  ▪  חרדים שאינם לומדים בישיבות מצליחים להשיג פטורים בשל התנהגותם מול הפסיכיאטר  ▪  תת-אלוף אמיר ודמני: יש לגיטימציה חברתית גוברת לא לשרת, ובמיוחד - לא לשרת בתפקיד קרבי

16% ב"תורתו אומנותו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
להעלות את קרנו של השירות [צילום: רוני שוצר, פלאש 90]
+דרכון ירוק - שבועיים אחרי החיסון
13:06 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הבריאות: "שבועיים אחרי המנה השנייה אדם יקבל דרכון ירוק שיפטור אותו מחובת בידוד ויאפשר כניסה למקומות שיהיו מוגבלים לאוכלוסיות אחרות"  ▪  "לא נחסן בלי שיהיה לאנשים פתרון זמין מהמדינה אם יקרה משהו"  ▪  ילדים עד גיל 16 ונשים הרות לא יתחסנו בשלב זה

לא תהיה חובה בחוק להתחסן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
"לקנות זה דבר אחד ולתת דבר אחר" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+איזנקוט לא יוכל להתמנות לשר בקרוב
12:39 16/12/20  |  עידן יוסף

חוק שנתניהו וגדעון סער היו בין יוזמיו מאפשר לגדי איזנקוט להתמודד לכנסת, אבל מונע ממנו לכהן כשר יותר משנה אחרי תחילת כהונת הכנסת הבאה. זה מקטין את האטרקטיביות של כניסת איזנקוט, שכן הוא לא יוכל להיות מוצג כמועמד לשר ביטחון (הארץ).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסביב ייהום הסער
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מה הן הדעות של סער?
א''ש  |  16/12/20 16:41
2
לא נראה לי
gngs  |  16/12/20 19:36
3
קצת על גדען סער
zfonim  |  17/12/20 00:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
שר הבריאות: "שבועיים אחרי המנה השנייה אדם יקבל דרכון ירוק שיפטור אותו מחובת בידוד ויאפשר כניסה למקומות שיהיו מוגבלים לאוכלוסיות אחרות"    "לא נחסן בלי שיהיה לאנשים פתרון זמין מהמדינה אם יקרה משהו"    ילדים עד גיל 16 ונשים הרות לא יתחסנו בשלב זה
עידן יוסף
בזק תמסור את אזורי הפריסה שלה עד יולי 2021 ותשלים פריסה בתוך 6 שנים    יו"ר ועדת הכלכלה על אישור הרפורמה: מייחלים לה שנים רבות וזו תהיה ברכה לציבור ולכלכלה    מנכ"ל משרד התקשורת: הרפורמה תשחרר את פריסת התשתיות במדינה ל-30 השנים הבאות
עידן יוסף
מבקש להקים גוש "ימין ציוני ליברלי" שיאחד כוחות מול גוש הליכוד והמפלגות החרדיות    על השאלה מי יוביל את הרשימה כתב ליברמן במכתב פתוח: ״תנו הסכמה עקרונית ונקים מנגנון שיקבע״
עידן יוסף
בדיון בוועדת המדע והטכנולוגיה נמסר כי מאגר תמונות הרב-קו נמחק    הממ"מ: יש שימוש במצלמות של רשויות שרכשו להן תוכנות ניתוח באופן עצמאי – זה מלמד על היכולת והרשות של כל גוף ציבורי לעשות כראות עיניו בנושא"    המשטרה: "אין לנו את הזמן לחכות שהטכנולוגיה תיבדק"
עידן יוסף
גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 77 מושבים, אך ללא מפלגתו של סער אין לימין רוב והוא עומד על 56 בלבד    ימינה ויש עתיד-תל"ם מתרסקות ל-13 מושבים    כוחה של ישראל ביתנו נחלש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il